Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

لا أريد أن أدفع (نصيحه)

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• لا أريد أن أدفع (نصيحه)

الشخص الذي لا يريد أن يدفع و هو في مجال الجرافيك, أنا أنصحه أن يبحث له عن مجال آخر.

شكرا إخوتي.
    The Unknown Person

نا بقى أكبر فاشل أسمع بقى لو عاوز تعيط بجد فى الثانويه العامه كنت مجنون جرافكس كان الأولاد ينطو ويهربو يروحو يلعبو فيفا وأنا أروح ع الماكس وجبت مجموع زى الزفت بالأخر ودخلت معهد اللهم لا أعتراض عدت سنه أولى سنه كامله من المرار والفشل بسبب هذا المرض العين وحتى الأن أشعر أنى هعيد النه دى بسبب هذا المرض ولا عارف أعمل شغل أوريه لشركات عشان أشتغل وأطور نفسى بسبب أمكانياتى وولا أبوى هيجبلى جهاز تانى لانو أتعقد من الكمبيوتر فى تشاؤم أكتر من كده أتحدى جميع أعضاء المنابر
    التعديل الأخير تم بواسطة alaabasit; 26 / 03 / 2008, 11:10 AM.

المشاركة الأصلية بواسطة Gemologist مشاهدة المشاركة
      الشخص الذي لا يريد أن يدفع و هو في مجال الجرافيك, أنا أنصحه أن يبحث له عن مجال آخر.

شكرا إخوتي.
      طيب انا بحب هذا المجال بس ما معي ادفع
      يعني الفقير دايما مكتوب عليه يحلم بس وحرام عليه حقق شي من احلامو
      بشكل عام كلامك صحيح الجرافيك بدو فت بلاوي ولفقير احسن شي اروح يدفن حالو هو اصلا كيف يتجراء ويحلم مثل الكبار
      ... ...
      الحرية هي التوحيد ..
      عكس الحرية الشرك بالله تعالى ..
      تحرر من عبادة الاشياء حتى عبادة النفس والهوى وصرفها لله وحده ..
      وتمرد على كل قانون غير قانون الله ..
      ان لم تعبد الله وحده ... سوف تكون عبدا لملايين الاشياء ..

أمممممممممممممم أزا كان كلامك على الفقراء فانا أبوهم أمكانياتى ( cpu 1.7 (128 ram ههههه صباح الفل متخليناش نعيط على روحنا ونشحت من الأخوه الأعضاء الأغنياء ربنا يزيد الجميع .

أتحدى أعضاء المنابر فرد فرد

أنا بقى أكبر فاشل أسمع بقى لو عاوز تعيط بجد فى الثانويه العامه كنت مجنون جرافكس كان الأولاد ينطو ويهربو يروحو يلعبو فيفا وأنا أروح ع الماكس وجبت مجموع زى الزفت بالأخر ودخلت معهد اللهم لا أعتراض عدت سنه أولى سنه كامله من المرار والفشل بسبب هذا المرض العين وحتى الأن أشعر أنى هعيد النه دى بسبب هذا المرض ولا عارف أعمل شغل أوريه لشركات عشان أشتغل وأطور نفسى بسبب أمكانياتى وولا أبوى هيجبلى جهاز تانى لانو أتعقد من الكمبيوتر فى تشاؤم أكتر من كده أتحدى جميع أعضاء المنابر

أتحدى جميع أعضاء المنابر
            آه أنا بس الفرق اني كنت بعرف أنظم أموري في الثانوية شوية دخلت الامتحان من غير ما أفتح كتاب على الشرح بتاع الثانوية بس دخلت تجارة قالولي في قسم انجليزي قلت يلا عالبركة انجليزي انجليزي (ملاحظة الثانوية كانت في الإمارات، أبوي من كتر الوطنية شحنّي على مصر عشان أكمل الكلية (ولوحدي ركّز أوي على دي) المهم أنا طبعاً ما بعرفش غير فوتوشوب وما اشتغلتش قبل كده شغل بجد انطبع وكذا وبعدين أنا في طنطا مش في القاهرة يعني أصلاً العملية ميته، كل ما أروح مكتب دعاية ويعرف اني بشتغل على الفوتوشوب بس يعمل حجة أي حاجة يا إما اللي المفروض يعمل معاي الإنتر فيو ما يجيش كده يعني، المهم ما علينا، الحمد لله اشتغلت فترة في مكتب دعاية وإعلان بس كان عايز يعمل معاي حركة ويمضيني على شيك بمبلغ كده عشان أقعد بيه عنده طبعاً رفضت، قالي ورينا عرض قفاك، ودلوقتي شغال فري لانسر شوية أدي كورسات فوتوشوب شوية تصاميم لو في صيانة برضه ما بنقولش لأ شغل مكتبي برضه كده يعني، ما لآخر شوف السوق عايز إيه في حدود إمكانياتك الجهاز اللي أنا جايبه جزء كبير منه من شغلي
            (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

لا يتعلق الأمر بالمال حسب اعتقادي من الفقر والبساطة يخرج العباقرة بأعتقادي من لديه المال الوفير او لنقل غني لن يوجع رأسه بتعلم الجرافكس اصلا ليس له وقت للجلوس للحاسب لأن له مشاريع ترف وتجوال وحياة البذخ
              مصيبة الألف ميل تبدأ بخطوة
              صفحتي على فايسبوك

متحولش برضو أنا فاشل أكتر منك يا صحبى

لا يا أخى لوكى لوك أحنا مبنتكلمش على الثراء الفاحش ده أحنا بنتكلم مثلا عن واحد معاه جهاز 32 جيجا رام وواحد تانى 128 هههههههه ميجا بس فرق ولا ايه ؟

أنا أريد أن أضع إبتسامه

.
                    The Unknown Person

بالعكس اخي فمعضم العباقرة كانو فرا و لا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                      عن عبدالله بن عمرو بن العاص قال: قال رسول الله

صلى الله عليه وسلم: (ما على الأرض أحد يقول:

لا إله إلا الله، والله أكبر، ولا حول ولا قوة إلا بالله العلى العظيم

إلا كفرت ذنوبه ولو كانت مثل زبد البحر) يعنى التحقق بذلك
                      ----------
                      معرض اعمالي

http://www.4shared.com/file/123293016/12465153/067.html

العباقره بالخارج ممكن أنما بمجتمعاتنا العربيه مظنشش

يمكن بمناسبه ردى الأف بالمنابر أنزل عمل بأمكانياتى المتواضعه عشان أثبت أنى متفائل

يعمل...
                          X