Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

عدنا

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• عدنا

السلام عليكم
    أخبار الشباب ؟؟؟ ... الحمد لله .. خلصت الإمتحنات ورعتلكوا أهوه ^^&

المهم ... ان شاء الله هحاول أبدأ شوية مشاريع ضغيرة كده عشان خاطر الناس الحلوة اللى فى المنتدى ..
    حاجات بسيطة كده زى تصبيرة لغاية ما أخلص السنتين بتوع الثانوية الغامة و نخش على التقيل "اللى هو بركان الغاض " && ... المهم .. انا عاور إعرف إذا كان فى حد فى المنتدى ده من المنصورة ياريت يضيف إيميلى و يكلمنى عليه النهاردة أو بكره بالكتير "انا هفضل قاع متبت فى الجهاز لبكرة الصبح ان شاء الله " .. عشان انا رايح المنصورة بكرة و معايا كبشة اسطوانات عشان اللى محتاج اى برنامج من المنصورة ان شاء الله يلاقيه عندى "برامج ليها علاقة بصناعة الألعاب بس ^^" ...
    يلا بقى أشوفكوا على خير ... رايح أقص شعرى و أظبط نفسى و أشيل أثار السنة الكئيبة دى " متشفوش وحش "
    يلا ... سلامو عليكو

و عليكم السلام
    واضح فعلا من الاخطاء الاملائية الكتيرة إنك مش متظبط لسة
    ألف سلامة يا عم الحج و الصراحة من واحد مجرب سنة اولى اصعب سنة فى الثانوية عن صدق
    بس مشكلة تانية و تالتة انهم على المجموع , يعنى لو اولى دى بالمجموع زيهم كان الطلبة اعدموا نفسيهم بالمقصلة
    خبِّئْ قصــــــائدَكَ القديمـــــــــةَ كلَّها و اكتبْ لمصـــــــرَ اليومَ شِعــرا مِثلــــها
    لا صمتَ بعدَ اليـــــومِ يفرِضُ خوفَهُ فاكتبْ ســلاما نيلَ مصــرَ و أهــــلَهـــــــا

اولا الحمد لله على السلامة
      اذا وجدت اسطوانات تعليم برنامج Quest|3D بالعربي قلي كم سعهرن و بعدين منشوف على كل حال ادخل هنا
      http://www.maxforums.net/showthread.php?t=121590
      اقرا كل النص و اعطيني رايك
      انا اعتقد ان عنوان بريدي موجود عندك صح ؟؟

هلا صقر أفندي ...

الحمد لله على السلامة ... المهم القصة إتكتبت ولا لسه ؟؟ ^^"

يعمل...
        X