Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

( kha-hamdy ) الفصل 1 التمرين 3

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

و ده مخطط تانى و لكن بدون الوقت

و هذا هو المخطط و لكن مع إضافة الوقت عليه و قد تم تقليص الوقت عن المخطط الذى فى الرد 14 و إن شاء الله يكون قريب من المضبوط

معلش المخطط ملخبط شويه لأنه معمول على الباوربوينت .......... نرجو رأى الخبراء و الأعضاء الذين انهوا هذا التطبيق الصعب و الرخم كتييييير ( خخخخخخخخ ) بس بجد التطبيق ده علمنى إن لازم يكون فى مخطط مدروس قبل اى حاجه و إن شاء الله نوصل للمستوى المطلوب و الأمثل لنا كلنا إن شاء الله

على فكره و الله يا إخوانى انا متفائل جدا رغم إنى تعبت قلب المشرفين على هذه المدرسه معايا بس معلش ما فيش حاجه بتيجى بالساهل ...." ما فيش حلاوه من غير ناااااااااااااار "

لالالا انا المتأسف جدا اننا نتعبكم اكثر منما يجب ولكن سيكون لتلك الجهود نتيجة سحرية في التطبيقات القادمة وستكون قد كونة خبرة قوية جدا تمكنك من اجتياز جميع الصعوبات لأنك تملك القدرة على التخطيط المتمكن والتحليل المتوازن .
            جيد جدا اخي على هته المجهودات والله انت تعيد الروح والحماسة للتطبيق اتمنى ان يستفيد منك الجميع .
            بالنسبة للتأخير انا كنت مسافر واتأسف لعدم تواجدي في اليويمن السابقين ولكني ساراجع تطبيقك وساوافيك ان شاء الله .
            دروس فيديو عربية في الكركتر ريجنج
            دروس فيديو عربية في ال toon car rigging

لالالا انا المتأسف جدا اننا نتعبكم اكثر منما يجب ولكن سيكون لتلك الجهود نتيجة سحرية في التطبيقات القادمة وستكون قد كونة خبرة قوية جدا تمكنك من اجتياز جميع الصعوبات لأنك تملك القدرة على التخطيط المتمكن والتحليل المتوازن .

إذا كان هذا عندى فهو بفضل الله أولاً ثم بفضل جهود القائمين على هذه المدرسه

جيد جدا اخي على هته المجهودات والله انت تعيد الروح والحماسة للتطبيق اتمنى ان يستفيد منك الجميع .

آمين يارب و إن شاء فى الصباح الباكر سيكون التطبيق موجود لأنى الآن ذاهب إلى عملى

بالنسبة للتأخير انا كنت مسافر واتأسف لعدم تواجدي في اليويمن السابقين ولكني ساراجع تطبيقك وساوافيك ان شاء الله .

أنا قولت كده برضه لأانى قولت ماينفعش تكون غنت موجود و ماتبديش برأيك حتى لو المجهود مش أد كده .... و عموما اخى ألف حمد لله على السلامه ... بس فى حاجه دعيتلنا معاك و إنت مسافر و لا لأ ....... أزعل لو قولت لأ ههههههه

س فى حاجه دعيتلنا معاك و إنت مسافر و لا لأ ....... أزعل لو قولت لأ ههههههه
                والله فعلت

يعملها سمك القرش فى البحر و نقع فيها إحنا ....... يا جماعه عايزين نعمل حمله ضد إدمان سمك القرش للبانجو و الهيروين بجد كده وحش على صحة سمك القرش و مضر علينا
                  و عموما الحمد لله النت جاء التهارده و النهارده بلليل إن شاء الله هارفع التطبيق التالت و هاتكون بإذن الله المحاوله الاخيره ......... و التالته تابته............

هذه هى المحاوله ( إن شاء الله تكون الأخيره )
                    أنا حاسس إنى كده تمام و منتظر رأى إخوانى المشرفين ( الجلادياتورز )

http://www.youtube.com/watch?v=3uXxFqY_pc8

فعلا تمام .ولو انه يبدوا بطيئا بشكل عام الى انك حققت الهدف من الدرس وفهمت كيف تحقق التسارع والتباطئ .احييك على صبرك .

هييييييييييييييه الله أكبر الآن جارى التحضير للتطبيق الرابع و إنتظرونا يابنى آدمييييييييييييين..... و شكرا لك أخى على صبرك أنت أيضا معى .....

و الله الموفق

يعمل...
                        X