Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ممكن ولو خدمه صغيره منكم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ممكن ولو خدمه صغيره منكم

مرحبا ازا في مجال انا دورت على ميتيريال لبرنامج(3dmax) ومو لاقي يا ريت اي حد بعرف يدلني من وين اجيب الميتيريال وبكون شاكر الو كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير.

معلش انا مش فاهم طلبك اية بالظبط انت عاوز الماتريال الي بتنزل مع الماكس ولا انت عاوز ماتريال للبرنامج وضح طلبك وانا انشاء الله اقدر اساعدك

لو عاوز الماتريال الي بتنزل مع الماكس
      عندك علي الجهاز
      او حسب المكان الي منزل فيه الماكس
      C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2009\materiallibraries
      al_amirali@yahoo.com

ابحث عن اسطوانات Evermotion ArchShader للماتريل جميله جدا
        اّخر اعمالى
        مطعم بالماكس
        كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
        غرفتى بالماكس

final fantasy vii من اي برنامج
          هل من منافس

السلام عليكم

على فكرة اي ثريدي ماكس بعد ما تسطبه على الكومبيوتر ما فيه اي متريل لكن تجد معاه المتريل في الاسطوانة السيدي و يحتاج تسطيب لحاله يعني الماكس لحاله و المتريل و باقي الاشياء لحالها

اذا كنت منزل البرنامج من النت يمكن اشوف لك حل متريل الماكس ...... الاصلية التي تجي مع الماكس نفسه ....

بالتوفيق ....
            اخوكم بــــــدر الســـــــعـــــدون ...

[/
            دروس المرحوم احمد .. رحمه الله

facebook

يا اخوان انا شاكر لمساعدتكم وانا ال3dmax 8 الي عندي يعني مو جديد وبعرف كيف اطول الميتيريال منو بس انا بدي ميتيريال تبين الخامه زي اكنها حقيقيه يعني ميتيريال جديده مو نفس الي بتنزل مع البرنامج بدي انزلها من برا وشكرا لمساعدتكم مره اخرى

توقعت انو حدا يساعدني لكن للاسف ما حدا ساعدني بلي بدي اياه

مفيش حد هايعرف يساعدك لأن الموضووع عايز تجارب و مواضيييع كتييره

بس دور علي الــvray و على الدروس بتاعته و درووس الماتيريال بتاعه
                  و إن شاء الله هاتلائي إللي أنت عايزه .
                  _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

الشيخ أبو إسحاق الحويني || تدبر يا أخي الكريم إذا وقعت في مظلمة فإنك تتمنى تَلَفَ ظالمك وتتمنى له الشر، ومن غيظ قلبك تتمنى لو أنه أمامك وأنه عُرِّض لأفتك الأمراض، وأنه ذليل وأنك تتشفى فيه. الله عز وجل ليس كعباده، يملأ الإنسانُ الأرضَ ظلماً وبغياً وعدواناً ويستجيب الله له ويتوب عليه، ويجعله من أفضل أوليائه، وهذا هو الفرق بين صفات الله وصفات عباده، صفات الله عز وجل كلها حسنى. فالحمد لله أن الملك له.

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
                    اخى احب ان اوضح لك شى اولآ السؤال الذى تم طرحه من خلالك ليس له معنى عشان حضرتك مش موضح انت عايز ايه بى الظبط
                    يعنى مثلآ انت مش محدد انت عايز تجيب الخامات اللى بتنزل مع سيطب البرنامج ولا تنزل خامات من على النت ولا تبين الخامه وقعيه كما فى الصوره بتاعه الخامه الاصليه
                    ده كل اللى انت قولتو انت بقى سؤالك انهى من دول عشان نعرف نسعدك ان شاء الله
                    انت لو عايز الاجابه على دول احنا مستعدين نجوبك عليهم بس يكون سؤالك فيهم (^_^)
                    اللهم اننا نسئلك ذياد فى الدين وبركة فى العمر وصحة فى الجسد وسعة فى الرزق وتوبتآ قبل الموت وشهادة عند الموت ومغفرة بعد الموت
                    وعفوآ عند الحساب وامانآ من العزاب ونصيبآ من الجنة
                    وارزقنا النظر اللى وجهك الكريم
                    وصلى الله وسلم على سيدنا محمد وعلى اله واصحبة اجمعين

بدي خامات واقعيه يا ريت حدا يساعدني انشالله رمضان كريم عليكم ويا ريت تلبولي طلبي وبكون شاكر الكم كتيييييييييييييييييييييييييييييييييير
                      تحيااااااتي الكم

اخواني انا لقيت خامات وما حبيت اني استفيد منها انا بس حبيت اجيبلكم الموقه الموقع رائع وفي خامات رائعه

تفضلو http://server1.cgtextures.com/

وريتو رمضان كريم علينا وعليكن وعلى كل الامه الاسلاميه

مشكوووووووووووووووور وسيم خامات رائعة
                          كنت ابحث عنها
                          أنت سألت وأنت أجبت

السلام عليكم
                            رد عليك اخي xdragon صح السؤال هو كيف اطلع المتريل حقيقية و هذا موضوع طويل و اخر .... و له دروس ...

حاول ان توضح السؤال قدر المكان كي يفيدوك الاخوة ....
                            اخوكم بــــــدر الســـــــعـــــدون ...

[/
                            دروس المرحوم احمد .. رحمه الله

facebook

يعمل...
                            X