Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الفوتوشوب cs4 والثري دي .

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

لو يتحداني في الماكس أنا موافق لأنه زي ما قلت شغلتي لكن الشوب ده بستعمله مكمل للماكس فقط بالله يا عم فين آخر حاجه ليه في الماكس؟ بس مفيشى رجوع في الكلام عشان في مثل كده بيقول الي يمشي ورا ال.... ماي...... كده يعني , أوك؟

يالله بجد

أنا بموت في التحدي لو في صالح الجميع ,, و بالمره نتعلم أو نفكر نعمل حاجه و نعملها و تطلع فيهم حاجات حلوه ,, يالله بجد؟

نفكر في مشهد أو مقطع character animation بالكاراكتر ستوديو أو الCAT أو dinamic simulation او أو حركه سوائل معينه بالريل فلو أو إنفجار بالأفتر بيرن أو متواليه معينه للبارتكل سيستيمز أو إدخال حاجتين في دول مع بعض ,, ألمهم تكون حاجه كده شيقه ونستمتع بيها و كده يعني ,,,, مش مهم حاجه كبيره أوي ممكن كام ثانيه بس كده كفايه , علي شرط إن إنت إللي تخترع لنا السيناريو عشان نضمن إن محدش فينا عنده حاجه مثله عاملها أبل كده , و لو عاوز ينفزها هو بالأنيميشن و الثري دي اللي موجود في الشوب ,, عادي أنا موافق لو مالوش أوي في الماكس و الشوب هو لعبته .إشطه؟ و إوعو تنفضو بس يا شباب ... ماشي؟ عشان أنا تشوقت للمنافسه خلاص ,,,

يعني انت الحين تقارن برامج الثري دي بالفوتوشوب

لا توجد مقارنه بل اشتراك لان اصل برامج الثري دي تستعمل بالفوتوشوب ولا اضن ان هناك اي تئهب لبرامج الثري دي

على خاصية الفوتوشوب لا نها تستعمل سويا ولو قلنا ان الفوتوشوب ليس موجود لكان الثري دي يوجد به علامة ؟؟؟؟؟؟؟
          ان واجهتك صعوبة في اتقان التصميم اصمد وحاول وان حاولت وفشلت فلا بأس اعد المحاولة وان لم تفلح
          فحاول وان فلحت تكون نجحت وسر نجاحك هو اصرارك

تعليق بسيط بعيدا عن الردود كلها
            الصوره لا علاقه لها بالثري دي أبدا ويمكن ان تنفذ ب cs3 عادي جدا ... العبره بالفنان

المشاركة الأصلية بواسطة esamdrsh مشاهدة المشاركة
              تعليق بسيط بعيدا عن الردود كلها
              الصوره لا علاقه لها بالثري دي أبدا ويمكن ان تنفذ ب cs3 عادي جدا ... العبره بالفنان
              جميع اعمال الثري دي المصممة ببرامج الثري دي يمكن ان تنفذ ب cs3 عادي جداً
              الحمد لله الذي انزل على عبده الكتاب ولم يجعل له عوجا
              لقاء خاص مع البشمندس احمد
              لقاء مع الاستاذ مصطفى عزازي
              لوحة قديمة
              لوحة ام الايتام
              لوحة حنان الاب
              لوحة الوليمة
              محاولة انجاز فلم كرتوني

يعمل...
              X