Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

وداعا ...

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• وداعا ...

.................................................................................................... .............................. .................................................................................................... ..............................
    التعديل الأخير تم بواسطة 3DTaha; 29 / 05 / 2008, 04:55 PM.

أها.....لأنك لم تتعب بعض الشيء ترى الهروب هو الحل.........انتظر ردك
    درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
    هنــــا
    غائب للابد

.................................................................
      التعديل الأخير تم بواسطة 3DTaha; 30 / 05 / 2008, 12:00 AM.

ممكن تعلمني كيف عرفت انه مايناسبك؟
        درس راوتر{نمذجة+خامات+إضاءة} هنـــــــا

درس سيف{نمذجة} هنـــــا

تولة طيب{ نمذجة+خامات+إضاءة} هنــــا

اصنع مكتبة خاماتك بنفسك
        هنــــا
        غائب للابد

يا اخي طه انا احبك في الله لانك انسان طيب وتحب الخير للجميع كيف لانسان مثلك يقول هذا الكلام ماذا يحدث في المنابر اليوم الكل مهموم بحاله طه والعقرب وحتى انا كذلك كرهت الماكس لالالالالالا هناك شئ ما يحدث .... لابد انها الحرارة ... او الصيف ...
          الحمد لله الذي انزل على عبده الكتاب ولم يجعل له عوجا
          لقاء خاص مع البشمندس احمد
          لقاء مع الاستاذ مصطفى عزازي
          لوحة قديمة
          لوحة ام الايتام
          لوحة حنان الاب
          لوحة الوليمة
          محاولة انجاز فلم كرتوني

أخي العزيز شعور طيب أن أبحث عن ما يناسبني فأفعله ومالا يناسبني فأتركه ولكن شعور أفضل أن أتحدى ما أظن أنه لا يناسبني فأتغلب عليه .
            أقولك سر أنا مع الماكس من أيام الماكس 3 وحتى الآن لم أتم عمل لأعرضه عليكم لكن في نفس الوقت أحيانا أقتل الملل ببعض التجارب الغير مكتملة وغالبا أستخدم ال 3 دي في عملي حيث أن الشرح وا لتوضيح على الموديل بيكو أيسر وأوضح شئ فما بالك بما عرضته أنت من أعمال .
            أنصحك بالتحدي ومقاومة الملل .
            abushahd

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي : طـه
              اولا احب ان اشكرك جدااااا ويارب تلاقي الحاجه الي تناسبك ويارب تنجح ويارب ديما للامام وبالتوفيق لك بأذن الله وادعو الله ان يوفقك في حياتك ويوفقك في الشئ او الحاجه الي تنسابك ويارب تنجح فيها وتكون احسن الناس امين ؟ .... بس حبيت اعرف حاجه منك ... هو ازاي يعني انك تدور علي حاجه تناسبك يعني انته اشتغلت في الثري دي ماكس وملقتش ماشي معاك او مش فاهمه قد كده فطريت انك تسيبه خلاص تقول وداعا ليه ؟؟؟ اخي انا صحيح يعني في الوقت دا يعني بديت متوسط المستوي والمتوسط يعني كويس هانت ويبقي محترف بس مش هكون محترف بمعني محترف هتكون كلمه تطلق وخلاص علي الشخص وبصراحه يا اخي طـه انا بحب جداا الجرافيك والبرمجه انا اصلا مبرمج وبحب البرمجه جدااااا ومن صغري انا بحب الجرافيك وحبيته حب كتر انا عامتا مش هحكيلك قصة حياتي بس الي عاوز اعرفهولك ان الواحد لو حاطت في دماغه في الحاجه الي عاوز يوصل ليها يبقي بأذن الله وبأمر الله انه هيوصل ليها وهينجح فيها باذن الله ؟؟ انا كده انا من صغري وانا بحلم اني اكون مهندس كمبيوتر واكون مصمم جرافيك ومبرمج وحاطت في دماغي اني اكون كده والحمد لله اني وصلت للمسوي الي انا فيه بحمد لله واشكر ربنا واحمده اني وصلني للمستوي دا بس بردو يلزمني حجات كتير اوووي في الجرافيك والبرمجه كمان علشان اقدر اكون احسن واحسن , بس الي عاوز اقلهولك انك طالما حاطت في ماغك عن الجرافيك والثري دي ماكس يبقي خلاص هتوصل فيه زي ما في ناس وصلت فيه مع انهم مخدوش دورات فيه دا كانوا بيشوفوا دروس علي النت ويقرأو عنه بس وصلوا وبقوا احسن ناس ومن ضمنهم ان في ناس في المنتدي ناس محترفين كتير , اخي انا مش هطول عليك انا احب بس ان تكون وصلتلك معلومتي انا بس مش عارف اوصلها ازاي لو قلت هفتح كتير في الموضوع وهكتب كتير , في الاخر اخي الحبيب طـه : ادعو الله ان يوفقك في الشئ الي هينسبك وكمان توصل وتكون احسن في الحاجه ديت بأذن الله , واحب اقلك لما تشوف الحاجه الي هتوصل او انته بتتمناها من زماان ونفسك تعملها وجات وقتها بعد عناء كبير ياريت تحطها في دماغك او في مخك لو حطيتها صدقني مش هتزهق منها ولا هتسيبها زي ما سبت الماكس وسبتنا ,,, شكرا ليك وشكرا بوجودك معانا في المنتدي ونرجو لك مني ومن كل الاعضاء التوفيق والنجاح لك بأذن الله ...
              وشكرا

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...
              بحب البرمجه و الجرافيك أوووي.
              ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ
              ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ
              مـشـروعي القادم: برنامج جرافيك ثلاثي الابعاد ... تحت الانشاء. إن شـــاء الله.

لا حول ولا قوة إلا بالله
                لا يأس مع الحياة ولا حياة مع اليأس
                543212345
                خالد ماهر
                ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
                My Animations

مش مصدق متتطلعش منك اخي طة كلمات اليأس دي

لا انصحك بهزا اخي

الثري دي صعب
                    ولكنه يستحاق العناء والتعب والجهد حاول وحاول وحاول ن المهم اختار برنامج واحد واشتغل عليه لغاية الاخر خالص
                    بالتوفيق
                    اختك المهندسة هناء

مش معقول مستحيل ................
                      هو ماكس السهل الممتنع ..... عايز اللي يحبو ويجرب مرة واتنين وتلاتة واهم حاجة ميزهقش ......
                      انما اليأس والتفكير في الفشل أكيد مينفعوش .........
                      معلش عندي سؤال انت عندك كام سنه علشان تزهق منه كده ؟؟ وهل اشتغلت بيه ووجدت نفسك فاشل فيه ؟؟
                      بس حعطيلك مثال صغير : لي زملاء درسوا ماكس وكمبتدأين بجد ابدعوا فيه ووصلو لمستوى لا بأس به وعند الحياة العملية لم يجدو الوظائف المناسبة لهم .... لم يجدوها اساسا ..... ومع ذلك لم ولن ييأسوا .... ان الله مع الصابرين.....
                      على العموم ربنه يوفقك ويصلحلك الحال وتجد ما تحب وما تجد فيه نفسك..... ويارب تجد ما يناسبك ....بالتوفيق...................
                      Merci

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

لالالالالالالالالالا..... لاأتوقع منك هذا الكلام ياطه أرجو أن تفكر ملياً الثري دي عالم واسع وله مستقبل كبييير جداً ...
                        أرجو ان تتقبل كلامي ... تحياتي...

البرنامج ليس سهلاً لكن إذا استمتعت بالأمر سوف تجده سهلاً.
                          استمتع
                          543212345
                          خالد ماهر
                          ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
                          My Animations

ده إنت عملت شوية مواضيع لو إتعلمتهم ............ مش هنعرف نكلمك بعد كده....!!!!
                            اللهم ارحم الشيخ محمد بن صالح العثيمين وارفع درجته
                            zot
                            THE SHADOW

ما هذا الذي أراه عزيزي طه
                              و الله مش كنت أظن أنك سوف تنسحب بهذه السهولة لأني أراك قوي الشخصية و ليس لين كي تستسلم هكذا
                              لا حول ولا قوة إلا بالله
                              +
                              كنت أظن أنني وجدت صديق كي أتباذل معه أخبار الثريدي و كي أتعلم منه لكن للأسف لا أعرف ماذا أقول لك
                              على كل حال الله يهديك أخي طه و ترجع لنا و تكمل المسيرة التي بدأتها

تحياتي

في انتظارك

يعمل...
                              X