Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

حمل لعبة بوحة المصرية اللعبة جميلة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• حمل لعبة بوحة المصرية اللعبة جميلة

السلام عليكم

لن اطيل عليكم
    لعبة بوحة اول لعبة مصرية مصنوعة بأتقان واللعبة جميلة صدقونى

حجم اللعبه : 90 ميجا
    اللعبه متوفرة على سيرفرات عديده

http://sharedzilla.com/en/get?id=136156

او

http://w13.easy-share.com/1700150982.html

او

http://www.zshare.net/download/106103438b166850/

او

http://rapidshare.com/files/107584028/abo7adeed.rar

مع تحياتى
    عميد المبرمجين العرب سابقا

انا اري ان وضع لينك للعبه مصريه او عربيه حرام جدا ان نسرق ونضيع مجهود الناس خصوصا انها لعبه عربيه وهذا تدمير حقيقي لصنعاه الالعاب والبرمجيات العربيه

نعم نحن نقوم بتنزيل برمجيات باهظه الثمن جدا مثل ماكس و مايا و فلاش وفوتوشوب ..... وذلك لان بدون فعل هذا لن نقدر علي التعلم والتقدم وذلك لسعرها الفائق

ولكن ان نقوم بوضع مجهود عربي سعره معقول علي سيرفر لكي يقوم بتحميله كل الناس هذا نسف لصناعه البرمجيات العربيه واذا استمر ذلك قولوا السلام عي البرمجيات العربيه

واذا استمر ذلك قولوا السلام عي البرمجيات العربيه
      و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
      يا أخى هدى أعصابك , اصلا النسخة الموجودة هذه هى نسخة ديمو للعبة و ليست الأصلية
      خبِّئْ قصــــــائدَكَ القديمـــــــــةَ كلَّها و اكتبْ لمصـــــــرَ اليومَ شِعــرا مِثلــــها
      لا صمتَ بعدَ اليـــــومِ يفرِضُ خوفَهُ فاكتبْ ســلاما نيلَ مصــرَ و أهــــلَهـــــــا

انا اري ان وضع لينك للعبه مصريه او عربيه حرام جدا ان نسرق ونضيع مجهود الناس خصوصا انها لعبه عربيه وهذا تدمير حقيقي لصنعاه الالعاب والبرمجيات العربيه

نعم نحن نقوم بتنزيل برمجيات باهظه الثمن جدا مثل ماكس و مايا و فلاش وفوتوشوب ..... وذلك لان بدون فعل هذا لن نقدر علي التعلم والتقدم وذلك لسعرها الفاذق

ولكن ان نقوم بوضع مجهود عربي سعره معقول علي سيرفر لكي يقوم بتحميله كل الناس هذا نسف لصناعه البرمجيات العربيه واذا استمر ذلك قولو السلام عي البرمجيات العربيه

السلام عليكم
          يعنى يا اخى الأخ AMDMAN قالك وعرفك ان النسخة ديمو وانت برضه بتعيد نفس كلامك شيء غريب

مع تحياتى

اللعبة ديمو

ولكن ما نظلبه هو عدم صنع كراك للعبة حتى لا تخرب ويضيع جهودهم
            اللعبة ليست باهظة الثمن سعرها 50 جنية مصر ، شوفوا فرق العملة وشوفوا السعر هتلاقيه سعر رخيص لابعد الحدود

المهم كل ما نطلبه ان نرى الالعاب غير هذه اللعبة عما قريب

رائع جدا احمد..
              .. سبحان الله .. الحمد لله .. الله أكبر ..
              ~ عبد الغنيّ ~

الثمن مبالغ به

السلام عليكم

اولا: مشكورين اخوانى على كل ردودكم
                ثانيا : بالنسبة للأخ Mr-X ، اعذرنى هنا انا ارى ان سعر 50 جنيه للنسخة غالى الثمن ومبالغ فيه وكان اولى ان تباع النسخة بقيمة 10 جنيهات لا اكثر وهذا رأيى ، طبعا انا مصرى ولما بقولك مبالغ فيه ببقى عارف احوال المواطن ، شوف مع انى موظف فى بنك وجايز تستغرب ازاى انا بقولك السعر مبالغ فيه لانك حتقول اكيد ده موظف مش فارقة معاه السعر فى شيء، حقولك ابدا ال 50 جنيه تعتبر مبلغ فى مصر حصوصا وان فى ناس انا اعرفهم قبضهم من 200 الى 250 ،، المهم نعود لموضعنا انا ارى سعر اللعبة مبالغ فيه وحتنضرب اذا نزلت السوق ، حتقولى حتنضرب عافية حقولك اه ،، بياعين الأرصفة اللى انت عارفهم او اذا ما كنتش تعرفهم اكيد شفتهم اغلى cd بيبعوه على الأرصفة لا يتعدى ال 3 جنيهات ، طبعا السيدى الخالى سعرة 1 جنيه ومكسبة 2 جنيه فبيبيع السيدى ب 3 جنيه ،، كيف انا كشركة مصنعة للعبة اتغلب على هذه الأشياء ومعرضش اللعبة للنسخ غير الشرعى ؟ ان اجعل سعر السيدى فى متناول المواطن البسيط 10 جنيه مثلا ولا اكثر ، واكيد انا لما اروح محل والاقى سيدى شكله حلو وله label جميل ونظيف اكيد حشتريه ومش حعتب عند بتوع الأرصفة اللى بيبيعوا السيدى فى حتة ورقة معفنه بدون كتابة اى معالم على السيدى الداخلى ،،، معلش انا جايز اكون صدعتك وصدعت باقى الأعضاء لكن حبيت اقول رأيى ووجهة نظرى اللى شايفها انا صح ،، عشان الشركة تحافظ على لعبتها من عدم النسخ غير الشرعى ، وشكرا .

مع تحياتى

كلامك صح أخي الحبيب بس حاول تراسلهم وفهمهم وجهة نظرك
                  (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

طيب يا غال تصدق وتؤمن بالله ؟؟؟

انا ، بصراحة مقتنع جدا بكلامك هذا بل اكثر

انا قلت ان 50 جنية سعر جيد بالنسبة للالعاب الاخرى بتوصل الى اكتر من 200 جنية
                    والالعاب حتى لو عربية بس بتكون تعبانة اوى فاهمنى ازاى ؟؟

طبعا 50 جنية كويسة عند فئة معينة

وانا مش بقول انت ميهمكش السعر
                    انت عارف حال البلد والمعيشة وكل الكلام ده .............. مش عاوز اكتر فى موضوع البلد لحسن اتمسك سياسى
                    مش اى واحد هيقدر يشترى اللعبة

طبعا اقتراح 10 جنية ده ممتاز لسبب انه بالطريقة دى هتزيد المبيعات جدا جدا جدا
                    ولكن اقول الله المستعان ، وان شاء الله نرى اصدار اخر وامكانيات اقوى وسعر ايضا يناسب كل الفئات

حلو كتيييير رح شوف اذا بتتحمل معي

مشكوووووووووووووووووووووووووور من القلب با حبيبي

يعمل...
                        X