Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

رأيكم فى الشغل ده إيه؟؟؟؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رأيكم فى الشغل ده إيه؟؟؟؟

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته .............. إزيكم يا احباب أنا محتاج رأيكم فى هذه الثلاثة تصاميم ......... هذه التصاميم لمشروع خيرى لمساعدة الأسر الفقيره إسمه عباد الرحمن ( كنت عملت موضوع ليه قبل كده ) ............ أنا عايزكم تقولوا رأيكم فى الفكره هل هى بتخدم فكرة المشروع و لا لأ ...... و رأيكم فى التصميم برضه .......... يعنى النقد هايكون على جزئين جزء للفكره و جزء للتصميم ........ و عموما إنتم هاتلاقوا الإضاءه كتيره فى التصاميم التلاته ده لأنى حاسس التصاميم كده يعنى انا أول ما فكرت فكرت فيها كده فياريت رأيكم و بكل صراااااااااااااحه ( و اللى مش هايقول عليهم حلوين هابلغ عنه يعنى حبة نفاق هههههههههههه) ......... التصاميم ..........
    .............. ....... ........

جميل وهادى وفى تناسق بين روح التصميم والألوان والفكرة والايحاء

السلام عليكم
      الخليفه ممتازه وخاصه الأولى . . ولكن الخط بحاجه لشوية ترتيب لأنه عندما تشاهده للمره الأولى كأن كلمة الرحمن قبل وعباد . حسب رأيي المتواضع لو كان الخط مكتوب بلون مختلف بشكل واضح وبدون وضع كلمه فوق الأخرى ولكن على سطر واحد وبشكل فني كعمل بروز للخط لكان أفضل . . . إنتبه عندما تكتب آيات قرآنيه أو أحاديث نبويه يجب أن تكون واضحه لمن يقرأها ولا يلتبس عليه المكتوب لأن ليس كل الناس يحفظون القرآن ويعرفون ماهو مكتوب .

أتمنى لك التوفيق وأن نرى تعديلاتك على التصميم إذا عدلت عليه .

العمل الثاني أعجبني ... أستمر على هذا المنوال وهذا الاسلوب مع التحسين فيه ... هذا بخصوص العمل كتصميم .

بالنسبه للفكره , لا أعتقد انها تخدم المشروع من وجهة نظري , لأن المشروع قائم على المساعده الخيريه للفقراء ... وهذا الأمر غير واضح في العمل بشكل جلي ... ما أراه عمل جمالي بنسبه جيده جدا .

حاول اضافه عنصر يدل على المساعده والعطاء فالعمل لخدمه فكره المشروع .

هذا ما عندي الان ... وأتمنى لك التوفيق دائما .. من جد وجد ^_^

اعمال رائعه خصوصا الاول والثاني اما الثالث فاجميل لولا ان الكلمه غير ظاهرة جيدا

سلام عليكم
            عمل جميل والوان هادئة تعبر عن اسلوب راقي
            الخلفية حلوة في الثلاث لوحات وبالاخص الاولى والاخيرة يمكن التانية لو تقلل السطوع شويه تطلع احلى
            بس حسب رايي المتواضع ( اللي ممكن تاخده وترميه في البحر )
            انو الخطوط محتاجة شوية تعديل ياريت تخليها اغمق من الخلفية عشان تكون اوضح
            كمان يمكن لو غيرت نمط الخط يكون افضل
            ممكن تعمل للكلام ظلال او بروز يعني بما يتناسب مع التصميم وخليه متزن مع بعضه
            معلش طولت عليكم
            بالتوفيق والى الامام
            من لم يخطط لنجاحه فقد خطط لفشله

ياااااااااااه يا جماعه أنا ما كنتش متوقع منكم الردود الجميله دى
              أنا إن شاء الله هاعدل عليهم و إن شاء الله يعجبكم التعديل

المشاركة الأصلية بواسطة <phoenix> مشاهدة المشاركة
              العمل الثاني أعجبني ... أستمر على هذا المنوال وهذا الاسلوب مع التحسين فيه ... هذا بخصوص العمل كتصميم .

بالنسبه للفكره , لا أعتقد انها تخدم المشروع من وجهة نظري , لأن المشروع قائم على المساعده الخيريه للفقراء ... وهذا الأمر غير واضح في العمل بشكل جلي ... ما أراه عمل جمالي بنسبه جيده جدا .

حاول اضافه عنصر يدل على المساعده والعطاء فالعمل لخدمه فكره المشروع .

هذا ما عندي الان ... وأتمنى لك التوفيق دائما .. من جد وجد ^_^
              شكرا جد على تشجيعك بس فى حاجه إنت رأيك ممكن أحط إيه فى التصميم يدل على الفكره يااااااريت تساعدنى لأنى مش لاقى حاجه أعرف أركبها مع الشغل ده
              و جزااااااااااااااااااااااكم الله خيرا

ما شاء الله أعمال جميلة

الله يوفقك

ومن الجميل للأجمل
                أستغفر الله عدد ما كان و عدد ما سيكون
                أستغفر الله عدد الحركات وعدد السكون
                سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
                الله أكبر كبيرا والحمدلله كثيرا وسبحان الله بكرة وأصيلا

رااااااااااااااااااااائع
                  الحمد لله الذي انزل على عبده الكتاب ولم يجعل له عوجا
                  لقاء خاص مع البشمندس احمد
                  لقاء مع الاستاذ مصطفى عزازي