Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

Red Boggi

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• Red Boggi

ده بوجي .... انا سميته ولونته .. وطبعاً الأخ أبو عنكبوت هو اللي رسمه "maxspider"

هو شبه شخصية اسمها ستيتش .. وطبعاً أنا عارف ان يوسف ماغشش ولاحاجة .. بس هتلاقي رفات الذاكرة اللي عنده بهت عالرسمه

صراحة .... أصلي مبعرفش أرسم .. تعباااان جداً في الرسم

عشان كده بخلي يويو يرسم وأنا بنباهتي ألون
    ..... وهو بيتعفف عن وضع الأعمال بإسمه .... بس هو حط موضوع قبل كده في رسمه ده

المهم أسيبكم مع العمل

عالفوتوشوب وبدون تابلت

العمل استغرق من نصف ساعة إلي ساعة إلا ربع تقريباً

Telpo Gallery

موقعي التعليمي
    www.cgcube.tv

كثر المتساهلون فى الدين ، فظهر الملتزمون بصورة المتشددين ، فعلى الملتزمين إختيار الأسلوب الصحيح لتوصيل صحيح الدين لغيرهم باللطف واللين

ماشاء الله عمل جميل تقييمي لك 3*
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم

Blender+Gimp

شكراً لك أخي أبوشافي ^_^
      Telpo Gallery

موقعي التعليمي
      www.cgcube.tv

كثر المتساهلون فى الدين ، فظهر الملتزمون بصورة المتشددين ، فعلى الملتزمين إختيار الأسلوب الصحيح لتوصيل صحيح الدين لغيرهم باللطف واللين

الله اكبر ريشة مبدعين
        يا اخي مش ناوي تعلمنا ازاي نعمل الاستايلات دي نفسي اعرف اعمل خلفيات زي اللي انت بتعملها
        حكم اخوك لهلوبة في الموديلينج علي الماكس و صفر كبييييييييييييير قوي في الاخراج
        ماشاء الله عليك استاذنا
        Edge Loop
        ...........................
        ولدى نصحتك لما صوت اتَنَبح
        ما تخافش من جِنِّى ولا من شَبَح
        وإن هبّ فيك عفريت قتيل إسأَله
        ما دافعش ليه عن نفسه يوم ما اندبح ؟

........................

عينى رأَت مولود على كتف أُمه
        يصرُخ تهنِّن فيه يصرخ تضمُّه
        يصرخ تقول يا بْنى ما تنطق كلام
        ده اللى ما يتكلمش يا كتر همُّه
        عجبى!!

......................................................
        تأبط شرا

العمل جميل الله يعطيك العافية
          Not ' More

جميل اخي تيلبو .............

حبيب قلبي تيلبو كالعادة تمت السرقة ^ ^ عفوا ً الحفظ
              درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
              هنــــا
              غائب للابد

لا يا تلبو لا
                لما يشترك العملاقين التلبو و اليويو يبقى لايمكن تكون دي النتيجة ابدا.....
                الا اذا كان عندكم ظرووووووف و ضغوووووووط نفسية ماثرة عليكم بقى ..
                و مش هوضح اكثر من كدة انتو عارفيين و انا عارف او بمعنى ااخر انتو دايقيين و انا دايق و بالهنا و الشفا علينا كلنا
                اللهم بلغنا رمضان

سبحان الله ... اختيارك للألوان عجيب والله ... الرسمة ماشاء الله ... المشكل اللسان

العضو الجميل اوى telpo بتبهرنا دايما بالوانك وعلى فكرة اعمالك دايما لا تخلو من لمسة فنية ملحوظة وجميلة ولكن عندى فكرة عن انك ممكن تعدل منطقة اخر الرقبة وقرب الاذن وتظبط التفاصيل شوية ............ هى مجرد فكرة ومش تعديل عليك لا سمح الله وتحياتى للفنان الكبير maxspider

My Vimeo

دروس الاخ العقرب77 رحمه الله

خيركم من تعلم العلم وعلمه
                    " هذه الجملة حكمة خالصة وليس لها علاقة باى احاديث شريفة "

لو كان الرندر رجلا لقتلته

بداية أرجوا أن تعذروني على تأخر ردي .. لكن والله عندي شوية ظروف في الشغل تحول بيني وبين متابعة الدخول على المنتدي

أخي الحبيب rekapidesign ربنا يبارك فيك .. وسعيد ان الشغل عجبك وصدقني موضوع الخلفيات ده سهل مش صعب خالص .. ان شاء الله هحاول أعمل شرح لطريقة تنفيذ الخلفيات دي .

أخي aspany جزيت خيراً

أخي ALSWEEDY نورت يافندم وشكراً لك

أخي الحبيب العقرب77 شكراً لك ... ويشرفني أنتنضم لمجموعتك الكريمة

أستاذ mohabhamed .. بصراحة مش فاهم حاجة ... بس اظاهر انك ليك نقد يامولانا .. لذا .. يشرفنا أن نعرفه

أخي Andaloussi شكراً لك ياغالي ... حول اللسان معك حق .. أحسست بأنه نشاز .. لكن لم أردت أن أعطيه انطباع القذراة لذا اخترت هذا اللون

أخي الأجمل losevar21 .... يافندم دي شهادة ووسام أعلقه على صدري ... بصدق سعيد لكلماتك الجميلة .. ربنا يبارك فيك ... بالنسبة لهذه الأجزاء سأحاول ان شاء الله اضافة هذه الملاحظات ... جزيت خيراً على ملاحظاتك القيمة

والله المستعان
                      Telpo Gallery

موقعي التعليمي
                      www.cgcube.tv

محمد حبيبنا .سلمت الايادى يابطلنا احببت ان القى السلام واغنم بالتصميم كالعادة لاضعه خلفية مكتبى المتواضع
                        سلم لى على يو يو كثير وقل له سلمت يمينه ويمينك ايضا

التلبو الى انا اعرفة لو كح بس بتكون الكحة متميزة (( مش مجاملة خالص )) بس انا محسيتش بروحك المرحة الى دايما بعلقللك عليها فى العمل دة و كمان لما عرفت ان يويو (( حبيبي قلبي المفضل )) هو الى راسم و انا مادرش اقوول رايي او اعدل على سيادتك يا مولانا هو دة الى انا اقصدة سيادتك ( ملحوظة لو ما فهمتش بردة ما تزعلش انت عارف ان انا ما بعرفش اوصل معلومة .. يعني العيب منى . )
                          وبجد بجد انت واحشني جدا
                          اللهم بلغنا رمضان

أخي ابومعاذ بــارك الله فيك وفي أسرتك وأولادك ... وبصدق لنا عظيم الشرف بمرورك وتعليق وكمان بسطح المكتب ... أعزك الله والسلام موصول لحضرتك ومعه باقة من الحب والقبلات ... بوركت أخي الحبيب

مولااااااااااااانا mohabhamed الداعية المنتظر .... كده فهمت ياحج .. ده انت كلامك حكم ... يبقي معقولة محدش يفهمه ... عموماً ياحبيب ده أول شغلانه من النوع الغريب ده .... اننا نعمل مخلوق خرافي ويكون عمل مشترك .. لكن ان شاء الله اللي جاي يعجبك ... بس مش هيكون "كحه" هيكون عطسة واحد عنده برد بقاله تلات سنين
                            Telpo Gallery

موقعي التعليمي
                            www.cgcube.tv

ليس فقط اللون الأخضر ... بل أنظر جيدا هو داخل قليلا ليس في حدود خط الوجه ... زدنا من فنك المتميز عزيزي

يعمل...
                              X