Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

وحدة مونتاج

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

أسمحولى أتدخل لانى أتنرفزت جدااااااااااااااااااا من الموضوع الأستاذ المشرف Steady Cam

ليه بتاعمل حضرتك الضيف الجديد كده على فكره أنا بشتغل ماكس ومش عاوز أشن هجوم على بوع الأديتنج لانى بحس أن هما منفسنين (مش كلهم لانهم أخواتى برضو ) وأنت كده أكدتلى المعلومه دى بردوودك رغم أنك مشرف !!!

أنا كنت برضو محتاج فى يوم فلتر واحد بس وليس كل ما يطلبه الأستاذ hifun ومحدش عبرنى أرجو أنكو تحترمو بعض شويه وتساعدو بعض زى بقيت الأقسام وبلاش شغل العيال ده (أسف جدا )

وصلو على النبى .

المشاركة الأصلية بواسطة hifun مشاهدة المشاركة
      لا ولا يهمك تعالنا كل يوم فيه من ده كتير وفيه كمان جديد اوي بس انت تامر بس واحنا علينا التنفيذ

اين (بتاع) اليوم ؟
      -

Could it be you Or do I lose my way

I'm here but Colorblind

-

المشاركة الأصلية بواسطة alaabasit مشاهدة المشاركة
        أسمحولى أتدخل لانى أتنرفزت جدااااااااااااااااااا من الموضوع الأستاذ المشرف steady cam

ليه بتاعمل حضرتك الضيف الجديد كده على فكره أنا بشتغل ماكس ومش عاوز أشن هجوم على بوع الأديتنج لانى بحس أن هما منفسنين (مش كلهم لانهم أخواتى برضو ) وأنت كده أكدتلى المعلومه دى بردوودك رغم أنك مشرف !!!

أنا كنت برضو محتاج فى يوم فلتر واحد بس وليس كل ما يطلبه الأستاذ hifun ومحدش عبرنى أرجو أنكو تحترمو بعض شويه وتساعدو بعض زى بقيت الأقسام وبلاش شغل العيال ده (أسف جدا )

وصلو على النبى .
        تتنرفز او ما تتنرفز .. بمجرد وضع رابط للفلتر سأحذفه .. و نعلم جميعنا انه لاشيء مجانا
        و قل ما تشاء تجاهي من عدم التقدير و الانانية .. مادمت اطبق شروط العضوية في المنابر

و اذا احد الاعضاء عبّر بصاحب هذا الموضوع و وضع له او لك رابط لتحميل فلتر .. فبدون تردد سأحذفه .. ضيف و الا ليس ضيف .. لكني اعطيته نصيحة بدل الفلتر ..

أخطأت من البداية و كان من المفترض ان اكتب كامل ردي بدل كلمة " المصيبة هنا " ظنا مني انه سيفهمه .. لكنه عصّب و كتب هنا و هناك بأن اوقف عضويته اذا لم اوضح كلامي .. و كل هذا خلال 30 ثانية !

فقلب العالم قبل ان أرد .. زائدا الاوصاف الذي كتبه تجاهي مع أني لم أسيء اليه ..
        -

I'm here but Colorblind

-

لا أفهم أيها المشرف المحترم لماذا تلعب دور الشريف فى حاره الحراميه ومتحسسنيش أن كل البرمجيات التى تمتلكها على جهازك بما فيهم الوندوز نسخ أصليه وأن أحنا ولاد كلب حراميه بنستغل الشركات دى وبنسرقها أنا معاك وكل الحق معاك فى حقوق النشر والطبع والتوزيع لكن مفيش مانع لو معناش فلوس نتعلم الحجات دى الأول ونتقنها وبعدين نشتريها ولو أى شركه زباله بتاعت جرافكس عملت وى ما بنعمل تبقى متستاهلش وجوده بالسوق لانهم بيكسبو وملهمش حجه خالص

أنهم يجيبو البرمجيات دى أصليه وبلاش بقى ندخل فى قصه الحلا والحرام ونبدأ من الصفر وأحنا أصلا منعرفش فين طريق الصفر مش عشان أنت قادر على شراء البرمجيات دى بفلوسك (ولا مؤاخذه ) تحرمنا حتى من تعلمها

أماااا بالنسبه للمنابر حقها فى الحفاظ على سمعتها فى الموضوع ده لكن مفيش مانع ولو حتى نساعد الراجل ده ولو على الخاص بتاعه وبعدين مفيش مشرف بيتعسف التعسف بتاعك ده حتى صاحب المنتدى نفسه أن مش فاهم عقليتك الغريبه دى

ربنا يرحم الرجوله والشهامه أسف .

ووالله العظيم ما بدافع عن حد أو ضدد حد لكن الموضوع مستفزززززززززززززززززززززز جداااااااااااااااااا

والسلام عليكم ورحمه الله

لم يتطرق المشرف الى موضوع البرمجيات المقرصنة

المشاركة الأصلية بواسطة alaabasit مشاهدة المشاركة
              لا أفهم أيها المشرف المحترم لماذا تلعب دور الشريف فى حاره الحراميه ومتحسسنيش أن كل البرمجيات التى تمتلكها على جهازك بما فيهم الوندوز نسخ أصليه وأن أحنا ولاد كلب حراميه بنستغل الشركات دى وبنسرقها أنا معاك وكل الحق معاك فى حقوق النشر والطبع والتوزيع لكن مفيش مانع لو معناش فلوس نتعلم الحجات دى الأول ونتقنها وبعدين نشتريها ولو أى شركه زباله بتاعت جرافكس عملت وى ما بنعمل تبقى متستاهلش وجوده بالسوق لانهم بيكسبو وملهمش حجه خالص

أنهم يجيبو البرمجيات دى أصليه وبلاش بقى ندخل فى قصه الحلا والحرام ونبدأ من الصفر وأحنا أصلا منعرفش فين طريق الصفر مش عشان أنت قادر على شراء البرمجيات دى بفلوسك (ولا مؤاخذه ) تحرمنا حتى من تعلمها

أماااا بالنسبه للمنابر حقها فى الحفاظ على سمعتها فى الموضوع ده لكن مفيش مانع ولو حتى نساعد الراجل ده ولو على الخاص بتاعه وبعدين مفيش مشرف بيتعسف التعسف بتاعك ده حتى صاحب المنتدى نفسه أن مش فاهم عقليتك الغريبه دى

ربنا يرحم الرجوله والشهامه أسف .

ووالله العظيم ما بدافع عن حد أو ضدد حد لكن الموضوع مستفزززززززززززززززززززززز جداااااااااااااااااا

والسلام عليكم ورحمه الله

لا تكثر الجدال اخي .. اقرأ ما كتبته في الاعلى قلت ( أخطأت ) مأخوذة من الخطأ يعني X يعني غلط
              يعني انتهى الامر .. و مستعد اترجمه لك بالانجليزية او الصينية لكي تفهم

و لا تضع كلاما انا لم اقله اصلا .. و ياليت اخترت كلمة افضل من اولاد كلب .

و ابشرك املك نسخة ويندوز فيستا و xp اصلية
              -

I'm here but Colorblind

-

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أخينا الحبيب أحمد كان يقصد بقوله(المصيبة هنا)

أن المونتاج والخدع ليست بتطبيق فلاتر خارجية ولا تعتمد عليها

لابد من فهم اساسيات البرنامج والعمل بداخله وتبدع من قلب البرنامج

وكما قلت الفلاتر فقط رش سكر او شوكولاته على الكيكة او الطرطة يعني فقط لمسات

تحياتي اخوتي الأحباء
                  :

ما قلت زوراً حين قلت أحبكم

ما الحب إلا الحب في الرحمن
                  يفنى ويذهب كل حب كاذب
                  وتبدل الأشواق بالأضغان
                  أما إذا كان الوداد لخالقي
                  فهناك تحت العرش يلتقيان

l Abdulrahman Al Muqrin
                  l Graphics Designer
                  l Email:Alsaed.20@hotmail.com
                  l Mobile:0552600887

اخى الحبيب ثرى دى ماكس مفهوم قصدك وقصدو طبعا وشكرا على توضيحك أنا فهمت لكن ليه كل المحاضره الطويله دى عشان شويه فلاتر أكيد الكلام ده مفهوم .

أنا أستشعرت من أخويا العزيز ستدى كام أنو بيتهكم عليه !!!!

على العموم حصل خير أن دلوقتى أحسن لكن أتمنى من جميع المشرفين أنهم يتكلمو بلباقه وهما هنا عشان يساعدونا بما لديهم من خبرات كثيره ( ربنا يكرمهم يا رب ) مش يدونا محاضرات فى أزاى يكون الفن الا أزا طلب منهم .

هم فى النهايه مشرفين وليسو دكاتره جامعه عشان يدونا محاضرات .

وأسف على فلتان أعصابى .

اخي الحبيب

أخينا أحمد أعطاه نصيحة يستفيد منها في المستقبل وهي عدم الاعتماد على الفلاتر الخارجية فقط هذا القصد

الاخ السائل على عيني لو يحتاج فلاتر لكن لا يعتمد عليها ويكون شغله الشاغل في البرنامج فقط

تحياتي

ما قلت زوراً حين قلت أحبكم

ما الحب إلا الحب في الرحمن
                      يفنى ويذهب كل حب كاذب
                      وتبدل الأشواق بالأضغان
                      أما إذا كان الوداد لخالقي
                      فهناك تحت العرش يلتقيان

l Abdulrahman Al Muqrin
                      l Graphics Designer
                      l Email:Alsaed.20@hotmail.com
                      l Mobile:0552600887

المشاركة الأصلية بواسطة ثريدي ماكس مشاهدة المشاركة
                        اخي الحبيب

أخينا أحمد أعطاه نصيحة يستفيد منها في المستقبل وهي عدم الاعتماد على الفلاتر الخارجية فقط هذا القصد

الاخ السائل على عيني لو يحتاج فلاتر لكن لا يعتمد عليها ويكون شغله الشاغل في البرنامج فقط

تحياتي

هو ده الكلام المظبوط ربنا يوفق الجميع .

هم فى النهايه مشرفين وليسو دكاتره جامعه عشان يدونا محاضرات .

الحين النصيحة صارت محاضرة و دكاترة ؟!!

و الله امرك عجيب .. ماهذه العقلية التي تملكها ؟
                          -

I'm here but Colorblind

-

الاول احب انبه سيادتكم الي اني الاستاذ المشرف الفاضل الذي يحب ان يلعب دور ا لملاك واخد من تخديده ان اي احد سوف يضع اي فلاتر سوف يوقف عضوته فاريد ا اسال المشرف المحترم الكريم الذي اعطي يوم نفسه حق التدخل بحسابي دون اذني هل هذه بردك من شروط المشرف المحترم
                            احب افكرك انا صاحب الرساله الي طالب فيه حد يجيبلي اميلات شركات كرين لاني عملت تطوير كلي وجزي علي الكرين فجاءة لقيت الرساله اتغيرة المشرف المحترم ارسل لي رساله علي الخاص يقول فيها انهو غير اسم الموضوع مما تسبب في فقدن قيمة الرسالة
                            فهل هذا المشرف الجيد

والحاجة التانيه اخي العزيز رجل فقير انا لم ارجع يوما علي موقفي انا بالفعل جمدت عضويتي بالمنتدي ولكن انا ارد علي الموضوع وهذا رد موضوعي جدا حتي لا ا فهم خطاء واحتفاظ بحقي ي التعقيب

انما بالنسب لاستاذ ثري ماكس احب ان اوضح لسيدتك شي هناك فرق كبيرجداا بين النصيحه ولاهان ولو كان الاستاذ استيد كا قال وجهة نظره من الاول ما كان كل هذا الحوار انما الموضوع انا متاكد انهو مقصد الاهانه بجد مش نصيحه
                            وبعد كده يا استاذه ليس نا وحد من شكي من تعسف استيد كام الكل مل تصرفته الغير مسئولة

اه صح استيد كام بلاش تستخدم اساليب المطاطه لني بمنهل بساطه او ما لقيت الناس كل هتهاجم غضلت نت الليتبدا الهجزم عني اي حد هيحط فلاتر ذف عضويته يعني علي راي المل الشبي المصري خدوهم باصوت لا يغلوكم

بلاش بقي نبقي زي العيال وهرب من اخطاءنا بكام من موضوع تاني

استاذا استيدي كام سلام واحب اقول عندنا دائما كل ماهو ديد لسيادتك انت تامر بس وملكش دعوه سيب الباقي علينا

ه
                            ان اردت ان تكون مبدع ...فعليك ان تكون انسان اولا

اي احد سوف يضع اي فلاتر سوف يوقف عضوته
                              اين كتبت اني سأوقف عضوية من يضع فلاتر ؟
                              لك الحق ان ترد على ما كتبته .. لكن لا تكذب و تأتي بكلام لم اكتبه و تنسبه الي

و بالنسبة لعنوان الموضوع الذي قمت بتغيره .. قل لي ماذا كان عنوانه قبل التعديل ؟
                              كان " اريد المساعدة" .. فغيرته الى " اريد ان اصنع كرين " حتى يدخل في موضوعك من هو مهتم بالكرين
                              بدل ان يكون العنوان استفهاما و لا يعبر عن محتواه ..

غيرته لمصلحتك .. و الآن تقول انه فقد قيمة الرسالة .. و هل انا مشرف جيد !

لا انتظر شهادتك عزيزي ..

استاذا استيدي كام سلام واحب اقول عندنا دائما كل ماهو ديد لسيادتك انت تامر بس وملكش دعوه سيب الباقي علينا
                              مع ان كل ردودك مأكولة منها الحروف فأنا اعتقد تقصد بـ " ديد " بـ "جديد" ..

فهيا اردنا جديدك .. سيبنا الباقي عليك

كتبت في الاعلى اني أخطأت .. لكنه يريد مني ان ( ابوس ) رجليه
                              -

I'm here but Colorblind

-

استاذ استيدي العزيزي وما ادرك اني العنوان الذي وضعته انت هو الذي اريده وحضرتك عارف ايه انا عاوزها عشان تتدخل وباعت في الرساله تهديد اني لا اغير ولا احول ان اعلق انما بالنسبه لجزي الاول من الرساله جي في الرد الجي يا باشا التهديد

انا مش عاوز غير حضرتك تقول بس انت عاوز ايه واحنا تحت امرك يا استاذ
                                ان اردت ان تكون مبدع ...فعليك ان تكون انسان اولا

يعمل...
                                X