موضوع: وداعا ...

ردود: 15 | زيارات: 974
    3DTaha
    صور رمزية 3DTaha
    المنطقة
    المغرب
    ردود
    1,077

Smile وداعا ...

.................................................................................................... .............................. .................................................................................................... ..............................
    أخر تعديل بواسطة 3DTaha في 29 / 05 / 2008 الساعة 04:55 PM

عضو متميز
    المنطقة
    FORGOTTEN CITY
    ردود
    4,893
    أها.....لأنك لم تتعب بعض الشيء ترى الهروب هو الحل.........انتظر ردك
    درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
    هنــــا
    غائب للابد

3DTaha
    صور رمزية 3DTaha
    المنطقة
    المغرب
    ردود
    1,077
    .................................................................
    أخر تعديل بواسطة 3DTaha في 30 / 05 / 2008 الساعة 12:00 AM

عضو متميز
    المنطقة
    FORGOTTEN CITY
    ردود
    4,893
    ممكن تعلمني كيف عرفت انه مايناسبك؟
    درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
    هنــــا
    غائب للابد

يا اخي طه انا احبك في الله لانك انسان طيب وتحب الخير للجميع كيف لانسان مثلك يقول هذا الكلام ماذا يحدث في المنابر اليوم الكل مهموم بحاله طه والعقرب وحتى انا كذلك كرهت الماكس لالالالالالا هناك شئ ما يحدث .... لابد انها الحرارة ... او الصيف ...

أخي العزيز شعور طيب أن أبحث عن ما يناسبني فأفعله ومالا يناسبني فأتركه ولكن شعور أفضل أن أتحدى ما أظن أنه لا يناسبني فأتغلب عليه .
    أقولك سر أنا مع الماكس من أيام الماكس 3 وحتى الآن لم أتم عمل لأعرضه عليكم لكن في نفس الوقت أحيانا أقتل الملل ببعض التجارب الغير مكتملة وغالبا أستخدم ال 3 دي في عملي حيث أن الشرح وا لتوضيح على الموديل بيكو أيسر وأوضح شئ فما بالك بما عرضته أنت من أعمال .
    أنصحك بالتحدي ومقاومة الملل .
    abushahd

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي : طـه
    اولا احب ان اشكرك جدااااا ويارب تلاقي الحاجه الي تناسبك ويارب تنجح ويارب ديما للامام وبالتوفيق لك بأذن الله وادعو الله ان يوفقك في حياتك ويوفقك في الشئ او الحاجه الي تنسابك ويارب تنجح فيها وتكون احسن الناس امين ؟ .... بس حبيت اعرف حاجه منك ... هو ازاي يعني انك تدور علي حاجه تناسبك يعني انته اشتغلت في الثري دي ماكس وملقتش ماشي معاك او مش فاهمه قد كده فطريت انك تسيبه خلاص تقول وداعا ليه ؟؟؟ اخي انا صحيح يعني في الوقت دا يعني بديت متوسط المستوي والمتوسط يعني كويس هانت ويبقي محترف بس مش هكون محترف بمعني محترف هتكون كلمه تطلق وخلاص علي الشخص وبصراحه يا اخي طـه انا بحب جداا الجرافيك والبرمجه انا اصلا مبرمج وبحب البرمجه جدااااا ومن صغري انا بحب الجرافيك وحبيته حب كتر انا عامتا مش هحكيلك قصة حياتي بس الي عاوز اعرفهولك ان الواحد لو حاطت في دماغه في الحاجه الي عاوز يوصل ليها يبقي بأذن الله وبأمر الله انه هيوصل ليها وهينجح فيها باذن الله ؟؟ انا كده انا من صغري وانا بحلم اني اكون مهندس كمبيوتر واكون مصمم جرافيك ومبرمج وحاطت في دماغي اني اكون كده والحمد لله اني وصلت للمسوي الي انا فيه بحمد لله واشكر ربنا واحمده اني وصلني للمستوي دا بس بردو يلزمني حجات كتير اوووي في الجرافيك والبرمجه كمان علشان اقدر اكون احسن واحسن , بس الي عاوز اقلهولك انك طالما حاطت في ماغك عن الجرافيك والثري دي ماكس يبقي خلاص هتوصل فيه زي ما في ناس وصلت فيه مع انهم مخدوش دورات فيه دا كانوا بيشوفوا دروس علي النت ويقرأو عنه بس وصلوا وبقوا احسن ناس ومن ضمنهم ان في ناس في المنتدي ناس محترفين كتير , اخي انا مش هطول عليك انا احب بس ان تكون وصلتلك معلومتي انا بس مش عارف اوصلها ازاي لو قلت هفتح كتير في الموضوع وهكتب كتير , في الاخر اخي الحبيب طـه : ادعو الله ان يوفقك في الشئ الي هينسبك وكمان توصل وتكون احسن في الحاجه ديت بأذن الله , واحب اقلك لما تشوف الحاجه الي هتوصل او انته بتتمناها من زماان ونفسك تعملها وجات وقتها بعد عناء كبير ياريت تحطها في دماغك او في مخك لو حطيتها صدقني مش هتزهق منها ولا هتسيبها زي ما سبت الماكس وسبتنا ,,, شكرا ليك وشكرا بوجودك معانا في المنتدي ونرجو لك مني ومن كل الاعضاء التوفيق والنجاح لك بأذن الله ...
    وشكرا

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...
    بحب البرمجه و الجرافيك أوووي.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ
    مـشـروعي القادم: برنامج جرافيك ثلاثي الابعاد ... تحت الانشاء. إن شـــاء الله.

عضو متميز
    صور رمزية MAXIOS
    المنطقة
    Cairo, Egypt
    ردود
    1,938
    لا حول ولا قوة إلا بالله
    لا يأس مع الحياة ولا حياة مع اليأس
    543212345
    خالد ماهر
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    My Animations

مش مصدق متتطلعش منك اخي طة كلمات اليأس دي

لا انصحك بهزا اخي

الثري دي صعب
    ولكنه يستحاق العناء والتعب والجهد حاول وحاول وحاول ن المهم اختار برنامج واحد واشتغل عليه لغاية الاخر خالص
    بالتوفيق
    اختك المهندسة هناء

عضو نشيط
    صور رمزية tota_max
    المنطقة
    Cairo
    ردود
    665
    مش معقول مستحيل ................
    هو ماكس السهل الممتنع ..... عايز اللي يحبو ويجرب مرة واتنين وتلاتة واهم حاجة ميزهقش ......
    انما اليأس والتفكير في الفشل أكيد مينفعوش .........
    معلش عندي سؤال انت عندك كام سنه علشان تزهق منه كده ؟؟ وهل اشتغلت بيه ووجدت نفسك فاشل فيه ؟؟
    بس حعطيلك مثال صغير : لي زملاء درسوا ماكس وكمبتدأين بجد ابدعوا فيه ووصلو لمستوى لا بأس به وعند الحياة العملية لم يجدو الوظائف المناسبة لهم .... لم يجدوها اساسا ..... ومع ذلك لم ولن ييأسوا .... ان الله مع الصابرين.....
    على العموم ربنه يوفقك ويصلحلك الحال وتجد ما تحب وما تجد فيه نفسك..... ويارب تجد ما يناسبك ....بالتوفيق...................
    Merci

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

عضو متميز
    صور رمزية EYAD-14
    المنطقة
    سوريا
    ردود
    1,382
    لالالالالالالالالالا..... لاأتوقع منك هذا الكلام ياطه أرجو أن تفكر ملياً الثري دي عالم واسع وله مستقبل كبييير جداً ...
    أرجو ان تتقبل كلامي ... تحياتي...

عضو متميز
    صور رمزية MAXIOS
    المنطقة
    Cairo, Egypt
    ردود
    1,938
    البرنامج ليس سهلاً لكن إذا استمتعت بالأمر سوف تجده سهلاً.
    استمتع
    543212345
    خالد ماهر
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    My Animations

عضو فعال
    صور رمزية 3d-man
    المنطقة
    المنصوره
    ردود
    239
    ده إنت عملت شوية مواضيع لو إتعلمتهم ............ مش هنعرف نكلمك بعد كده....!!!!

زكرياء
    صور رمزية Mrzik
    المنطقة
    Maroc
    ردود
    3,104
    ما هذا الذي أراه عزيزي طه
    و الله مش كنت أظن أنك سوف تنسحب بهذه السهولة لأني أراك قوي الشخصية و ليس لين كي تستسلم هكذا
    لا حول ولا قوة إلا بالله
    +
    كنت أظن أنني وجدت صديق كي أتباذل معه أخبار الثريدي و كي أتعلم منه لكن للأسف لا أعرف ماذا أقول لك
    على كل حال الله يهديك أخي طه و ترجع لنا و تكمل المسيرة التي بدأتها

تحياتي

في انتظارك

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل