Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

نعم المايا أفضل ولكن !

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة y@sser مشاهدة المشاركة
    مستر انا قلت لك من قبل اني من انصار نظريه ام ترتر
    ايوه فهمت قصدك
    الاجسام كانت مش انتر اكتف فعلا وكان بتنزل في نقطه الصفر في المشهد
    لكنها قابله للتحكم الكامل بعد ذالك وفعلا نزلو خاصيه انتراكتف اول ما اتو ديسك اشترت مايا
    والانشاء علي الطريقة القديمه ايضا مازال موجود بجانب الطريقه الجديده
    عموما لما تكون في القاهره هاتلي اصحابك بتوع المايا علشان اخليهم ينبهرو بالمايا برضه

هههههههههه أم ترتر .... ده شرف ليا يا صديقى حبك للنظريه بتاعتى .

على فكره أصحابى مش قدك يا عم ياسر يا كبير المايا

يا ريس لا كبير ولا حاجه وتشكر علي المجامله الرقيقه
      ربنا يوفقك يا بسيط
      بلاد الكوارث
      حيث جميع الشعب وجلاديه يبحثون عن العقل والقلب والشجاعه المفقودين
      لكن للاسف لاوجود للساحر اوز
      وتنتهي القصه بفقد الحذاء الاحمر
      وتبقي اليس في بلاد الكوارث للابد

مدونتي

بالمناسبه شكرا للمصوتين الى أتسرعو وقالو أن الموضوع تعبان وأتهمونى بالجهل ومفكروش حتى يثرو هذا الموضوع ولو بمعلومه مفيده كما فعل ياسر .

الموضوع تعبان لانهم يتمنو له هذا ورافضين أى حوار لانهم بخلاء على غيرهم بالمعلومه أحب أقولهم أن التصويت والله لن يذيد أو ينقص منى شئ أنما أنا عملتو فخ وللأسف وقعو فيه ومستنوش يشوفو أي مناقشات ثقيله .

الى عاوز يفيد الموضوع ويخليه موضوع مفيد لأهل المنابر يعمل زى ما عمل ياسر لان أهل المنابر يستحقو أن نقدم لهم المعلومه هذا هو هدف المنابر البناء لا الهدم .

أنا متوقع معلومات أفضل وردود أكتر أحترافيه من الردود الى تملائها الضحكات السازجه دون سبب فى الردود الجايه أن شاء الله .

المشاركة الأصلية بواسطة y@sser مشاهدة المشاركة

يا ريس لا كبير ولا حاجه وتشكر علي المجامله الرقيقه
          ربنا يوفقك يا بسيط
          ياسر كم أحب أن ينادينى أصدقائى بالبسيط

ياسر أنا والله مبحبش أجامل دروسك ومعلوماتك العامه مش فى المايا وبس تدل على مستواك

لو عايز حاجه تفرح بيها العيال اه ممكن ترمي لك شويه من ده علي ده وترندر
            عسل ياريس...

اي الموضوع بقى؟

للأسف ماقدرت اقرأ كل الي مكتوب , لكن اظن انه خطوة مش صحيحة لما انسان يكون محترف على الماكس وبعدين يتحول للمايا
            your tsunami
            إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

المشاركة الأصلية بواسطة omar77 مشاهدة المشاركة
                عسل ياريس...

اي الموضوع بقى؟

للأسف ماقدرت اقرأ كل الي مكتوب , لكن اظن انه خطوة مش صحيحة لما انسان يكون محترف على الماكس وبعدين يتحول للمايا

عندك حق . حتى لو العكس برضو أو أنك تغير لائ برنامج الموضوع صعب قوى

حتى لو العكس , دائما يخطر ببالي ان اتحول الى بلندر , لكن ...
                  your tsunami
                  إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

يعمل...
                  X