Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

طور نفسك وابتعد عن القرصنة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• طور نفسك وابتعد عن القرصنة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اخوتي الأعزاء انا حبييت اني أحط الموضوع دا خاصة لما لقييت انه لييه جوانب ماديه نعم مادية كثيره جدا
    عموما الموضوع اللى انا أقصده ان كتيير من الأخوه عندهم كم ماتريال تعليمي وبرامج مقرصنة كبير جدا وهما للأسف بيحاولوا يتعلموا لكن المستوي والموضوع تقيل عليهم والمشكلة ان الأشياء التعليميه موجوده عندك مثلا على الجهاز من قديم الأزل وبكم مهول وبتجييب جدبد وتنزل الفيرجن الجديد من البرنامج وبعدين تلاقي نفسك مفييش أي تطوير
    عموما انا بضايق لأني بحس اني حرامي وان انا مش فنان زيي ما بحاول اوهم نفسي بالموضوع دا
    طييب نعمل اييه

بند أولى
    اللى انا عايز أأكد علييه انا مش هقول ارمي البرامج اللى عندك ومتشتغلش لكن بقول يا جماعه كفاية فلنكتفي باللى عندنا
    ومنجييبش حاجه انا متأكد اني مش هستخدمها زيي ماقا ل خالد المحرقي فى اللقاء بتاعه انه يعرف المطوريين بتوع البرامج دي ويعرف انهم اد اييه بيقضوا ملايين الساعات فى أعمالهم .
    يا جماعة انا لوعايز الاقي لنفسي ألف حجه هلاقيييها الفلوس والمال والتعليم ومجانيته والدول العربية والحروب والقتال
    هلاقيي كتيير دا مرحلة أولي اني مسرقش حاجه انا مش هستفييد بيها والموضوع يكاد يكون طبيعي جدا جدا وكأنه دا الصح ومادون ذلك هو السييء

بند تانية
    اني افكر كويس ان البرنامج اللى انا بشتغل عليه بيساوي كام ودا كم الناس اللى تعبت في عمله علشان انا استخدمه ومهما كان انا بحترمهم جدا ومجبر على كدا فمش هقدر اخد برامجهم اكتر من كدا
    ولو انا فى الأصل شغلي قوي فدا هيخلييني اشتري البرامج لأني ماديا اعتقد هستطيع اني اعمل كدا

بند ثالث
    انا حاليا بتعلم طييب لما ادخل في شغل طييب لو انا بعمل بروجيكت فى البييت خاص بيا ومش بأخد منه فلوس طييب لو انا ماديا لا أستطيع طييب لو السوق مش بيساعدني على اني اعمل كدا
    عموما الأصل عندي ان انا مجييبش حاجه انا مش هستفييد بيها واعمل عندي مكتبه كبيره ملهاش لزمه

بند رابع
    طييب لوا انا بتاجر في الحاجات دي
    ربنا يتوب علييك اتأكد تماما من ان دا شغل ناس انت مش حرامي

مش عارف لو حد يقدر يقول بنود جديده ياريت يساعد
    الموضوع مهم وهيخلييك تحس انك مش أحسن منهم لأنك فعلا مش أحسن منهم
    المنابر لا تدعم البرامج المقرصنة وكذلك انا

وأخيرا

الله المستعان
    Eslam Amin
    3D Generalist_Supervisor
يعمل...
X