Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

[دعوه مفتوحه ] تجمع عام للمهتمين بتطوير الألعاب فى القاهرة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

يا كابتن general انا عندي 17 سنة و بدأت برمجة الالعاب من سن ال 14
    قسم الاسئلة عن ال Gamestudio , ادخل و اسأل عن أي شيء
    http://maxforums.net/showthread.php?t=103595

شباب بلاش خروج عن الموضوع .. وتغيير للحقائق العربية فهذا يعتبر خيانة وليخسأ الخاسؤون ...

بالله عليكو بدناش مناقرات جانبية ..

أنا حقول إيه اللي حدث بالإجتماع ... الشباب تجمعت .. وتبادلوا سيديات ( و 5 شوال بطاطا ) وتعرفوا على بعض .. وتناقشوا بشكل سريع عن ( واقع الأمة العربية بمجال الألعاب (( الحكاية دي لعبة أحمد صقر )) ) ، ووزعوا بسكويت وعصير وطعمية .. و 3 حبات بطاطا مهروسة ..

بس يعني الفائدة الأكبر إنوا إتلاقوا مع بعض .. ( يا رب ما يكون الحاضرين 2 ^^" )

ممكن اعقم على حاجة بسيطة :d
        .................................... لا تعليق ...............................
        كاتب كلمة لا تعليق قد كدة و كاتب تحتها تعليق قد كدة
        خبِّئْ قصــــــائدَكَ القديمـــــــــةَ كلَّها و اكتبْ لمصـــــــرَ اليومَ شِعــرا مِثلــــها
        لا صمتَ بعدَ اليـــــومِ يفرِضُ خوفَهُ فاكتبْ ســلاما نيلَ مصــرَ و أهــــلَهـــــــا

يا رجل .. لا تدقق ... الواد عايز يفضفض شوية .. المهم إنسوا موضوع الخناقة وخلينا بالمهم .

حتى الاجتماع لو لم يكن يتكلم عن الواقع العربي في المدري إيش ، فكان ممكن يكون مشجع من حيث إن الناس بتلاقي على أرض الواقع أن في ناس مشاركتها نفس الميول ، فاجتماع لمدة عدة ساعات لن تحل مشاكل تقنية في المجال. ولكنها كما قلت إيجابية للتشجيع ، أنا كنت رحت على الاجتماع إذا كنت قريب.

عدم تواجد الكثير من الناس كان طبيعي وخاصة إنه أول مرة ينعمل هيك اجتماع ، وأكيد الناس رح تتشجع لما تشوف صور من الاجتماع وتزيد ثقتهم.

يعمل...
            X