Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الي الاستاذ الغالي مصطفي عزازي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الي الاستاذ الغالي مصطفي عزازي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    برجاء اتحفنا ببقية دروس الاضاءة ورجاء الشرح يكون الشرح علي ماكس 8 يعني بلاش تقول حاجات في ماكس 2008 ومش موجودة في ماكس 8 علشان بتغاظ لاني عند ماكس 8 ومش قادر اوصل لتسطيبة كامل ولك مني الف تحية وشكر ودعاء وعرفان بجمايلك الي مغرقانة

عزيزي zeiad
    لو تلاحظ اني باشرح علي ماكس 9 واكيد لاحظتوا ان عندي ماكس 2008 -2009 لكن بافترض انكو معندكوش ...
    ونفسي اشرح عليهم ....
    المفرود ان النسخ الجديده للماكس افضل من القديمه واسرع وامكانياتها افضل ...
    قولي بس عاوز ايه حتي تتمكن من عمل السيتب كامل للاصدارات الجديده ... وطبعا لو انت من مصر يبقي اتحلت باذن الله ...
    للاستعلام والالتحاق بالدورات
    0169776226
    http://www.moustafaazzazy.com/
    **قيمة الانسان هي ما اضافه للحياه بين ميلاده و موته**
    " منقول"
    مصطفي عزازي

بص يا استاذي الغالي حجم الماكس الي عاندي بتاع 2008 السي دي الاول 3.63 جيجا والسي دي التاني 1.91 جيجا والصغير دة هو الي فية برنامج الماكس الي انا اعرفة لان الي في السي دي التاني مش عارفة خالص بس هو تبع البرنامج بردة ولما جيت عملت لية سطب امبارح بعد ما شوفت درس الاضاءة بتاعك غرت وقولت لازم انزلة ولما نزلتة لقيتة فية حجات مش كاملة ممكن يكون عيب فيا انا في التسطيب قصدي يعني مثلاً الخاصية بتاعت جعل شاشة الماكس سوداء الي هي من كاستمايز وبعدين كاستمايز لود وبعدن اختار ملقيش حاجة وحاجة تانية المابس مش موجودة وكدا كفاية تقلت عليك انا عارف بس والله لو تعرف انا ارتحتلك ازاي والله بحبك في الله وانا علي فكرة من المنصورة بس انا في السعودية الان وان شاء الله هانزل في اخر 7 او اول 8 وان شاء الله يكون بنا اتصال ويشرفي والله ان اكون صديق ليك بمعني الصداقة الحقيقية معلش طولت عليك لكن علشان غالي عليا مش عايز اسيبك وزياد دة اسم ابني الكبير انا السي الغندور 31 سنة من المنصورة

توصل بالسلامه ان شاء الله ....
        شكل البرنامج عندك فيه حاجه غلط جرب تنزل نسخة اوتوديسك ... وانت عارف الباقي ..... شغاله عندي تمام ...
        وسلامي ل احمد و زياد .....
        للاستعلام والالتحاق بالدورات
        0169776226
        http://www.moustafaazzazy.com/
        **قيمة الانسان هي ما اضافه للحياه بين ميلاده و موته**
        " منقول"
        مصطفي عزازي

تسلم يا غالي ويبارك لينا فيك

يعمل...
          X