Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

طلب صعب لكن ضرورى

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• طلب صعب لكن ضرورى

بسم الله الرحمن الرحيم
    انا عضو فى المنابر لكن احببت ان اكتب ذلك الموضوع بعضويه جديده نظراً لحساسيته

الموضوع باختصار انى اعرف شخص مريض حفظكم الله ويحتاج لمساعدات ماديه للتحاليل والآشعه والأدويه بالإضافه لاحتمال اجراء عمليات
    وفكرت بطرح الموضوع هنا لمعرفتى بأخلاق اهل المنابر لكن بعضويه جديده نظراً لحساسيته

كل ما فى الأمر ان لو احد يستطيع ان يساعد ولو بأى قدر ضئيل يراسلنى على الخاص ونبحث طريقه للتواصل نظراً لحساسية الموقف
    ومن لا يستطيع فليدعو له فهو فى حاجه شديده لأقل دعاء

ولو كان خطأ منى طرح الموضوع هنا ارجو حذفه فوراً

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

معلش انا عارف ان الموضوع دمه تقيل
    لكن الواحد بيعمل اللى عليه لأن التكاليف تزيد كل يوم والشخص الذى اتكلم عنه ليس له مصدر دخل حالياً إلا المساعدات

وانا عضو قديم فى المنابر وعلاقتى بكل من اعرفهم ويعرفونى من المنابر جيده جداً ولذلك عملت الموضوع بإسم جديد

ولتانى مره اطلب من المشرفين انه لو خطأ منى نشر الموضوع هنا يتم حذفه فوراً

فى ناس كتيييييييرة اوى يا صاحبي محتاجه اللى انت بتقول عليه ده ثانيا احنا ما تزعلش مىن ما نعرفكش وفى نفس الوقت نعرف ناس كتيره اوى وممكن يكونوا اصحابنا او جيراننا محتاجين اى مساعده انت لو مكاننا ها تعمل ايه ها تساعدهم ولا ها تساعد شخص مجهول ؟ والله اعلم ! . شكرا
      3D Prof

الحقيقة أنا لا أملك بطاقة اتمان للأسف لكن تقبل مني بعض الأدعية
        أسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيه
        أنا آسف لم استطع مساعدتك الدعاء يقال سبع مرات لذلك كررته سبع مرات
        اللهم إشفيه اللهم اشفيه اللهم اشفيه
        بلاد الحر طبتي يا بلادي *** ملاذا طاب عيشك في فؤادي

blender for ever

ليس بهذه القسوة أخي محمود 915 حتى احنا نساعد بللي نقدر عليه و الله هو إللي يحاسب يوم القيامة
          بلاد الحر طبتي يا بلادي *** ملاذا طاب عيشك في فؤادي

blender for ever

والله مش قسوه ولا حاجه
            ههههههههه اوعى تغرك الصوره يا اخى
            بس انا دايما اتعامل بعقلى فى اى حاجه يعنى اوكى انا اساعد وكل حاجه بس اللى انا شايه بالفعل محتاج وزى ما قلتلك انا عن نفسي اعرف ناس كتيييييييره اوى محتاجه مساعده وناس اعرفها اوى اوى اوى ليه بقى اسيبهم
            صح ولا ايه ؟
            شكرا
            3D Prof

المشاركة الأصلية بواسطة jagalinho مشاهدة المشاركة
              ليس بهذه القسوة أخي محمود 915 حتى احنا نساعد بللي نقدر عليه و الله هو إللي يحاسب يوم القيامة
              شكراً اخى وتقبل الله دعاءك... وبمناسبة بطاقة الائتمان انا حتى لا اعرف كيف استطيع استلام اى مساعدات لكن ادعو الله ان اجد وسيله
              لكن اظن ان رده ليس قاسى بل منطقى جداً.... حتى انا غير متأكد هل كان خطأ منى نشر الموضوع ام لا
              واللى صعب يساعد مادياً فليساعد بدعاء عن ظهر غيب

المشاركة الأصلية بواسطة mahmoud915 مشاهدة المشاركة
              والله مش قسوه ولا حاجه
              ههههههههه اوعى تغرك الصوره يا اخى
              بس انا دايما اتعامل بعقلى فى اى حاجه يعنى اوكى انا اساعد وكل حاجه بس اللى انا شايه بالفعل محتاج وزى ما قلتلك انا عن نفسي اعرف ناس كتيييييييره اوى محتاجه مساعده وناس اعرفها اوى اوى اوى ليه بقى اسيبهم
              صح ولا ايه ؟
              شكرا
              والله انا مقدر ردك ومش شايف فيه اى غلط... والشخص الذى اتكلم عنه هو واحد من تلك الناس المحتاجه للمساعده... وقد يكون حبى له كشخص هو الذى يحمسنى اكتر... وها أنا احاول مساعدته...

ووالله ياجماعه انا فعلاً لازلت متردد هل ده تصرف صحيح منى ام خاطئ...

يا عم انت عاوز تحرجنى ولا ايه انا مش وحش اوى للدرجه دى يا جماعه واللله تصدق انى ابتديت احن اوى وحاسس انى زودتها
                بس ده ما يمنعش انى متمسك برأي وانا بجد ها ادعى لصاحبك ده اوى وفعلا من قلبي ويوفقك ربنا لعمل الخير
                الدال على الخير كفاعله
                شكرا
                3D Prof

لا والله مش عايز احرجك لأن فعلاً تفكيرك صح وكنت هفكر زيك لو كنت مكانك

يعمل...
                  X