Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

لماذا تم نقل مواضيعى التعليمية الى منبر الدروس ولم يتم نقل المواضيع الاخرى ؟؟؟؟؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

ليه ليه ؟؟!!!!!!!

الموضوع كبير وشاق وشكلها كدة فكرة صعبة ....

ادخل ابحث عن حاجة معينة لم اجدها دا كلام ؟؟؟؟ !!!! من غير اي تنوية انها حتتنقل ؟؟!!!!

كدة مش حلو حنسأل فين ونتابع فين ؟؟؟ ايه اللغبطة دي !!!!!

دا غير ان مش كل الدروس انتقلت حاجات وحاجات مش صح كدة .... يا كلو يتنقل يا بلاش ...

المفروض الفكرة يسبقها ترتيب وتجهيز وتنوية وتنبية ... مش ندخل منلقيش حاجة كدة ........

رجاء من السادة المشرفين النظر في الموضوع مرة اخري.....

لو مصميمين على الفكرة دي يبقى ياريت توضحوا ان في اسم منبر المواضيع التعليمية والدروس يضاف بجواه قوس به اسماء نجوم المنابر جميعا في الدروس التعليمية أمثال :
    (أ.مصطفى عزازي ,أ.سدير , م. أحمد صبحي, أ. youssef_23 , ....................)

Merci

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

الأخ العزيز يوسف
      لما نحب نعمل شهره لمكان بننقل فيه أشهر المحلات ونبني عليها مجتمع جديد وأظن إنت والأخ العزيز مصطفى عزازي أشهر من عمل دروس مفيدة في المنابر ويمكن أن تبني عليها منبر جديد من المنابر.
      abushahd

الف شكر للادارة على بدأ نقل الدروس

فى انتظار نقل بقية الدروس

منعا للخبطة ارجو تعديل اسم المنبر الى 3dmax tutorial & lessons بدلا من الاسم العام (منبر الدروس ) حتى يعرف المتصفح محتوى المنبر
        !!!جميع الدروس المعمارية المجانية والغير المجانية والمشاريع المعمارية الكاملة !!!!

موضوع التنقيب في المنتدى لو وافق عليه الاخوة المشرفين ممكن نفتح له صفحة خاصة وكل من يجد درسا او يذكر درسا افاده حتى من ست سنين حتى يضعه بالموضوع وينقل المشرفين ما وجدناه اول بأول

بحيث نجمع كنوز المنتدى بالمنتدى الجديد ولا يسمح المشرفين فيه بوضع الاسئلة والاستفسارات وطلب الدروس حتى يكون مواضيعه دروس 100 %

وطبعا الرأي لكم

جيد جدا ان الموضوع لاقى اقبال .. نعرف ان هناك بعض المشاكل وبعض الصعوبات .. لكن كما قلت ستزول مع اول شهرين فقط

فكره ترك روابط جيده .. فيمكننا ترك رابط مثلا لمده شهر .. بعد ذلك سيزول الرابط ويبقى الموضوع لاصلي في منبر الدروس

سأقوم بفتح موضوع للتنبيه الى قسم الدروس الجديد

بالنسبه للاسئله اخ مصطفى .. اي واحد عايز يسأل او يستفسر يضعها في منبر الماكس عادي جدا .. قسم الدروس ما هو الا مكتبه لتجميع الدروس الكبيره .. والتي هي من صنع الاعضاء فقط ..
            بالنسبه لدروسك اخي مصطفى هل تقوم بتحديث موضوعك الذي به كل الدروس؟؟؟ يعني كل ما تضيف درس لو في امكانيه تضع في الموضوع اللي في منبر الدروس رابط له .. لان دروسك كثيره جدا ما شاءالله وبتتعبنا في نقلها كلها لمنبر الدروس .. والناس متعودين عليها في منبر الماكس .. لذلك ييبقى موضوع احد مثبت فيه كل دروسك

فكره ان ننقب عن الدروس القديمه فكره جميله .. لكن هل كل الروابط حتكون شغاله؟
            على كل حال كما قلت سانبه الاعضاء على المنبر واطلب منهم التنقيب عن مجموعات الدروس

وبارك الله فيكم

يا جماعه هو ده القسم فين .. انا مش شايفو
              ... ...
              الحرية هي التوحيد ..
              عكس الحرية الشرك بالله تعالى ..
              تحرر من عبادة الاشياء حتى عبادة النفس والهوى وصرفها لله وحده ..
              وتمرد على كل قانون غير قانون الله ..
              ان لم تعبد الله وحده ... سوف تكون عبدا لملايين الاشياء ..

القسم موجود داخل منبر الماكس اخي الكريم .. يعني قسم فرعي

يعمل...
                X