Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

أين ذهب برنامج جرافيك على التلفزيون المصرى !

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• أين ذهب برنامج جرافيك على التلفزيون المصرى !

سؤال حابب أسئله خصوصا لبلدياتى المصرين طبعا أكيد فاكرين البرنامج ده الى حببنا فى الجرافكس جدا وأثر فينا ومزيعه المتميز للأسف مش فاكر أسمه ولغايه أمته هيدنهم يدمرو فكرنا بالبرامج التافهه والمسلسلات العبيطه ويشيلو البرامج العلميه و العلم والأيمان وغيرها من البرامج التافه والمسابقات المسطحه جدا 0900) والكلام الفاضى ده والنبى الى يعرف البرامج دى راحت فين يقولى ويدلنى لو فى حاجه على اليو تيوب وكلمونى على 0900 0900

ونهاركو زى الفل

البرنامج ده كان من ضمن اسباب اني ابقي في المجال ..
    واكتر حاجه شدتني ليه وانا صغير اسمه جرافيك ...
    انا فاكر اول مره سمعت اسم البرنامج .. كنت بحسبه حاجه ذي المناكير والبادكير والحاجات دي ..هههههه
    بس خدت معاصي قد كدا بسببه .. لان كان معاده عن صلاة الجمعه ..
    فساعات كنت بسيب الصلاه عشان البرنامج ..
    الحياة ألم يخفيه أمل
    أمل يحققه عمل
    وعمل ينهيه أجل
    ثم يجزى كل امرئ بما فعل

ما شاء الله عليك يا ضياء ذاكره حديديه فعلا كان بيجى يوم الجمعه انا ابتديت افتكر حجات كتير بسببك ههههههه

فعلا انا فاكر البرنامج ده
        شوفت درس للماكس ليه عن cloth ودرس في الphotoshop تعديل الصور وعمل الخدع

أنا فاكره كويس جداً، وأظن فى آخر أيامه كان مهتم بمسألة السيميلشن الخاصة بالملابس، وكانت هناك فقرة ثابتة عن ألعاب الكمبيوتر.

المشاركة الأصلية بواسطة shady sobhy مشاهدة المشاركة
            فعلا انا فاكر البرنامج ده
            المشاركة الأصلية بواسطة shady sobhy مشاهدة المشاركة
            شوفت درس للماكس ليه عن cloth ودرس في الphotoshop تعديل الصور وعمل الخدع

المشاركة الأصلية بواسطة sssss مشاهدة المشاركة
            أنا فاكره كويس جداً، وأظن فى آخر أيامه كان مهتم بمسألة السيميلشن الخاصة بالملابس، وكانت هناك فقرة ثابتة عن ألعاب الكمبيوتر.

فعلا كان فى فقره جامده موت عن العاب الكمبيوتر أنا كنت بحبها قوى عشان زى ما احنا عارفين ان زمان كان الواحد شص لعبى مستهلك لكن الحمد لله كبرنا وفهمنا وبقينا منتجين فى هذا المجال بسبب البرنامج ده

يعمل...
            X