Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

تحدي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

جميل جدا يا اخ kemoemo انا عندي الدرس دة واظن ان الكتير مننا عندة بس هوة ناقصة درس علي فكرة لانهم 6 مش 5 لانة بعد ما بيعيد تصميم الشخصية علي الماكس بيطلع النورمال ماب من المودبوكس وبيدخلها علي الماكس علي العموم حلها بسيط ممكن تتعمل من الزي برش انا موافق علي تطبيق الدرس دة لو الكل موافق نحدد الناس الي داخلة في التحدي مين ونعلن بداية التحدي وعلي فكرة الدرس لينكاتة سريعة انا مستني الدر من باقي الناس هل الدرس دة او دروس جونمون الي يريحكوا وربنا يوفقكوا

انا دخلت على الموقع الرئيسى لهذا الدرس لاقيته وقف الدروس عند خمسه فقط

بس اهم حاجه عندنا المودلينج بدل هو شرح ازاى نعمله خلاص
      اما الباقى الى انت قولت عليه ده نحاول نجتهد فيه

او حد يقولنا نعملها ازاى
      ما أعظم ان تكون غائبا حاضر ... على ان تكون حاضرا غائب ...

جميل جدا بص اقولك علي حاجة مادام الجسم خلص النورمال ماب مش مشكلة زي ما قولتلك تتعمل من الزي برش لانة هيبقي امتداد obj يعني ممكن يدخل الزي برش ونتطلع منة النورمال ماب والطريقة دي موجود ليها دروس كتير خلاص اهم حاجة اننا نتفق وباقي الاعضاء يوافقوا ونبتدي

فييييييييييييييييييييييييين باقي الاعضاء

انا حملت الدرس ده وياريت هوه ده اللى نطبقه طالما فيه
            الشرح بالتفصيل
            وانا باذن الله حرفع السى دى اللى عندى وحنزلها فى اقرب وقت
            ومش عارفين فين بقية الاعضاء
            عايزين نبتدى بقى

مبادرة كويسة منك يا اختي اتمني من باقي الاعضاء نفس الحماس وياريت صورة الدرس الي عندك علشان نعرف ونحدد اكتر اية الدروس الي هنبتدي في تطبيقها

هوة الموضوع نام ولا اية لا انا عاوز حماس اكتر من كدة انا مستني باقي الاعضاء علشان احدد الوقت الي هنبتدي فية والمدة يلا ياشباب

ايه ياجماعة فين الردود هوه ده الحماس ولا ايه
                  الموضوع ده لو مشى بجد فيه ناس مستواها حيتحسن وانا اولهم
                  ياريت المشااااااااااااااركة

اعتبر الموضوع انتهي كدة ولا اية انا شايف الناس نامت ومش عاوزة تصحي تاني لو ماحدش داخل معايا يقولي علشان انا مش عاوز استني علي الفاضي

لو عندي الإسطوانة كنت أول المشتركين لكن للأسف ..
                      .............................................................

Orca or Killer Whale ورشة عملي الأولى ..
                      http://www.maxforums.net/showthread.php?t=103898

http://www.world-gd.com/forum/showthread.php?t=131586
                        دة الدرس انت ممكن تنزلة بسرعة لان الينكات شغالة وسريعة واتمني انك تكون معانا

هذا الدرس لا ينفع لأنه يقوم باستخدام موديل كبلوبرنت وهذا مالا اريده ..

درس جنومون افضل بكثير خاصة الوجه ^_^ ..

تحياتي لك ..

انا كنت في الاول بقول درس جونمون احسن لكن بعض الاعضاء اعترضوا علي ان الدروس مش كاملة وانة في درس الراس مش جايبها كلها مع اني شايف انة اقوي بكتير لكن هما عاوزين درس كامل يكون مش سايب فية حاجة علي العموم احنا هنطبق كل الدروس المتاحة ومنها جونمون اكيد حتي لو اضطريت اطبقة لوحدي لو حبيت تدخل معايا يكون شرف ليا اتمني ليك التوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة ehab_monir مشاهدة المشاركة
                              انا كنت في الاول بقول درس جونمون احسن لكن بعض الاعضاء اعترضوا علي ان الدروس مش كاملة وانة في درس الراس مش جايبها كلها مع اني شايف انة اقوي بكتير لكن هما عاوزين درس كامل يكون مش سايب فية حاجة علي العموم احنا هنطبق كل الدروس المتاحة ومنها جونمون اكيد حتي لو اضطريت اطبقة لوحدي لو حبيت تدخل معايا يكون شرف ليا اتمني ليك التوفيق
                              والله انا اريد ان ادخل معاك لكن للأسف من خمس ساعات وأنا ادور على الاسطوانة ولا لقيتها .( وإذا وجدت

اجد روابط رابدشير للأسف ) ..

تحياتي لك وأتمنى لك التوفيق ..

خلاص ياجماعة انا راى نبدأ فى بروجيكت المودوبكس ده
                                واستاذ ايهاب طبعا حيحدد الفترة اد ايه واللى مش معانا بقى هوه اللى خسران

يعمل...
                                X