Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

موضوع هاام جدا ارجو دخول الجميع والمناقشه السليمه والرد من جانب الجميع والمشاركه

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• موضوع هاام جدا ارجو دخول الجميع والمناقشه السليمه والرد من جانب الجميع والمشاركه

السلام عليكم ورحمه الله جميعا اخوانى احبابى اعضاء المنابر
    بصراحه انا عندى موضوع كتير مهم انا عايز اعرف احنا ليه مش بنعمل اقسام للمايا فى القسم ويبقا مثبت يعنى مثلا الريجنج وقسمه مثبت جوه المايا مش هقول قسم لوحده او الدينامتك وقسم لوحده
    بحيث يبقا كل شى ليه تخصص وليه مش بنساعد بعض حسب المستطاع بصراحه المنابر فيه ناس محترمه جدا حقيقى والله مثلا شيكو وكمان عابد وكمان استاذ رمضان وياسر ونازل ناس رائعه فعلا قادرة على عمل منتديات خاصه بالمايا جميله جدا وعمل شى ممتع للناس وتعليمهم وانا عن نفسى ممكن اعمل جزء من الريجنج
    كل اسبوع يومين واعمله موضوع واعلم الناس مثلا حسب انا عارف يعنى اللى عندى علم يبدا يعطيه للناس مش يكتم ويحاول يعلم نفسه اكتر ويسيب الناس لا اللى يعلم الناس ويفديهم يبقا ليه اجر عظيم يعنى الفراعنه كان عندهم علم كبير بس مكانويش عايزين يدوا العلم لحد فماتوا بعلمهم ومحدش استفاد من العلم ده لحد دلوقتى المهم بس انا عايز اقول كلمه يعنى كلنا نعلم بعض يبقا ورشه عمل الناس كله فيه كلنا بنتعلم محدش محترف وده حقيقه مجرد الاجتهاد هو اللى بيفرق والتعب والمثابرة لان الصبر والصبر عندم صبر تتعلم اى شى ياريت رد من المسئوالين على فكرتى وعمل قسم الريجينج او الانيمشين او الدينامتك وعمل ارسال مع الناس الجميله اللى فى المنتدى وعمل دروس وحاجات بدائيه لانى شايف ان قسم المايا مفهشو شى يشد اوى اى مستخدم يدخل عادى يعنى كلها اراء واجتهادات
    الف مليون شكر على سعه صدركم وياريت رد من الاخوه المشرفين والمراقبين وتتم مناقشه مفتوحه مع كل الاعضاء
    بحيث يبقا شى جيد وممتاز ونقدر نساعد الناس كله
    وتحياتى الى الجميع

man maya

لا إله إلا أنت سبحانك إنى كنت من الظالمين "

فكرة ممتازة .. لو في متابعة من كل قسم
    هذا قسم الرجن
    http://www.maxforums.net/showthread.php?t=113153
    does every new Disney Feature logo has to be red on yellow?!? ... KABLAWEY

If WAR is the answer, then the question must be very very STUPID

والله يا مان موضوع جد مهم و بيطور المنابر و مقترحات احترافية
      ارجو من الاخوة محترفي المنابر والمشرفين ان يأخذو هذا الموضوع بنظر الاعتبار وان يعطو اولوية
      لانه اول شي لازم نبديء صح
      ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
      لا اله إلا الله عدد ماكان وعدد ما يكون وعدد الحركات والسكون

شكرا على الرد من جانبكوا بس فين المشرفين مش عارف
        الموضوع مش عاجبهم ولا هما مش فاضين ده حاجه تانيه ولا التعليم للناس شى صعب لكن تثيبت موضوع وابداء راى فى تصميم ماشى المهم ياريت الناس تهتم وانا قولت المناقشع للجميع مش الناس المشرفين تنفض
        شكرااااا
        لا إله إلا أنت سبحانك إنى كنت من الظالمين "

يعمل...
        X