Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الست أنا يا بشر !!

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الست أنا يا بشر !!

أولا : أرجو من المشرفين عدم الحزف أو النقل للملاحظات والشكاوى دى دردشه مش أكتر . مشكور المشرفين أصدقائى

الست أنا من حل مشكله دار نت , الست أنا ايضا من ساعد كثير من الأعضاء وساعدوه ونقد الجميع ونقدوه .

ورغم ذلك تم أيقافى من حسام ليست هذه المشكله أنما لماذا تسرعت أنا بمهاجمه المشرفين ولماذا تسرع المشرفين بأيقافى وأستفزازى .

تسمو الموضوع ده كما تسموه مش هتفرق كتير المهم السماح من الكل وللكل يعنى بالعربى كده السلام الشامل العادل ولو زعلتك عصام كلانا أخطاء وأنا أسف ليك ولحسام طبعا .

أرجو أن لا يفهم أعتزارى تقهقر أو تزبزب لكنه بالأساس برغبتى الحقيقيه أن تسامحو حربى وحربى يسامحكو ونجيب يسامح حربى والكل يسامح دار نت ويسامحنى .

السماح

ده مش مسلسل بتاع محمود ياسين ولا حاجه هههه لكن ده درس لينا كلنا والى عاجبه الموضوع يرد وقبل الرد يصلى على رسول الله عليه الصلاه والسلام والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

عليه الصلاة والسلام

راجع نفسك حربى مره اخيره ابقى يا حربى لو مشيت همشى مستنى ردك والله تعلقنا بأعمالك جدا

انا مني فاهم هو فيه ايه
        لاتاسفن على غدر الرجــــــــــال لطالما..رقصت على جثث الاسود كلابُ
        لا تحسبن برقصــــــــــها تعـلــــــو على ..اسيادها فالاسد اسدٌ والـكلابُ كلابُ

الخلاف شئ طبيعي بين البشريه
        (((إذا نطق السفيه فلا تجبه *** فخير من إجابت به السكوت)))
        يصلب الشعراء من اجل راي..........فلماذا لا يصلب الاذكياء

حراااااااااااااام عليك يا راجل بس اظاهر انك مكنتش موجود عادى ده انا بحكى كده فى مسلسل كان شغال من شويه روح انت نام متشغلش بالك هههههه بهزر معاك

عليه الصلاة والسلام
            شو القصة انتا مين وعلاء مين وحربى مين ؟! هو فيه ايه ؟! ومين بسيط
            صبرا جميل والله المستعان

الشوزفرينيا اشتغل
              لاتاسفن على غدر الرجــــــــــال لطالما..رقصت على جثث الاسود كلابُ
              لا تحسبن برقصــــــــــها تعـلــــــو على ..اسيادها فالاسد اسدٌ والـكلابُ كلابُ

الخلاف شئ طبيعي بين البشريه
              (((إذا نطق السفيه فلا تجبه *** فخير من إجابت به السكوت)))
              يصلب الشعراء من اجل راي..........فلماذا لا يصلب الاذكياء

يعمل...
              X