Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

العيب فية ولا في ماكس 2008

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• العيب فية ولا في ماكس 2008

جبت ماكس 2008 ولما عملت لية سطب بدرو علي الفولدر الي فية maps الي بينزل مع البرنامج مش لقية خالص هل العيب في التسطيب ولا في النسخة ولا في اية بالظبط وللجميع جزيل الشكر

اخي الكريم لو كنت منزل الماكس من موقع الشركة وحجم البرنامج 500 ميجا تقريبا مش هتلاقي الmaps

بارك الله فيك لكن انا منزلة من سي دي والبرنامج علي 2 سي دي يعني اكتر من 2 جيجا يعني تقريباً كامل مش 500 ميجا ولا حاجة حد يجوبني بقة

انا بنزل ماكس 2008 الوقتي تورنت مساحته 3.01 جيجابايت باذن الله اول ما تنزل هحاول اديك المابس على طول .
        بس حاول تدعبس في السي ديهات يمكن تلاقي تسطيب المابس لوحدة زي ماكس 8 مثلا .. او ريح دماغك و شوف المابس ع النت او خدها من اي حد ووعد باذن الله اول ما تنزل هديك المابس .
        و عزتك و جلالك ما أردت بمعصيتي مخالفتك , و قد عصيتك حين عصيتك , و ما أنا بنكالك جاهل , و لا لعقوبتك معترض, و لا بنظرك مستخف , و لكن سولت لي نفسي , و غلبتني شقوتي , و غرني سترك المرخي علي , فالان من عذابك من يستنقذني , و بحبل من أعتصم إن قطعت حبالك عني .. وا حسرتاه على أيام في معصية ربي .. و يا ويلي كم أتوب و كم أعود .. و قد حان لي أن أستحي من ربي

اخي الخادم والله عاجز عن الكر علي التوضيح لكن عايز اقولك اني عاني ماكس 8 لكني عايز اتطور شوية وعايز اعرف بس هو ماكس 2008 نازل من غير maps لان ماكس 8 موجود فية ال maps وللجميع جزيل الشكر

في إصدار من ماكس كنت نزلته عندي على الجهاز (طبعاً ما اشتغلتش عليه وشلته بعد كده) كنت بستب المابس لوحدها يمكن دا اللي انت محتاجه بس كده زي ما قال الأخ طبعاً
            (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

يب ماكس كام تقصد اصدارة يعني وشكراً علي المشاركة اخي mmnoor

ماكس 8 المابس فيه لوحدها كل ما عليك فعله هو اختيار مكان التنزيل ايا كان اصدار الماكس حتى لو 7 ق.م و حتما هيشتغل عليه لو عايز مابس ماكس 8 قوللي و ان شاء الله ارفعهالك .
                بالمناسبة انا قلتلك ان مساحة 2008 3.01 جيجا فرق كتير بينه و بين اللي عندك دا اولا .
                ثانيا مادام عندك ماكس 8 ( دا لو ما زال متسطب ) خد المابس بتاعته كوبي و شيلها في مكان تاني و بعد ما تسطب الجديد حطها مكان المابس الجديدة ( اللي المفروض تكون فاضية ) و شغل الماكس هتلاقيها موجودة فيه باذن الله .
                و عزتك و جلالك ما أردت بمعصيتي مخالفتك , و قد عصيتك حين عصيتك , و ما أنا بنكالك جاهل , و لا لعقوبتك معترض, و لا بنظرك مستخف , و لكن سولت لي نفسي , و غلبتني شقوتي , و غرني سترك المرخي علي , فالان من عذابك من يستنقذني , و بحبل من أعتصم إن قطعت حبالك عني .. وا حسرتاه على أيام في معصية ربي .. و يا ويلي كم أتوب و كم أعود .. و قد حان لي أن أستحي من ربي

والله اخي الكريم الخادم مش عارف اشكرك ازاي بس كل الي اقدر اقولة جزاك الله الف الف الف خير ورزقك من الحلال
                  وبالمناسبة انا عندي ماكس 8 والحمد لله شغال كويس وفكرة جميلة اوي اني اخد المابس بتاعة واضعة في 2008
                  وجزي الله الجميع خير

اسمع الماكس لما ينزل ينزل في مكانين في دكيومنتس
                    وكذلك على السي
                    ابحث عنها على السي
                    ممكن
                    أو ابحث عن كلمة map
                    باسل ابو الفيلات

الحمد لله فاطر السموات والأرض
                    لا للدنمارك
                    موقع خطير مرة
                    http://www.mp3quran.net/maher.html
                    حمل هنا دروس المودلنغ من موقع لندا
                    الريل فلو ومقابسه لكل برامج الثري دي
                    الرجل الحر حمل هالدرس وأنا قطعته
                    درس فيديو عمل سماء وغيوم متحركة
                    من معرفتي لمن أحب الإضطلاع

إنفجار نووي ودرس جديد

جزانا و اياك اخي الكريم .
                      انا جبتلك المسار لو معرفتش تدخل :
                      C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8\maps

يعمل...
                      X