Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مجموعة من الشخصيات المرسومة على السريع

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

ايه الرسمات الجمده دي يا معلم ...
    بس ليه معرضتش بالمره رسمة عربية الفول ... لانه فعلا اجمل رسمه شوفته لك في الفكره والرسم ..
    ياريت بس يا حبي تحوله ل3d
    وبجد بجد سعيد بيك جدا ... انك بالرغم من ضغط الشغل عارف تعمل حاجه ليك ...
    لان فعلا دي حاجه مفتقده انا اوي نفسي اعمل حاجه ليه بس طبعا بعد 8 ساعات من العمل وفتح الماكس ..
    مستحيل اروح وافتحه تاني ...
    ويا علي ياريت بس تقولنا انت عايز يوسف ينسي ايه عشان انا ناسي هو عايز ينسي ايه
    الحياة ألم يخفيه أمل
    أمل يحققه عمل
    وعمل ينهيه أجل
    ثم يجزى كل امرئ بما فعل

كامل ... جزاك الله كل خير على النصيحة الغالية ... الحقيقة أنا حاليا في مرحلة test فقط للشخصيات من أجل المسابقة لذلك لم أركز بعد على شخصية معينة

ضيااااااااااااااااااااااااااااااااء .... يخرب عقل الشيطان ... انت فين يلا ؟؟؟؟
      وكمان اشتغلت من غير ما تستئذن ؟؟ والله وكبرت يا واد يا ضوياء ^_^
      ويا علي ياريت بس تقولنا انت عايز يوسف ينسي ايه عشان انا ناسي هو عايز ينسي ايه
      أعتقد إن هوه كمان نسي كان المفروض يقولك إني المفروض أنسى إيه .... مش مشكلة , تهييس آخر الليل ... متاخدش في بالك O_o

رسم جميل ..... تابع التمرين أكيد بيطلع معك نتائج بإذن الله

i was playing with my pencil the other day and came out with this sketch ...feel free to use it if u want to .....sory for the bad quality........i toke this picture using my mobile camera ...the i added some effects using some of the photo effects in my mobile to make the pic clear .....
          SWORDFISH

ازيك يا يوسف واحشني جدا والله
            عاجبني اوي الوش ابو نضاره ده تحس كده انه عايز يبقى ثري دي
            ماتعملنا السايد فيو بتاعه
            عشان شكله مغري الصراحه
            عموما رسم جميل بس انت لسه عايز ممارسه كتير
            ربنا يوفقك

griffinart ... ربنا يجزيك كل خير ... المشكلة الحقيقية عندي في التمرين, لا أكاد أجد وقتا ^_^

SWORDFISH ... شكرا على مشاركتنا لهديتك الطيبة

حلواني ... وانت كمان واحشني فحط هبد رزع ... بالنسبة للكراكتر إنت تؤمر وتأشر وتلمح بس, إن شاء الله اول ما أفضى هعملهولك ... بس عايز الكراكتر كله ولا الوش بس ؟؟؟
              على فكرة ... كنت عايزك تقولي إزاي أطلع أنيميشن بالفيراي من غير noise عشان معايا شغلانة ضروري ومش عارف أطلعها رندر نضيف ... يا ريت لو تعرف تبعتلي الحل ...

أهااااا, شكلك ناوي تدخل المسابقة بشراسة
                أنا بانتظارك هناك, ولا تنسى أنه ممنوع تعرض العمل خارج السي جي توك ( إحتكار يعني هههه ).
                أخوووك
                في النظام الديمقراطي (والذي هو مخالف للإسلام قلبا وقالبا), يسمح للشواذ أن يتزوجوا رسميا
                وكل حاكم يحكم بهذا النظام, وإن ادعى أنه إسلامي, فهو يؤمن بهذه الحرية..

موقعي الشخصي

مش شراسة أوي يعني ... أنت تعلم وأنا أعلم ^_^

أنا متابعك هناك أيضا وقد قمت بعمل الموضوع الخاص بي ... فقط لم أفهم, هل ممنوع عرض الـ wip في أماكن أخرى أم العمل النهائي ؟؟؟

أنا متابعك هناك أيضا وقد قمت بعمل الموضوع الخاص بي ... فقط لم أفهم, هل ممنوع عرض الـ wip في أماكن أخرى أم العمل النهائي ؟؟؟
                    والله أظن كل شيء, على الأقل حتى انتهاء المسابقة...
                    في النظام الديمقراطي (والذي هو مخالف للإسلام قلبا وقالبا), يسمح للشواذ أن يتزوجوا رسميا
                    وكل حاكم يحكم بهذا النظام, وإن ادعى أنه إسلامي, فهو يؤمن بهذه الحرية..

موقعي الشخصي

جميلللللللللللللللللل
                      عن عبدالله بن عمرو بن العاص قال: قال رسول الله

صلى الله عليه وسلم: (ما على الأرض أحد يقول:

لا إله إلا الله، والله أكبر، ولا حول ولا قوة إلا بالله العلى العظيم

إلا كفرت ذنوبه ولو كانت مثل زبد البحر) يعنى التحقق بذلك
                      ----------
                      معرض اعمالي

http://www.4shared.com/file/123293016/12465153/067.html

المشاركة الأصلية بواسطة maxspider مشاهدة المشاركة
                        griffinart ...

SWORDFISH ... شكرا على مشاركتنا لهديتك الطيبة
                        u most welcome ... dear brother , ,,,and in shaa allah if i did anything new i'll post it here for u man

cheers
                        SWORDFISH

يعمل...
                        X