موضوع: طلب عمل خامة نيون بالرندر الافتراضي

ردود: 5 | زيارات: 711

طلب عمل خامة نيون بالرندر الافتراضي

طلب عمل خامة نيون بالرندر الافتراضي بس مش زي موضوع التوهج الي في شبكة المحترفين انا عايز اضاءة زي الي في الايت فيراي وجزيتم خيراً رجال المنابر

عضو متميز
    المنطقة
    أبو دابي
    ردود
    2,301
    1- Choose a Standard Material, Apply Self-Illumination then, choose "Advanced Lighting Override" Material, and OK "Keep Old material", and play with the Luminance Value and the Color Bleed.
    This works only with Radiosity.
    2- Choose an Architectural Material, and play with the luminance value, try to match a physical light, a good value is 3500.
    ~sion
    هل انت عاطفي وتستهبل ولديك مشاكل نفسية و و تعتقد دائماَ انك على حق ومستعد لاستخدام منصبك كمشرف للكيل من الاعضاء كما تريد دون احترام او موضوعية؟ نحن في طاقم الاشراف في المنابر (منبر الرأي و الكيل الآخر بمكيالين) نرحب بك معنا.

جزاك الله خير اخي الكريم .... مش قولتلك دة عهدي بيك .... بس يا ريت عـــــربــــــــــــــــــــــــي
    اصلي في الانجلش مش ولا بد معلش عذراً

عضو متميز
    المنطقة
    أبو دابي
    ردود
    2,301

~sion
    هل انت عاطفي وتستهبل ولديك مشاكل نفسية و و تعتقد دائماَ انك على حق ومستعد لاستخدام منصبك كمشرف للكيل من الاعضاء كما تريد دون احترام او موضوعية؟ نحن في طاقم الاشراف في المنابر (منبر الرأي و الكيل الآخر بمكيالين) نرحب بك معنا.

يمكنك عمل خامة النيون عن طريق الفيديو بوست

أخر تعديل بواسطة ZIZO في 30 / 01 / 2009 الساعة 01:55 AM

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل