Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سيمبل كارت

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سيمبل كارت

مستنى الردود..
    Ahmed Hassan

في حاجة بس طبعاً الأعلم مني ممكن يفصلوهالك أنا ممكن أقول اللي أعرفه

البيانات جايه في النص والإسم فوق يعني مش محل التركيز أنا أول ما شفت الكارت خدت بالي من رقم التليفون والبيانات اللي في النص، تمام دي حاجة، رقم 7 مش معروف لكل الناس المفروض تكتب الإسم بشكل رسمي، حاول تظهر الإسم و التايتل بتاعك بشكل أحسن بس كده
    (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

المشاركة الأصلية بواسطة mmnoor مشاهدة المشاركة
      في حاجة بس طبعاً الأعلم مني ممكن يفصلوهالك أنا ممكن أقول اللي أعرفه

البيانات جايه في النص والإسم فوق يعني مش محل التركيز أنا أول ما شفت الكارت خدت بالي من رقم التليفون والبيانات اللي في النص، تمام دي حاجة، رقم 7 مش معروف لكل الناس المفروض تكتب الإسم بشكل رسمي، حاول تظهر الإسم و التايتل بتاعك بشكل أحسن بس كده
      يابني ما لك ؟ منتا بتتكلم

كلامك سليم , ومفهوش غلط . الا موضوع البيانات .. فالنص والا الجنب , المهم ميكونش بالتساوي فالحجم مع التايتل .

بس انتا مقولتش رأيك فالكرت . !

انا عاجبني بصراحه ... بس عايز دلاله للويب دزاين ! ... نشوف راي باقي الاعضاء .

مرسى يامان على الملحوطه وارجو ان تعوزنى لان دى اول مرة اصمم فيها كروت شخصيه ..

ودا التعديل :

Ahmed Hassan

ههههههههه
          انا مش عارف ارضى الاعضاء بس كل واحد عندة فكرة بتخلى العمل أشمل وادق واحسن .. والله انا كنت بفكر فعلا أحط علامه تدل على الديزين بس قولت أخليه سيمبل . يمكن علشان معنديش خلفيه لانى اول مرة اصمم كروت . بس ان شاء الله هعدله علشان يكون فى الصورة المظبوطه. مرسى لاعضاء
          Ahmed Hassan

التعديل
            Ahmed Hassan

الكرت جميل

فقط ما اقتنعت بالريش

وكذلك الخط الصغير بالاسفل اتوقع مع الطباعة مايظهر بشكل جيد

:::::::::: شبكة احتراف ::::::::::::

دعواتكم لوالدي بالرحمة
              ان لله وان الية راجعون

يعمل...
              X