Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

عمل سيارة كاملة باحترافية ؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• عمل سيارة كاملة باحترافية ؟

السلام عليكم..

كما عودنا هذا المنتدى الاكثر من رائع بان يأتي لنا بكل ما هو جديد فأنا اليوم لي طلب من اعضاء هذا المنتدى البرّاق وهو انني اريد عمل سيارة باحترافية علما باني مبتدئ في عمل السيارات فلم أجد اي درس تعليمي متكامل لعمل سيارة كاملة لان جميع الدروس التي نزلتها اما ان تكون ناقصة " بعض الخطوات غير واضحة " او ان الملفات تكون معطوية فأرجو من كل من لديه درس ان يرفعه في هذا الموضوع "( وان يتأكد من الرابط بان تكون شغالة 100%)"

وشكرا لكم

ليس من الصعب أن تضحي من أجل شخص .. ولكن من الصعب أن تجد الشخص الذي يستحق التضحية

أي درس لتصميم سيارة لا يهتم أبدا صاحبه في التدقيق على كل خطوه , وده طبعا أمر طبيعي لأن دروس االسيارات دي مش موجهه للمبتدئين , لكن للناس إللي عارفه الموديلينج بالإديتبولي لكن ميعرفوش إزاي السيارة تتعمل

والفكرة الأأفضل إنك تتدخل اليوتيوب وتكتب في البحث "3d max car modeling "

اخي ما الك غير دروس الاجانب لانو دروسنا نحنا سيارات اديمة او مشاريع جاهزة او نص الدرس مقطوع

مرة بالمنتدى كان في موضوع لعمل audi a3 حملته انا وكان رائع بس المشكلة انو اجنبي

لازم نعمل نحنا العرب دروس تخلي الاجانب تاخد من عنا مو نحنا

السلام عليكم

فى موقع اسمه www.3dtotal.com الموقع ده فيه توتريال كتيرة جدا ولكن فيها بردوا انه ما بيوضح كل شىء انت لازم تتخيل وتجرب من نفسك التصميم اصلا مبنى على النقطة دى انك تعرف توصل للتصميم اللى انت عاوزه عن طريق تكنيك سريع وسهل وده محتاج منك مجهود وقدرة على التخيل ما تستسلمش لان مفيش توتريال كاملة وكملها انت عموما السيارة اللى فى الموقع انا صممتها هيا قديمة لو حاولت تصممها ولقيت مشكلة انا ممكن اساعدك ان شاء الله بالتوفيق..
        Nothing to say..

تفضل اخي
          اضغط هنا
          Silent Man

شكرا الكم حبايبي (( Le_Lawsh ، scofilde ، the_whale ، Shrek ))

على مساعدتكم والى الامام

ليس من الصعب أن تضحي من أجل شخص .. ولكن من الصعب أن تجد الشخص الذي يستحق التضحية

يعمل...
            X