Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

يا ولاد ال.....................

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

خلاص يا جدعان انا اسف

انا لقيت البتاع علي الايميل و عملت سيرش لقيت تقريبا حاجه بتأكد الموضوع ده-من موقع شيوعي-

يعني قريت ثم دورت ثم ترجمت ثم نقلت

اكيد مش قاصد احرج نفسي معاكم يعني

و ياريت الي يوضح خطأي يوضحه بادب مش حاططلي صوره قرد و يلا جرو اب قال يعني انا عيل صغير او ان انا سبب تخلف العرب

حاجه غريبه اوي
    Junior Architect-Ahmed Abdel Aziz
    Mansy

إن من يختلف معك فكريًا في العالم العربي هو على الأرجح ملحد أو عميل أو شاذ جنسيًا،

يا منسى تخدش ببالك عداك العيب , وكل اناء بما فيه ينطح
      صبرا جميل والله المستعان

شكرا يا عم بارون يا رافع معنوياتي
        Mansy

إن من يختلف معك فكريًا في العالم العربي هو على الأرجح ملحد أو عميل أو شاذ جنسيًا،

ما عليك اخي منسي هي ردت فعل منك طبيعيه من مؤمن غيور على دينه وكلنا ذو خطأ
          ... ...
          الحرية هي التوحيد ..
          عكس الحرية الشرك بالله تعالى ..
          تحرر من عبادة الاشياء حتى عبادة النفس والهوى وصرفها لله وحده ..
          وتمرد على كل قانون غير قانون الله ..
          ان لم تعبد الله وحده ... سوف تكون عبدا لملايين الاشياء ..

يا جماعة الراجل قال ان هو اتأكد من كلامه وجاب مصدر على كده هو اجتهد وأخطأ ما نقعدش بقى نقتت في كل شوية (مش بتكلم على الكل) عييييييييييييييييييييب دا إحنا حتى دا مش أسلوبنا، احنا مسلمين وأغلبيتنا عندهم إهتمام بالكمبيوتر من ناحية تقنية (يعني دماغ أكبر من كده يعني)

على العموم جزاك الله خيراً على نيتك يا باشمهندس منسي
            (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

الف شكر يا عم احمد ماكس

العفو يا عمmmnoor و ربنا يوفقك في الامتحانات
              Mansy

اه يا اسلام قلهم قال حطين صورة قرد مستخف دمو قلهم يا اسلام ده عيب وميصحش وبلاش الحركات الطفولية دى يالى فى بالى يا بتاع الصور هاا فاهم انتا يعنى ولا ايه رايك يا احمد باشا , يا شباب تاهبوا لاى صورة جاية بالطريق دى تاريخ فى الصور .
                صبرا جميل والله المستعان

حتى الموقع في وسط مجمعات لا يبدو لي مكان حانة ... ناس ما تعرفش تكذب يا منسي ..خذ حذرك منهم
                  .

المشاركة الأصلية بواسطة ALBARON مشاهدة المشاركة
                    اه يا اسلام قلهم قال حطين صورة قرد مستخف دمو قلهم يا اسلام ده عيب وميصحش وبلاش الحركات الطفولية دى يالى فى بالى يا بتاع الصور هاا فاهم انتا يعنى ولا ايه رايك يا احمد باشا , يا شباب تاهبوا لاى صورة جاية بالطريق دى تاريخ فى الصور .
                    تحية طيبة اخي الفاضل ..
                    ظني ان الأخ أو الأخت dalal بوضعها صورة القرد لم تكن تتعمد تشبيه صاحب الموضوع به
                    وانما هي صورة رمزية تعبر عن الاحراج الواقع على الجميع ومنهم الذين انفعلوا بداية ثم اتضح عدم صواب هذه الانفعالات
                    لابد وان نتحلى بشيء من سعة الصدر ولا نحمل الأمور ما لا تحتمل ..

تحياتي ..
                    المنابر على twitter@ / facebook

تحية طيبة اخي الفاضل ..
                      ظني ان الأخ أو الأخت dalal بوضعها صورة القرد لم تكن تتعمد تشبيه صاحب الموضوع به
                      وانما هي صورة رمزية تعبر عن الاحراج الواقع على الجميع ومنهم الذين انفعلوا بداية ثم اتضح عدم صواب هذه سبب هذه الانفعالات
                      لابد وان نتحلى بشيء من سعة الصدر ولا نحمل الأمور ما لا تحمتل ..

تحياتي ..

لا ارى ما يستدعي هذه النبرة
                      جزاك الله خير يا اخى ابو بدر بالفعل الصورة سببتلى الاحراج كذالك كما سببت لاخى منسى , وبالنسبة لردى بس للفكاه وتخفيف الضغط عن اخونا منسى جزاكم وايه بالخير وليس لنزاع او الاهانة .
                      صبرا جميل والله المستعان

جميعكم اخطأتوا لو اني رايت الموضوع من بدري لكنك اعطيتكم نفس رد الاخ نجيب بس ممكن اعطيكم مقطع يوتيوب مفيد

تفضلوا به نفس الشيء ابل مكه
                        http://youtube.com/watch?v=QoIW52VsRNk

وهذا نفس المقطع ايضا http://youtube.com/watch?v=hM8RavVFvMc
                        لاتاسفن على غدر الرجــــــــــال لطالما..رقصت على جثث الاسود كلابُ
                        لا تحسبن برقصــــــــــها تعـلــــــو على ..اسيادها فالاسد اسدٌ والـكلابُ كلابُ

الخلاف شئ طبيعي بين البشريه
                        (((إذا نطق السفيه فلا تجبه *** فخير من إجابت به السكوت)))
                        يصلب الشعراء من اجل راي..........فلماذا لا يصلب الاذكياء

يعمل...
                        X