Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اكبر تحدى افترافيكت وبريمير على مستوى العالم العربى <~~~((( هتستفيد بجد )))~~~>

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

فين المشاركين اخوانى وفين المتسابقين هوة انا لوحدى المتسابق هنا ولا ايه
    Minyawy Motion Graphic Designer
    Facebook

يعنى ايه المقطع اختيارى
      انا فاهمة ان المطلوب تصميم البوستر اللى فى بداية الصفحة بالأفتر ياريت لو سمحت توضح أكتر

المشاركة الأصلية بواسطة nashwa مشاهدة المشاركة
        يعنى ايه المقطع اختيارى
        انا فاهمة ان المطلوب تصميم البوستر اللى فى بداية الصفحة بالأفتر ياريت لو سمحت توضح أكتر

لا يا اختي مش ده المطلوب المطلوب انك تعملي تصميم من خيالك انا فهمت كده

اما بالنسبه للرد علي ميرو انا كنت قرات انك شغال افتر وفوتوشوب ....... الخ ولك خبره في المجال ده 4 سنين ممكن اعرف انت شغال فين وهل يا تري الشغل اللي علي الموقع بتاعك شغلك حاليا ام ده شغلك البدائي وانت مش عاوز تظهر شغلك الحقيقي لان لو ده شغلك الحالي يبقي انت خبرتك في الافتر لاتتعدي الشهرين لان الشغل بدائي جدا ام بالنسبه للمسابقه فانا اري انها فاشله لانك لم تكتب ما هو المطلوب مثلا كان من الممكن ان تكون المسابقه حول اعلان وكل متسابق يحاول ان يظهر ما بداخله من ابداع في سبيل اخراج هذا الاعلان بافضل فكرة وافضل مضمون وافضل تصميم يا اخي انا انصحك نصيحه لوجه الله دعك من فكرة ان تصبح مشرفا في المنتديات وركز علي التصميم لان هذا هو مجالك لو كنت تريد ان تاكل عيش من هذا المجال لان الحياة اصبحت صعبه جدا والاشراف في المنتدي لن يقدم ولا يؤخر

انا بنصحك لوجه الله تعالي وارجوا ان تتقبل كلمي بصدر رحب من اخ لاخيه

ورينا شغلك بقي طالما انت بتتكلم كده وعلى العموم انا مش بدور على الاشراف انا حابب انى اكون عضو فى المنابر بس بجد لو انت مصمم محترف او بدائي ياريت تشاركنا في المسابقة
          التعديل الأخير تم بواسطة yaa_7oob; 17 / 12 / 2008, 06:53 AM.
          Facebook

هو فيه حد اصلا اشترك في المسابقه علشان اوريك شغلي انا يا عمي لسه علي قدي بس مش بقول اني محترف افتر 4 سنين علي العموم يا عم اندرو لما حد يدخل معاك المسابقه او لما يكون للمسابقه معني من اساسه ان شاء الله ابقي افكر اشترك معاك

هو فيه حد اصلا اشترك في المسابقه علشان اوريك شغلي انا يا عمي لسه علي قدي بس مش بقول اني محترف افتر 4 سنين علي العموم يا عم اندرو لما حد يدخل معاك المسابقه او لما يكون للمسابقه معني من اساسه ان شاء الله ابقي افكر اشترك معاك
              طب ما تشترك معانا ولا انت خايف من التحدى انا بتحداك شخصيا لو انت قد التحدي رد لو مش قد التحدي ما تردش تانى وخليك في نفسك وفي حالك وانا بكررر التحدى ليك يا مستر ملتانون هههههههههههههههههههههههه
              وعلى العموم انا ايميلي
              moftakasy@yahoo.com

Facebook

ماشي يا عم اندرو انا قابل التحدي شوف انت عاوز نتفق علي اي فكرة ننفذها علشان تكون الفكرة واحده ونشوف مين اللي هيخرج ليها شغل احسن

اتمنى التوفيق للجميع بس انت ما حددت موعد التسليم
                  وانشا لله اكون معاكم
                  ابراهيم الدبعي
                  __-" اذكر الله "-__

http://www.youtube.com/user/xdesigner212

الاسم: محمود الحيالي
                    العمر 23 سنة
                    المهنة: طالب
                    الهواية :برامج المونتاج جميعها وامنيتي ان اصبح خبير في الافتر افيكت
                    المستوى :متوسط
                    البرامج التي اتقنها : الفوتشوب برامج المونتاج مديا ستديو اديوس فديو ستديو موفي ميكر وعندي موسوعة كبيرة من الدروس وصور الـpsd وايفيات متنوعة لكنني في اكثر المرات تنقصني فكرة العمل يعني الدزاين دزاين العمل ارجو ان اجد حل الى مشكلتي

حمي الوطيس بين أندرو وملتانون ..

أنا عن نفسي أشجع أندرو ..

^_^
                      َ
                      َ
                      أتقــــن عمــــلك ،، حتى لا تضطـــر أن تفعلــــه مـــــرتين ..
                      ِ

حمي الوطيس بين أندرو وملتانون ..

أنا عن نفسي أشجع أندرو ..

^_^
                        مشكور ابو اليزيد
                        ماشي يا عم اندرو انا قابل التحدي شوف انت عاوز نتفق علي اي فكرة ننفذها علشان تكون الفكرة واحده ونشوف مين اللي هيخرج ليها شغل احسن

الفكرة ولتكن عبارة عن اعلان لموقع المنابر مدة هذا الاعلان ولتكن 30 ثانيه او دقيقه حسب راحتك وانا سوف اخرج كل امكانياتى و كذلك انت وليكون التحدى وانا عن نفسي هعمل الاعلان دا تقديرا عن حبي للمنابر وتحدى بيني وبينك وهنشوف مين الي هيطلع الشغل الاحسن و السلام عليكم يا اخ موشن وانا احب التحدى الشريف و ليكن التحدى الان بس فى حاجه انت معرفتنيش بنفسك لغايه دلوقتي
                        Facebook

*__- ضاع التحدي يعني
                          التعديل الأخير تم بواسطة BasheQ; 08 / 01 / 2009, 01:59 AM.

المشاركة الأصلية بواسطة yaa_7oob مشاهدة المشاركة
                            مشكور ابو اليزيد

الفكرة ولتكن عبارة عن اعلان لموقع المنابر مدة هذا الاعلان ولتكن 30 ثانيه او دقيقه حسب راحتك وانا سوف اخرج كل امكانياتى و كذلك انت وليكون التحدى وانا عن نفسي هعمل الاعلان دا تقديرا عن حبي للمنابر وتحدى بيني وبينك وهنشوف مين الي هيطلع الشغل الاحسن و السلام عليكم يا اخ موشن وانا احب التحدى الشريف و ليكن التحدى الان بس فى حاجه انت معرفتنيش بنفسك لغايه دلوقتي

ماشي يا عمي انا موافق وان شاء الله السبق بدأ وهنشوف من سيكون الافضل وان شاء الله انا وانت اكثر المستفيدين من هذا السباق
                            علي فكرة اوعي تزعل مني من الكلام اللي فات انا بس كنت بستفز قدراتك وان شاء الله يكون السباق شريف ونشوف من سيكون شغله افضل

يسمح باستخدام جميع الاسلحه من البرامج

يا هو يا شباب ما يصير انت شعللتو الجو وما عاد صار لنا نصيب في السباق

في البداية كانت الفكرة للمبتدئين والمتوسطين في المجال وانتو الحين خليتوها تحدي بينكم الاثنين
                                يالله ما علينا الا نتفرج ونشوف
                                الله يقويكم
                                __-" اذكر الله "-__

http://www.youtube.com/user/xdesigner212

يعمل...
                                X