Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ضرورى لأعضاء الفلم (الديناصورات) إلى من مصر

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

جميل .. بانسبة في سوريا نحن 5 في محافظة واحدة و 5 او 6 موزعين نحن الذين في محافظة واحدة نجتمع دائما المهم اريد ان ارى اعمال الفريق لكي يكون التنسيق صح .. لانني اذا قلت لمحترف انت صمم طاولة و كرسي واشياء جاهزة و قلت لمبتدي انت صمم الاجهزة المعقدة في المخابر وصمم مؤثرات المفاعل النووي مثلا على الاغلب ان المبتدي سينسحب فورا وانه احتمال 50% لانه سسوف يراه عمل صعب اريد ان ارى الاعمال للتقييم مثلا انت يمكنك اخذ الاشياء الخارجية الصعبة (مثلا) و غيرك ياخذ كذا و كذا .. هل تستطيع تجميع صور لاعمال الفريق ؟؟

واضح من كلامك انك شفت اعمالى وده يسهل التفاهم بيننا وانا اشكرك على اهتمامك بس طلب صغير منى ياريت تعدل قائمة اعضاء العمل وتكتب المعلومات الممنوحة ليك عن كل مصمم من ارقام وايميلات والبلاد ولو كانت موجودة من الاول ماكنش الموضوع ده اتعمل وبالتالى كان العضو بابلو اتصل بيا وبالناس اللى فى مصر مباشرة .
      وعموما انا ليا طلب عند الاعضاء المصريين انهم يكلموا بعض وانا موجود وصدقونى انتو متعرفوش انا معاكوا اد ايه رغم انى عندى كذا بروجكت متأجل لشركة متاجلة بسببى وعندى امتحانات الاسبوع ده فارجو ان مشروعنا يكمل باسرع وافضل طريقة ممكنة .
      ومتنسونيش معاكم يا جماعة فى الدعوات بالنجاح .......... وانا منتظر من اى عضو مصرى مكالمة وحتى لو النهاردة انا مفيش مشاكل .
      محمد مختار
      0114510541
      القاهرة

My Vimeo

دروس الاخ العقرب77 رحمه الله

خيركم من تعلم العلم وعلمه
      " هذه الجملة حكمة خالصة وليس لها علاقة باى احاديث شريفة "

لو كان الرندر رجلا لقتلته

وده ايميلى الخاص :
        janky_jo600@yahoo.com

وده ايميل الموقع :
        jankystudio2008@gmail.com

ولو عايزين عنوان البيت اشطة مفيش مشاكل .....

....... وانا يا يحيى بانتظار تفاعل الاعضاء معايا وياريت لو بسرعة هكون ان شاء الله بكره جمعت ليك اعمال الاعضاء المصريين .

My Vimeo

المشاركة الأصلية بواسطة doom ghost مشاهدة المشاركة
          جميل .. بانسبة في سوريا نحن 5 في محافظة واحدة و 5 او 6 موزعين نحن الذين في محافظة واحدة نجتمع دائما المهم اريد ان ارى اعمال الفريق لكي يكون التنسيق صح .. لانني اذا قلت لمحترف انت صمم طاولة و كرسي واشياء جاهزة و قلت لمبتدي انت صمم الاجهزة المعقدة في المخابر وصمم مؤثرات المفاعل النووي مثلا على الاغلب ان المبتدي سينسحب فورا وانه احتمال 50% لانه سسوف يراه عمل صعب اريد ان ارى الاعمال للتقييم مثلا انت يمكنك اخذ الاشياء الخارجية الصعبة (مثلا) و غيرك ياخذ كذا و كذا .. هل تستطيع تجميع صور لاعمال الفريق ؟؟
          ان شاء الله هجمع الفريق كله اللى فى مصر ...

My Vimeo

هوه ده الحماس إلى عايزه يا محمد باشا
            وانا بدأت اضيف الناس فى الايميل

بس فى مشكله انا لأيت الناس بتوعود عمله على الايميل offline
            انا ايميلى يا جماعه h_m3_2003@hotmail.com

اه نسيت
              انا هشام البابلى
              0109017905
              المنصوره ( متئلئوش جاى جاى ) lol......

شكرا

المشاركة الأصلية بواسطة losevar21 مشاهدة المشاركة
                واضح من كلامك انك شفت اعمالى وده يسهل التفاهم بيننا وانا اشكرك على اهتمامك بس طلب صغير منى ياريت تعدل قائمة اعضاء العمل وتكتب المعلومات الممنوحة ليك عن كل مصمم من ارقام وايميلات والبلاد ولو كانت موجودة من الاول ماكنش الموضوع ده اتعمل وبالتالى كان العضو بابلو اتصل بيا وبالناس اللى فى مصر مباشرة .
                وعموما انا ليا طلب عند الاعضاء المصريين انهم يكلموا بعض وانا موجود وصدقونى انتو متعرفوش انا معاكوا اد ايه رغم انى عندى كذا بروجكت متأجل لشركة متاجلة بسببى وعندى امتحانات الاسبوع ده فارجو ان مشروعنا يكمل باسرع وافضل طريقة ممكنة .
                ومتنسونيش معاكم يا جماعة فى الدعوات بالنجاح .......... وانا منتظر من اى عضو مصرى مكالمة وحتى لو النهاردة انا مفيش مشاكل .
                محمد مختار
                0114510541
                القاهرة
                سوف يتم تنظيم دليل المصممين .. تكرم و اتمنى منكم من كل بلد الاجتماع في مكان تحددونه

يريت يا اخ يحى تضيف فى الدليل الاسماء بتعتهم فى منتدى المنابر
                  يعنى الاسم => اسمه فى المنابر

تكرم يا اخي العزيز , نعم فكرة جميلة من اجل تسهيل التواصل

على فكرة تم تثبيت ورشة تصميم المدينة مبروك للجميع !!

رسالة مهمة جدا لكل اعضاء مصر بلا استثناء :::::: انا تانى مرة بطلب من كل فريق مصر انهم يحطوا معلوماتهم وطبعا اهم حاجة نمر الموبايلات ......... ويفضل فى اسرع وقت ممكن ...........

باهتمام جميل جدا ومقدر لدرجة عالية جدا
                        مستر : مصطفى عزازى طلب من الجميع ارقام التليفونات ومعلومات الاعضاء المصرية لتجميع الفريق .. ارجو الاهتمام باسرع وقت ممكن

My Vimeo

المشاركة الأصلية بواسطة doom ghost مشاهدة المشاركة
                          على فكرة تم تثبيت ورشة تصميم المدينة مبروك للجميع !!
                          مبروك للجميع

My Vimeo

مبروك للجميع على تثبيت ورشة تصميم المدينه
                            وعقبال الباقى الورش بس لازم شغل كمان فيها .

والمهم الان هوه المعلومات بتاعت الاعضاء ...يا جماعه احنا عايزين نجمع بعضينا فى اسرع وقت ممكن انشاء الله ...
                            ومعلش يعنى من غير احباط انا شايف عدد قليل مهتم بالفلم .... فين 40 واحد المشتركين

انا يا جماعه بعت لى 20 واحد من المشتركين فى الفلم عن طريق موضوع الاشتراك
                              وكان على اساس ان مش مكتوب اسامي البلد إلى منها .

وانا مستنى رد لو كده هكلم إلى معايا ونتفق على المعاد انشاء الله.

وشكرا.

انا يا جماعه بعت لى 20 واحد من المشتركين فى الفلم عن طريق موضوع الاشتراك
                                وكان على اساس ان مش مكتوب اسامي البلد إلى منها .

وانا مستنى رد لو كده هكلم إلى معايا ونتفق على المعاد انشاء الله.

وشكرا.

يعمل...
                                X