Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سؤال عن موقع gfxnews.ru

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سؤال عن موقع gfxnews.ru

لقد قمت بعمل اشتراك فى موقع gfxnews.ru منذ عدة أيام
    ولى سؤال عن كيقية العمل داخل هذا الموقع وكيف اقزم بزيادة ال ratio الخاصة بى داخله .
    أنا تائه داخل هذا الضرح العظيم . أفيدونى من فضلكم

عند عمل الدونلوود يجب ان تقوم بعمل ابلود لملفات التي حملتها عن طريق التورنت وان لاتغلق حتي يضمن الموقع ان تقوم انك تقوم بمشاركة فعالة يعني بعد تحميلك الكامل للملف يجب ان تترك برنامج التورنت شغال علي طول ...وكلما زاد الأبلود عن الدونلود كلما زاد الratio .............والسلام

انا عامل كده فعلا بس اتبعتلى رسالة ادارية تفيد ان ال ratio بتاعى ضعيف جدا وانى سوف اعاقب
      وانا فهمت انى ازود شوية لو زضعت انا تورنت من عندى
      والسؤال لو حبيت اعمل create لتورنت جديد يحتوى على بعض من المواد اللتى على جهازى ، فكيف اقوم بذلك ، أى كيف اقوم بعمل تورنت من صنعى ؟؟؟

ولك جزيل الشكر على سرعة الأجابة

دا عن طريق برنامج اليو تورنت او البت كوميت هتلاقي في الاداوت البرنامج
        make new torrent
        او
        make torrent
        بس المشكله ان موقع
        gfxnews.ru
        ليه شروط صارمة في الابلود والدونلود
        Minyawy Motion Graphic Designer
        Facebook

انا نزلت تورنت معايز ابقى seeder له لرفع ال ratio ولكن لا يقوم بعمل ابلود وذلك لظهور جملة جانب ال tracker تقول ( please disaple SCRAPE ) فما هو الحل ... أفيدونى من فضلكم

دي بتظهر عندى برضه بس مش عارف ليه او بتعمل ايه لكن لما بتظهر الابلود بيشتغل عندي عادى اقولك سيب التورنت يعمل ابلود مثلا 3 ايام ممكن يعمل ابلود كويس بس اختار التورنتات الي عليها طلب كتير اي اليشر بتاعها كتير والسيدر قليل فهمتنى
            Minyawy Motion Graphic Designer
            Facebook

انا عمال كده بقالى كذا يوم لكن التورنت مترفعش منه غير 8mb وانا لسة مشغله وهو بيعد انه بيتحمل لكن المساحة بتاعه ال 8mb مش بتتغير ... ايه العمل فاضلى كام يوم وهضطرد خلاص . أرجوكم أفيدونى

يعمل...
              X