Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سؤال عن Turbo Squid ..

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سؤال عن Turbo Squid ..

الحمدلله اليوم وجدت ان في واحد اشتري موديل كنت عارضىة للبيع على موقع TurboSquid ووصل رصيدي ل 26 دولار .. المهم الان المفروض و بما انه تجاوز ال 25 دولار يقوموا يبعتوا شيك يوم 15 من الشهر ده الان ما اريد ان اعرف هوا كيف املأ عنوان بالطريقة الصحيحة .. فهنالك ال zip/Postal Code انا ملأت " 00000 " لاني لا املك واحد .. فهل ده صح ؟

و رقم التليفون اكتبه من غير كود ولا لأ ؟ و بعدين هل يعني عربة من الشركة هيا اللي حتيجي للبيت ولا ايه النظام ؟

ياريت لو حد له خبرة في الموضوع ان يفيدني .. وشكرا
    !!!! Ian Joyner ROCKS !!!!

Up up up up up

معقول ما عندك صندوق بريد؟ اسأل أي حد من أفراد العائلة واستخدم صندوقه ( عمك أو خالك أو أي حد تثق به )..

ونعم التلفون ضع معه رمز البلد

بالتوفيق ورمضان كريم ^_^
      في النظام الديمقراطي (والذي هو مخالف للإسلام قلبا وقالبا), يسمح للشواذ أن يتزوجوا رسميا
      وكل حاكم يحكم بهذا النظام, وإن ادعى أنه إسلامي, فهو يؤمن بهذه الحرية..

موقعي الشخصي

لا للاسف... حكاية صندوق البريد مش موجودة هنا او على الاقل عندنا و في عائتنا .. المفروض اللي فهمته من اهلي انهم لما كنا في البحرين كانوا بيبعتوا على مصر عادي " قصدي يعني على عنوان البيت " لكن في البحرين كان فعلا لازم صندوق بريد ...

المهم كل ايام و اشوف

اعطيك رقم الصندوق البريد تبعي وخليه يبعت لفلوس عليه .. وبعد كذا سلملي على كوكو الارض
          .....
          مجموعه من اعمالي على هذا الرابط
          ....
          MObil: 0962 79 75 155 64

zip code هو رقم من خمس خانات ...

رمز البلد في الأول ثم رمز المنطقة ...

مثلا واحد يسكن في بريطانيا في بلد اسمه لندن ( مثلا يعني )

كود بريطانيا هو 15 ... ورمز لندن هو 223 فيصبح الــ Zipcode يصبح 15223

ورقم التلفون لو كنت من مصر لازم يكون هكا 0020xxxxxxxxxxxx

ومع هذا لا أظن ان الشيك سوف يصل .. فالعمولة التي يقدمها الموقع كبيرة جدا ... ( حسب ما سمعت )

بالتوفيق ...

نعم!!!!
              مش عارف الرمز البريدى بتاع شارعكم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

انزل الشارع دور هتلاقيه مكتوب على يافطة زارقة ...................
              بيـــــــــــسٌ
              ☺☺

طيب بهذه الحاله المال وصل لمين بما انو اخونا لم يكمل الاستماره

ضع صندوق البريد تبعي وأنا عندما أستلم الشيك سأرسل لك نصفه صفقة رابحة لا؟
                  في النظام الديمقراطي (والذي هو مخالف للإسلام قلبا وقالبا), يسمح للشواذ أن يتزوجوا رسميا
                  وكل حاكم يحكم بهذا النظام, وإن ادعى أنه إسلامي, فهو يؤمن بهذه الحرية..

موقعي الشخصي

لازم تراسلهم علشان يرسلوا لك استمارة معقدة ( بالنسبة لي ) وبعدين تملأها وترسلها لهم

اسأل في مكتب البريد
                      http://blog.amr-g.com

إن امتلاك الحياة الدنيا عن قدرة وخبرة هو السبيل الأوحد لنصرة المبادئ والمذاهب... *محمد الغزالي*

Libya82 :طب ايه اقدر منين اعرف كود مصر و كود " محافظاتها " و هل ده يعني ان مثلا زي ما انتا قلت اهل لندن كلهم عندهم نفس ال Zip Code .. و مدام كده يبقى ايه فايدته ؟ ماانا كاتب المنطقة ... شكرا للمساعدة

زند الاسى : انا كل مدى بكتشف اني مش مصري اصيل .. نمرة ايه اللي على اليافطة ؟ مفيش حاجة .. و كمان المفروض ده يكون بريد خاص بشقتنا مش بالشارع ؟ ولا انا غلطان .

يوسف فلسطين : المفروض الفلوس تبدأ تتبعت يوم 15 الشهر ده ..يعني لسه مااتبعتتش .

Jassar : يا سلام بس كده ده انتا تاخد الشيك كله و عليها بوسة هدية كمان

Muhammed : انا حشوف دلوقتي في منتداهم او حراسلهم عشان اعرف الوضع بالتفصيل

عمرو : ممم .. بس ممكن يفيدوني ازاي ؟

رقم ال zip code أو ال postal code هو رقم يخص مكتب البريد ولا يخص المستقبل نفسه ، فما عليك هو أن تذهب إلي أقرب مكتب بريد لك وتسألهم عن الأرقام الخاصة بهذا المكتب.

إن امتلاك الحياة الدنيا عن قدرة وخبرة هو السبيل الأوحد لنصرة المبادئ والمذاهب... *محمد الغزالي*

تمام .. صح كده يا باشا زي ماقلت انتا .. في موقع اسمه http://www.egyptpost.org المفروض انه بيخص هيئة البريد و اقدر اعرف منه ال Postal code بتاع المنطقة بس ما بيفتحش معايا .. ياريت تقولي اذا كان بيفتح عندك .. غير كده فانا ان شاء الله حروح و اسال و ان شاء الله الاقي جواب .. و شكرا على المساعدة جميعا ..

لا للأسف الموقع واقع

يعمل...
                              X