Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سعر ساعة المونتير فى مصر

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سعر ساعة المونتير فى مصر

يا جماعة انا حبيت اعرف سعر ساعة المونتير فى مصر سواء اللى شغال برمير او فاينل كات علشان اعرف انا كده باخد كويس ولا بيضحك علينا من أدارات القنوات واصحاب وحدات المونتاج .
    ياريت يا جماعة لو تقدروا تيدونا فى الموضوع ده وربنا يوفق الكل

متوسط ساعة المونتاج بتبتدي من 120 جنيه ف الساعه وبتوصل لحد 150 جنيه عند بوب آرت وغيره من الوحدات القديمه اللي ف السوق
    والمونتير ف العموم بياخد من 30 الى 40 ف الميه من المبلغ ده.....دا طبعا لو مونتير قديم
    وما تفرقش سواء كان بريميير او اديوس او فاينل كت .....الحسبه دي واحده

تحياتي
    فن الرسوم المتحركة
    YouTube
    Vimeo
    Flickr

أشكرك يا Tom Art على أفادتك لنا بس يا جماعة فى حد بيأخد أسعار غير ديه ولا كل الناس شغالة بالسعر ده

والله شوف يا عزيزي
        أنا أعرف مخرجين ( نسميهم مخرجين تجاوزا يعني ) بياخدوا 1000 جنيه في بعض المحطات ( وللأسف محطات دينيه ) فما بالك بالمونتير في المحطات دي

على اي حال كل شغل بيتحدد تبع مجهوده ، يعني مش ممكن تقارن مونتير لسه مبتدي امبارح بمونتير بقاله سنين
        وعلى مستوى الشغل مش ممكن برضه تقارن مونتاج الدراما بمونتاج البرامج الحواريه

أرجو إن الصوره تكون وضحت

تحياتي
        فن الرسوم المتحركة
        YouTube
        Vimeo
        Flickr

يعنى ايه "للأسف محطات دينية"
          لا اله الا الله ... محمد رسول الله

يعني يا صديقي....المفترض اللي ف المحطات دي يراعوا الله ورسوله ف تقييمهم للناس اللي شغالين عنهم

فهمت ولا اشرحالك بلغه تانيه؟؟؟؟؟
            فن الرسوم المتحركة
            YouTube
            Vimeo
            Flickr

طيب في السعوديه بكم الدقيقه ......ممكن رد للي يعملووون
              طبعا بيد مونتير سعودي

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

الراجل Tom Art بيتكلم واقع
                عارف يا Tom Art احلى حاجة فى القناة الى بالى بالك دى ايه هناك بالنسبة ليهم
                ان ساعة الغدا كلهم بيتجمعو على الكبسة - القناة كلها بتاكل الكبسة طبعا فور فرى ومجانى
                اكيد الكبسة من ضمن مرتباتهم

صديقي جراف مان

أنا لم أقصد قناة بعينها

وهناك قنوات منوعات أيضا تفعل ذلك الفعل

ولكن كان قصدي أن أولى الناس بالمعروف من يعملون في القنوات الدينية ولكن وكما تعلم ففشل محطة أو نجاحها يرتبط بكيفية إدارتها بعيدا عن محتواها والمؤسف أن الكثير من أصحاب المحطات يأتون بذوي الثقة على حساب ذوي الخبرة وهي معضلة قديمة في كل المجالات ولكنها تظهر وبوضوح في المجال الإعلامي

تحياتي
                  فن الرسوم المتحركة
                  YouTube
                  Vimeo
                  Flickr

اقول لكم سبب ذلك
                    القنوات الاسلاميه بوجه عام تفتقر الي الدخل القوي ساذكر لكم اشهر القنوات المجد مثلا في بعض الاحيان لايصرفون رواتب تصل المده شهرين هذا الكلام من احد العاملين بها
                    انا اعمل علي برنامج لمشروع احدي القنوات الاسلاميه وفكرتي الاساسيه توفير وقف بعائد قوي دون النظر الي دخل القناه
                    اخواني هذه القنوات غير ربحيه ولا تريد ان تعرض ماهب ودب من الاعلانات فمن الطبيعي ان تحصل مثل هذه المشاكل وانا لاابرر قله الرواتب بهذا
                    تحياتي

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

اعتب على الاخ جراف بانة يذكر المحطات الدينية بلى بالى بالك ما المقصود بهذا ارجو التوضيح لعدم فهمى الا شىء وهو انك بتتريق عامة شكراا لانك راجل محترم
                      لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
                      .
                      .
                      .
                      .

من العظماء من يشعر المرء فى حضرته أنه صغير ولكن العظيم بحق هو من يشعر الجميع في حضرته بأنهم عظماء

أحمد عزت

a3dzaman@yahoo.com

يعمل...
                      X