Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

أيها الخونة يا عملاء يا مفضوحين ( طلب )

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

في عهد اشرف الخلق كان هناك خونة وجواسيس فليس غريب على هؤلاء الخونة ذلك فهم يستلمون رواتبهم من السفارات الامريكية
    تبكي الحنيفيةَ البيضاءُ من أسفٍ = = = كما بكى لفـراق الإلـفِ هيمـانُ
    على ديار مـن الإسـلام خاليـة = = = قد أقفرت ولهـا بالكفـر عُمـرانُ

ياااااااااااااااااااااااااااعمي جت علي دول ............. دماغك

احنا اعدائنا كتير اوي علي فكره يعني مش بتوع اسرائيل لواحدهم

عندك بتوع الحزب الوطني و بتوع امريكا و بتوع الليبراليه و بتوع اليساريه الخ الخ الخ الخ الخ
      Junior Architect-Ahmed Abdel Aziz
      Mansy

إن من يختلف معك فكريًا في العالم العربي هو على الأرجح ملحد أو عميل أو شاذ جنسيًا،

حازم عبد الرحمن - الأهرام المصرية .
        أنيس منصور - الأهرام المصرية .
        حسين سراج - مجلة أكتوبر المصرية .
        علي سالمروز - اليوسف المصرية .
        طارق الحجي - أخبار اليوم المصرية .
        معروفين وكل واحد عارف الللي في بلده

المشكلة ليست هؤلاء دول شغالين عملاء ببلاش ... عبط يعني

واسرائيل باعتهم بمثل هذا الاعلان

منهج اسرائيل بالفترة الاخيرة هو تصدير الخلافات لداخل الدول العربية بدلا من الوحدة على العداء لاسرائيل

يعني من اول وضع مصر والقيادة المصرية بموقف محرج حين ضربوا غزة بعد زيارتهم لمصر مباشرة لكي تجلس اسرائيل تضرب غزة ما شاءت والعرب كلهم على قلب واحد في شتمية مصر لا اكثر
        تصدير الخلاف الداخلي للعرب وايجاد قضية موازية وحرب بعيد نارها عنهم

وايضا وضح ذلك حين قال كبيرهم اننا اتفقنا مع مصر لايقاف الارهابيين وخلافه وكانهم قاعدين شاربين نايمين مع مصر وسمن على عسل ... وهذا غير صحيح رغم اني من المعارضين لسياسة النظام بخصوص اسرائيل
        لهذا خرجت تصريحات مصرية تنفي ولو على استحياء اي كلام فارغ

ايضا اصدار مثل هذه القائمة للشكر ... نفس الموضوع

انتم تتعاملون مع يهود يجب ان تستوعبوا هذا جيدا والقيادة السياسية المصرية لبستها اسرائيل السلطانية
        لكن طبعا العتب على القيادة السياسية في مصر طبعا

لكن مش لازم كل العرب يلبسوا نفس السلطانية اللي هتلبسهالنا اسرائيل كل يوم وتجرنا لنقاشات جانبية بعيدا عن لب القضية

عبد الرحمن الراشد - الشرق الأوسط السعودية ( مدير قناة العربية ) .
          تم انتقاد مواقف الراشد المؤيدة للغرب ومن منتقديه نائب رئيس تحرير صحيفة «آخر لحظة» السودانية حيث وصفه بـ"الطبّال" لأنظمة الغرب "المسيحي الإمبريالي" من على منابر العرب. [16]

كما كتب عنه نائب رئيس تحرير جريدة المصريون وقال أن عبد الرحمن الراشد «لا يترك موقفا واحدا فيه نزاع بين المسلمين والغرب إلا انحاز بشكل تلقائي إلى الطرف الغربي، حتى لو كان الأمر شديد الفجاجة والاستفزاز». [17]

قام الباحث السعودي الدكتور أحمد بن راشد بن سعيد أستاذ الإعلام السياسي بجامعة الملك سعود بنشر دراسة تحت عنوان "عبد الرحمن الراشد والخطاب المتصهين" يتهم فيها عبد الرحمن الراشد بـ"تحيزه" مع أمريكا وإسرائيل "ضد العرب والمسلمين".[18]

يقال أن المذكور أعلاه سلم المخابرات الإسرائيلية شريطا كان به إطلاق لصاروخ من صواريخ المقاومة من أحد المواقع القريبة من مكاتب القناة العميلة ....

يا رجال ... ضعوا في جوجل عبد الرحمن الراشد ... وأغلقوا أنوفكم ... لأن رائحته النتنة تزكم الأنوف ....
          سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

و الله العيب في أنفسنا

أين مجلاتنا و أين الروائيين ؟؟
            أتذكر أن الشافعى أحترف الشعر لإن الشعراء أخذوا عقول الناس بشعرهم الفاسد .. فحفظ آلاف الأبيات من الشعر
            أين كتاب المسلمين ؟؟ يوجد ...لكن قلة

ممكن أسأل سؤال ؟؟؟

فين مصدر الكلام الذي كتبته ؟؟ ... ألاحظ أنها تبدو وكأنها مقالة "من دماغك" دون ذكر المصدر

وبصراحة ... أعيب على الأخوة النزلاق في النقاش في خبر قد لا يكون له أساس من الصحة ... يجب دائما المطالبة بمصدر الخبر ... بل والتأكد من المصدر في حالة وجوده وكونه موثوق منه ...

خلونا نعقل بقى شوية !!!!!

المشاركة الأصلية بواسطة maxspider مشاهدة المشاركة
                ممكن أسأل سؤال ؟؟؟

فين مصدر الكلام الذي كتبته ؟؟ ... ألاحظ أنها تبدو وكأنها مقالة "من دماغك" دون ذكر المصدر

وبصراحة ... أعيب على الأخوة النزلاق في النقاش في خبر قد لا يكون له أساس من الصحة ... يجب دائما المطالبة بمصدر الخبر ... بل والتأكد من المصدر في حالة وجوده وكونه موثوق منه ...

خلونا نعقل بقى شوية !!!!!
                تعيب إيه يا عم فعلاً الكتاب دي ناس فاضية ما ورهاش حاجة بالذات اللي في القايمة دول أساساً أنا ما أعرفش في القايمة غير أنيس منصور وتركي الحمد والاتنين أهيف من بعض وأساساً زي ما كتبت قبل كده الجرايد في مصر مالهاش غير الإستخدامات اللي ذكرتها
                (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

فقط أريد أن أقول معلومة . الكتبي لا يكتب شي إلا وهو متأكد منه . من أراد أن يتأكد فليبحث بنفسه .
                  شكرا إخوتي .
                  AL-KETBI™ | all copyrights© reserved 2007-2014 - maxforums.net

المشاركة الأصلية بواسطة al-ketbi مشاهدة المشاركة
                    فقط أريد أن أقول معلومة . الكتبي لا يكتب شي إلا وهو متأكد منه . من أراد أن يتأكد فليبحث بنفسه .
                    شكرا إخوتي .

معك حق في ذلك من أراد أن يتأكد فليبحث في محرك قوقل وسيجد الكثير من المصادر التي تثبت هذا الكلام
                    وليس هناك داعي بالتشكيك بالمقال المكتوب إذا كنت تبي تتأكد أبحث بنفسك وستجد عفن هؤلاء الكتاب تملاء المواقع
                    وليس هناك دخان بدون نار
                    ولا تجتمع أمة محمد على باطل أبداً
                    تعلم تصميم شخصية لوفي على برنامج المايا
                    http://www.maxforums.net/showthread.php?t=196995

إكساء شخصية لوفي
                    http://www.maxforums.net/showthread.php?t=202148

احم .. احم ... احم

ما شاء الله على الدمغة المتنورة

أولا ... أنا لا أتكلم عن كون هؤلاء كتابا فاسدين أم لا ... اقروا صح ... أنا أسأل عن مصدر خبر يقول "قائمة الشرف التي أصدرتها إسرائيل بشأن بعض الكتاب العرب الذين قالت إسرائيل فيهم أنهم هم أفضل من يمثل وجهة النظر الإسرائيلية في العالم العربي"
                      فين المصدر ؟؟؟

وبعدين ... لست أنا المفترض به أن يبحث ... صاحب الخبر عليه أن يأتي بالمصدر ... البينة على من ادعى ...
                      خلاص ... أنا جاهل ... ممكن حد من "العلماء" اللي هنا يتواضع ويعمل بحث ويجيبلي مصدر للخبر من "وسيجد الكثير من المصادر التي تثبت هذا الكلام"

فقط أريد أن أقول معلومة . الكتبي لا يكتب شي إلا وهو متأكد منه
                      معلش يا أستاذ كتبي ... لسه عارف دلوقتي إن حضرتك اللي كاتب الموسوعة البريطانية ... اللي ما يعرفك يجهلك يا ريس !!!!

احم .. احم ... احم

ما شاء الله على الدمغة المتنورة

أولا ... أنا لا أتكلم عن كون هؤلاء كتابا فاسدين أم لا ... اقروا صح ... أنا أسأل عن مصدر خبر يقول "قائمة الشرف التي أصدرتها إسرائيل بشأن بعض الكتاب العرب الذين قالت إسرائيل فيهم أنهم هم أفضل من يمثل وجهة النظر الإسرائيلية في العالم العربي"
                        فين المصدر ؟؟؟

وبعدين ... لست أنا المفترض به أن يبحث ... صاحب الخبر عليه أن يأتي بالمصدر ... البينة على من ادعى ...
                        خلاص ... أنا جاهل ... ممكن حد من "العلماء" اللي هنا يتواضع ويعمل بحث ويجيبلي مصدر للخبر من "وسيجد الكثير من المصادر التي تثبت هذا الكلام"

معلش يا أستاذ كتبي ... لسه عارف دلوقتي إن حضرتك اللي كاتب الموسوعة البريطانية ... اللي ما يعرفك يجهلك يا ريس !!!!
                        خلاص يا عم اعتبر الخبر مش صح بس دا ما يغيرش رأيي إن أنيس منصور والكتاب اللي في القايمة تافهين وهبل، (أنا أصلاً مش فارقة معاي الخبر صح ولا لأ، لإن الناس دي ما لهاش قيمة عندي أصلاً)
                        (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

ماشي يا ريس ... أنا معاك ... لكن أنا مصر على الموضوع ده لعدة أسباب

أولا ... عشان الواحد يبقى عارف الإشاعات بتيجي منين ... مننا احنا أهوه

ثانيا ... مين عارف في المستقبل ... واحد يكتب نفس الموضوع ... ويقوم حاطط كده اسم كاتب معين في النص ملوش دعوة بالموضوع ... تفتكر لو كل اللي دخل عمل زيكو, كام واحد هيكره الراجل ده ويهاجمه مع إنه ممكن ميكونش ليه دعوة أساسا ...

أنا بصراحة شايف ... المفروض أي موضوع بدون مصدر مؤكد ... وبعيد تاني "مؤكد" ... لازم الإدارة تحذفه على طول ...

ماشي يا ريس ... أنا معاك ... لكن أنا مصر على الموضوع ده لعدة أسباب

أولا ... عشان الواحد يبقى عارف الإشاعات بتيجي منين ... مننا احنا أهوه

ثانيا ... مين عارف في المستقبل ... واحد يكتب نفس الموضوع ... ويقوم حاطط كده اسم كاتب معين في النص ملوش دعوة بالموضوع ... تفتكر لو كل اللي دخل عمل زيكو, كام واحد هيكره الراجل ده ويهاجمه مع إنه ممكن ميكونش ليه دعوة أساسا ...

أنا بصراحة شايف ... المفروض أي موضوع بدون مصدر مؤكد ... وبعيد تاني "مؤكد" ... لازم الإدارة تحذفه على طول ...
                            إذا بتتكلم على النقطة دي يبقى كلامك صح انت بتتكلم بغض النظر عن المحتوى، إن لازم لما نحط حاجة تبقى موثقة، صح؟؟

أيون ... وهو المطلوب إثباته ^^

مش أقول ... "بص ... خد كلامي ده وانت مغمض ... أنا عمري ما قلت حاجة غلط" ... إيه التهريج ده !!!!!!

أيون ... وهو المطلوب إثباته ^^

مش أقول ... "بص ... خد كلامي ده وانت مغمض ... أنا عمري ما قلت حاجة غلط" ... إيه التهريج ده !!!!!!
                                من قال لك غمض روح تأكد وشوف بنفسك في محرك البحث بدل ما تضيع وقتك في التشكيك
                                وتذكر أنا قبل أن أحكم عن كلام الأخ قمت ببحث سريع في المحرك وتأكدت من هذا الكلام
                                و أنا لست مضطر للبحث نيابة عنك و إحضار المصدر فإن أردت معرفة الحقيقة فأبحث عنها بنفسك
                                و إذا كان الأخ مخطيء فصحح الخطاء بعد أن تتأكد بأن الكلام غير صحيح
                                و أتمنى أن لا تأخذ الأمر بشكل عدائي
                                تعلم تصميم شخصية لوفي على برنامج المايا
                                http://www.maxforums.net/showthread.php?t=196995

إكساء شخصية لوفي
                                http://www.maxforums.net/showthread.php?t=202148

يعمل...
                                X