Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ضرورى لأعضاء الفلم (الديناصورات) إلى من مصر

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ضرورى لأعضاء الفلم (الديناصورات) إلى من مصر

انا يا جماعه كونت عايز الناس إلى مشتركين فى الفلم إلى من مصر عشان نشوف هنجتمع فين وانا كونت كلمت الاستاذ مصطفى ان ممكن يكون المكان فى مركز الرباط .
    ويا ريت يكون للناس الجادين ترك الايميل لأن فى ناس فى الدليل بتاع الفلم معرفش هما منين فا مدفتش إميلتهم .
    فعشلن كده إلى من مصر يسيب الايميل فى الموضوع ده .
    وعامة ده ايميلى h_m3_2003@hotmail.com

وشكرا

فكرة جيد اخي

طيب دااا طبعااا حلو جدااا ودا الايميل بتاعى علشان نعرف هنتقابل امتااا tamo53@hotmail.com
      حاليا ادرس المايا
      الان اعمل فى قناة الحياة
      وفى قناة روتانا

اوك انا مستني ردكوا والاتفاق علي المعاد ودة ايميلي ehab_monir3@yahoo.com او ehabshamedan@hotmail.com

طيب انا هخود ايميلاتكوا وكمان يومين نبدأ نتعرف ونشوف هنتقابل امتى واكون كلمت الاستاز مصطفى
          وانا مستنى الباقى

يا جماعه الوقتى هما دول إلى من مصر
            احنا عددنا 6 فلو كده يبقى نبدأ نتفق على نظامنا
            واتمنى ان الاعضاء يخوشوا ينقشونى فى الحوار .

وشكرا

فكرة جميلة جدا , ارجو من كل شخص تنظيم اجتماع بين الاعضاء في بلده مثلا انا و سامح وصبحي نتقابل من شهر تقريبا و تكلمنا وخططنا الكثير ويجب من الكميع عند انهاء كل اجتماع رفع تقرير بكل شيئ مهم عن الفيلم من اجل ان نعرف ماذا سنفعل و عن ماذا سنتحدث و ماذا سننفذ وسوف تستفيدون كثيرا من الاجتماعات

فكرة ممتازة و إنشاء الله بتم على خير...

إذا لم أعد أدخل على المنتدى فهذا يعني أن النت انقطع عن منطقتي...

شباب كمان بدي من الكل يعدل الملف الشخصي لازم من كل عضو يسجل بلده وعمره و لازم تحطو رابط لمستند تقسيم الاعمال بين الاعضاء في التوقيع مهم جدا جدا

جميل جدا اخواني الاعزاء وارجو ان تخرجوا بنتائج مفيدة
                    واخي يحيى بأنتظارك.....

وشكرا لكم

انا واحد من الناس اللى مش عارف يعمل ايه والمصيبة ان فلان الفلانى اللى المفروض هيشتغل معايا مش عارف اكلمه ازاى بالاضافة انى اصلا معرفش مين هو ولا اسم اليوزر بتاعه حتى ................
                      janky_jo600@yahoo.com
                      0114510541

My Vimeo

دروس الاخ العقرب77 رحمه الله

خيركم من تعلم العلم وعلمه
                      " هذه الجملة حكمة خالصة وليس لها علاقة باى احاديث شريفة "

لو كان الرندر رجلا لقتلته

المشاركة الأصلية بواسطة losevar21 مشاهدة المشاركة
                        انا واحد من الناس اللى مش عارف يعمل ايه والمصيبة ان فلان الفلانى اللى المفروض هيشتغل معايا مش عارف اكلمه ازاى بالاضافة انى اصلا معرفش مين هو ولا اسم اليوزر بتاعه حتى ................
                        janky_jo600@yahoo.com
                        0114510541
                        يبدو انك لم تنزل مستند التقسيم بين الاعضاء , هل نزلته

طبعا نزلته .

My Vimeo

طيب في عندي اغلاط ؟؟
                            التقسيم انتهى بقي التنسيق فقط و لازم يجتمع الجميع ويتحدث , انا اعمل كدا و كدا و خبرتي كدا وكذا فمتوا علي ؟؟
                            كمان مشان تنسيق صح لازم اشوف اعمال الاعضاء .. مين يقدر يجبلي ياها ؟؟
                            على الاقل 3 اعمال مافي داعي تكون كاملة او بمنتهى الروعة المهم اعمال انت تظنها رائعة , يعني بدي اجمع الاعمال عن كل عضو مشان تنسيق صح
                            صح ؟؟
                            يلا مستني الردود

يحيى اعتقد انك محتاج شوية تركيز المفروض ان كل فريق فى بلد يتجمع ويتفقوا على مين ينظم التيم بتاعهم معاك على اساس انك معاك الاغلبية وبعد كده بيدؤا تنفيذ الاعمال اللى يتفقوا عليها معاك ومش فارقة اذا كان محترف او مبتدأ المهم اللى يتعامل مع التيم انه يكون قادر على تصليح اخطأئهم وتعليمهم اذا لزم الامر ليس الغرض ان يكون هناك مشروع وانما الغرض ان يستفيد الجميع ويكون هناك عمل عام يجمع الكل وعلى ما اظن انت عارف من واقع خبرتك انه اكيد هيطلع محترفين من كل بلد بعد ما المشروع يتنفذ ولا ايه وعلى العموم من الواضح انك ما شفت اى اعمال لاغلب الاعضاء واخص منهم انا بالذكر انت ما شفت لى غير عمل واحد .......... تقدر تبص على اعمالى فى موقعى فى التوقيع وعموما انا منتظر ان الاعضاء فى مصر وانا مش فارقة معايا فين نتجمع المهم نتجمع وعلى الاعضاء فى مصر انهم يتجمعوا وخلونى اخر واحد تكلموه وعموما احنا فى مصر ممكن نتجمع فى اى حتة مش لازم نتجمع فى مكتب الرباط نظرا لانشغالهم الشديد مش اكتر وانا مش عايز ازود مشاغلهم بينا ... وبس

My Vimeo

يعمل...
                              X