Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

my showreel 2007 ..

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة hogobingo مشاهدة المشاركة
    بص يا محمد يا فهمى انا كنت بتكلم معاك بشكل عام كنصيحه اخويه واغلب الكلام اللى انا قولته كان من اصحاب الشغل وده لأنى انا الوحيد تقريبا اللى لى اكونت فى المنتدى ده ... وكل اللى كان مطلوب هو احقاق الحق لأصحابه حتى ان اغلب الكلام كان اشخاص غيرى وليس لى

ولكنى صدمت من ردودك على كما لو كان بينى وبينك ضغينه معينه كما لمحت انت لها صدمت لأنى مكنتش متوقع منك هذا بعد ما وقفت جنبك فى حاجات كتير لا يعلمها الا الله بس ما علينا

انا بصراحه من اول رد ليك قررت انى ما اردتش عليك وكنت كده كده هكلمك فى التليفون واقولك على غلطتك بس بعد اللى شوفته منك ده قررت لا لكن بعد ردك التانى ده قررت اقطعك الا ان كل من رأو كلامك هنا استائوا جدا منك وفرقتنا الى فريقين احدهم طلب منى ان ارد عليك حتى تتضح الأمور جيدا والنصف الأخر طلب منى ان اقلل من شأن عناء الإجابه

ولمعلوماتك دى لسته بالأشخاص الذين يحقدون عليك جميعا مطالبين بالقصاص "ايهاب - تامر تهامى - عصام - عمرو عبد الحميد - كريم - يسرى - حازم - وأخرون لا تعلم عنهم شئ - بجانب اللى لسه مش معنا وواخدين اجازه النهارده) طبعا زى ما انت شايف اغلبهم يا اما سوبر فازير يا اما بيشتغلوا مايا اكيد مش كلهم بيحقدوا عليك... بجانب هناك اقتراح من بعضنا ولست انا منهم من عرض الأمر على تامر مرتضى واحتمال كبير ان تغيير فى سياسيه الشغل هنا من عدم خروج الفيديوهاتUNCOMPRESSED files لأى شخص بعد الأن

تلك كانت الأراء المقترحه من الأخرين ولكننى قررت فى النهايه ان اكتب لك التالى
    1-انت تريد ان تشرح لى ما هو UNCOMPRESSED files على حد تعبيرك ... انا اشك فى ذلك فكيف بشخص كان جايلنا بيرندر فيديو و وjpg file compressed هشرحلى UNCOMPRESSED files انا واثق حتى ان معلوماتك عنها انها ملف الكواليتى بتعته عاليه وده رأى اى واحد بتفرج على فيديو فى الكومبيوتر لكن التقنيه نفسها اللى بتعمل بيها UNCOMPRESSED files فأكيد انت متعرفهاش ولو تعرفها يا ريت تبقى تفيدنا بمعلوماتك

2-اما السؤال الأكيد بأه فلما انت عرفت تعمل حاجه تامر نهامى فشل فيها وعملت حاجه عصام فشل فيها وعملت حاجات انا وغيرى بنحقد عليك فيها وان ده هو مستوى شغلك تقدر تقولى اروما فرطت فى العقليه دى ليه وسبتنا احنا تقدر تقولى لى اقل واحد فى اللى انت اتكلمت عنهم بقالوا فى الشركه سنه على الأقل فى حين انت ما كملتش عندنا فتره التدريب بتاعتك ...
    انا مش قصدى الإهانه يا محمد كلنا ارزقنا بإيد الله بس انا على الأقل عمرى مأخد شغل حد الا لما بقول انى عملت كذا وكذا ولازم يكون المشهد شغلى فيه على الأقل 50% او ان يكون شغلى هو اساس العمل يعنى فى الشوريل بتاعى ما بحطش شغل التراكنج مثلا بالرغم من انه من اساسيات الشغلانه الا انى بستحرم ان احط شغل واحد لمجرد انى عملت تراكنج فبه

كمان انا عمرى ما روحت اكلم واحد اكبر منى سنا وخبره حتى ولو ملهاش لزمه من وجه نظرك بطريقه زى دى وقولى اشرحلك و....... كل الكلام اللى انت قولته ده ... الجرافيك فن والفن اخلاق قبل ما تكون شغلانه ... انا مش بتكلم عنك وعن اخلاقك بشكل خاص انا بتكلم عن الجرافيك بشكل عام

=======
    اخوك سولوم

----------------------------------------------
    كان نفسي ترد على الBREAKDOWN الي أنا كتبته بدل ما تشتمني
    بس على العموم الف شكر
    كان بردو نفسي لما تتكلم عن حد كنت تسأله قبل أن تشركه
    أما بالنسبه لشغلي في أروما (أنا أشتغلت 8 شهور و لا أظن أن ده كان تدريب لأن بعد 3 شهور راتبي تضاعف و لما سبت اروما لم يكن لأي سبب غير لنفس الأسباب الي أي حد بيسيب شركه عشنها)
    يرات بعد كده تتأكد من كلامك قبل أن تقوله حتى لا تصيب قوم بجهاله.
    شكراً لكل من شاهد الشوريل و عجبه الشغل و الي عايز يعرف انا عملت فيه آه يقرأ ال BREAKDOWN الي كتبته سابقاً.

شكراً
    M.Fahmy
    3D Artist

ماشاء الله شغل كويس جدا

بس اذا سمحت استفسار

كيف تم عمل الحول من الشاشه اللى الكامير والتحولات دى وكمان العربيات ممكن التوضيح اذا مكنش فيه مانع

وشكرا ليك وبالتوفيق
      ليس للتفكير نهايه وليس للابداع نهايه
      ????????????????????????????????

ايوه ياعم ماهو اللي طلع من الناس اللي شغالين في اروما ومخلينا فاتحين بوقنا علي طوووووووووووول
        علي العموم تسلم ايدك وربنا يحفظك الي الامام دايما يا فنان
        لو كان الماكس رجلا
        لقتلته

اكيد تسلم ايديك ربنا يكرمك ويوفقك ودايما للأمام إن شاء الله

السلام عليكم محمد فهمى

احب ان اسجل اعتذارى لك عما بدر منى

انت مثل اخى الصغير لا تغضب منى انت فعلا شغلك كويس وكانت صحبتك جميله فى الشغل واحنا اللى خسرناك

معلش على طريقتى فى الكلام الفتره دى كنا مطبقين شويه والشغل قرفنى وانت عارفنى لما بطبق بحس انى مخنوق من نفسى متزعلش منى انا رجعت كلامى لاقيت انى كنت فظ فى كلامى معاك وانا اللى ابتاديت وكان المفروض منى لو فيه حاجه عايز اقولهالك كنت كلمتك الأول على التليفون قبل ما اكتبها ....وكان كلامى قاصد بيه خير ولكن الطريقه كانت خطأ بيين متزعلش يا عم .... كلنا اخوات ومش باقيلنا الا الصداقه والمعامله الطيبه

أنا اعتذرتلك فى التليفون وده اعتذارى ليك على الملأ ملكش حجه اوعى تيجى يوم القيامه وتعمل فى مقلب وتقول انك ما سمحتنيش من قلبك

وعلى العموم انا فعلا عايز اشهد لمحمد انوا كان شغله معانا كويس جدا جدا وفى شهور قليله مسك شغل كبير واعتمد عليه فى حاجات كبيره وفعلا زى مقال انوا مشى من نفسه لظروف خاصه بعيده عن الشغل بالعكس كان الشغل محتاجه

انا يا جماعه مش بغيير كلامى علشان خاطر اى اسباب واهيه انا حتى فى كلامى كنت بقول انوا كويس فى الشغل نقطه الإختلاف بيننا كانت فى موضوع انا فهمته غلط وطريقتى فى الكلام لما رجعتها النهارده لاقيتها فعلا خطأ ومستفزه جدا وانا ربنا شاهد عليا مش بقول الكلام ده كتغيير فى الكلام او مواربه لأ الموضوع وما فييه ان الواحد لما يلاقى نفسه غلط فى شئ المفروض من نفسه يصلح غلطته وانا اللى غلط فيه الأول او بمعنى ادق كلامى مكنش موزوون معاه فى الأول

وانا كلمته على التليفون قبل ما كتب حاجه والراجل اول ما كلمته سلم عليه بحراره ولا كأن كان فيه حاجه وطلع مسامحنى من نفسه واعتذرتله وحتى مطلبش منى ان اعمل كده على المنتدى حتى انه والله العظيم معرفش انى هكتبله الاعتذار دى على المنتدى بس انا عملت كده علشان هو ده الصح منى

وربنا يهدينى ويهدينا اجمعين الى ما يحب ويرضى

hogobingo محترم

يعمل...
              X