Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ممكن حل لمشكله الماكس 2008 بسرعه

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ممكن حل لمشكله الماكس 2008 بسرعه

ظهرتلى هذه الرساله بعد تسطيب نسخه ويندوز ونسخه الماكس 2008 مع انى بقالى حوالى سنه ونصف شغال بيهم هما الاثنين لاكنى فوجئت انهارده باغلاق نسخه الماكس فاهل من حل ودى صوره لرساله بعد تسطيب نسخه الماكس 2008 وانا معنديش اى نسخ تانيه
    ( اللهم إني أسألك الثبات في الأمر والعزيمة على الرشدوأسألك شكر نعمتك وحسن عبادتك وأسألك قلباً سليماً ولسانا صادقا وأسألك من خير ما تعلم وأعوذ بك من شر ما تعلم وأستغفرك لما تعلم )

ايه والله حتى انا اليوم طلعتلي هذه الرساله
    مادعوة أنفع ياصـحـبي : من دعوة الغائب للغائب
    ناشدتك الرحمن ياقارئا : ان تسأل الغفران للكاتب

ايه والله حتى انا اليوم طلعتلي هذه الرساله اظاهرر انه صادوا النسخ الكوبي للماكس
      الله يعيننا
      مادعوة أنفع ياصـحـبي : من دعوة الغائب للغائب
      ناشدتك الرحمن ياقارئا : ان تسأل الغفران للكاتب

ايه العمل محدش لقى حل لهذه المشكله واظاهر انها هتبقى مشكله عامه على مستخدمى ماكس 2008
        ارجو الانتباه لهذه المشكله وسرعه افادتنا
        ( اللهم إني أسألك الثبات في الأمر والعزيمة على الرشدوأسألك شكر نعمتك وحسن عبادتك وأسألك قلباً سليماً ولسانا صادقا وأسألك من خير ما تعلم وأعوذ بك من شر ما تعلم وأستغفرك لما تعلم )

اخواني الاعزاء انا كمان وقعت في نفس المشكلة اليوم بس انا من خلال تواريخ حدوث المشكلة لكل منا استنتجت الاتي ان اصدارات الماكس الجديدة لا يتم تدعيمها لكل الاعوام وبمجرد انتهاء سنه الاصدار يبطل تفعيل البرنامج ويتوجب عليك الاتصال بشركة اوتو ديسك لابلاغهم بهذه المشكلة فقمت بتجربه تأخير الساعة الى عام 2008 وتم بحمد الله فتح البرنامج معي واليكم خالص تحياتي
          قليل من الناس من تجدهم كالنار اذا صرت بجانبهم اضائو لك طريقك واذا صرت عكسهم احرقوك

أحد افراد فريق ابناء المنابر(الله يرحمه)

هو فعلا الحل الوحيد للمشكله انك ترجه التاريخ الى 2008 حتى يتم تشغيل البرنامج مره ثانيه ثم اعاده التاريخ الى الوقت الحالى وده عن تجربه وشكره

جزاكم الله خيراااا

كان عندى نفس المشكلة واستفدت من الحل واشتغل البرنامج
              لكن لم اجد مكتبة الخامات مع انها كانت موجودة من قبل ،،، هل من تفسير؟؟؟
              بارك الله فيكم
              اللهم إرزقنا عملاً صالحاً يبيض وجوهنا يوم أن نلقاك ...

بالنسبه للسؤال العضو الجديد ( عمرية) شكرا على المشاركه معنا فى هذا الصرح الضخم لكل محبى الجرافيك والتصميم
                بالنسبه لسؤالك عن مكتبه الخامات هى فيه حلين الاول انك هتلاقى مكتبه الخامات فى c/programfile/autdesk/3dsmax2008/matrile liebry اما اذا كانت غير موجوده اصلا فده ممكن يكون نتيجه اتمام عمليه التسطيب وممكن ان تحزفى النسخه المسطبه نهائيا واعاده تسطيبها من جديد
                وحل اخر انك تعمل عمليه اصلاح او REPER للماكس من ADD OR REMOVE PROGRAM هتعلم على ايكونات الماكس وتعمل CHANGE ,ومنها هتفتح صفحه ممكن تعمل بيها REPER للماكس
                التعديل الأخير تم بواسطة t_designer; 18 / 01 / 2009, 03:09 PM.

يعمل...
                X