Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

خصومات وتخفيضات من كارتون لاب في معرض القاهرة الكتاب

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

ات يور سيرفس سير
    بلاد الكوارث
    حيث جميع الشعب وجلاديه يبحثون عن العقل والقلب والشجاعه المفقودين
    لكن للاسف لاوجود للساحر اوز
    وتنتهي القصه بفقد الحذاء الاحمر
    وتبقي اليس في بلاد الكوارث للابد

مدونتي

الى الأمام يا شباب , ومزيد من النجاح.
      your tsunami
      إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

ياخي والله ودي اشتري منكم

بس المشكلة شف وين ساكن
        ¨°o.O (قد يختفي الأمل...لكن لا يموت) O.o°¨

شَكَوْتُ إلَى وَكِيعٍ سُوءَ حِفْظِي فَأرْشَدَنِي إلَى تَرْكِ المعَاصي وَأخْبَرَنِي بأَنَّ العِلْمَ نُورٌونورُ الله لا يهدى لعاصي

الله يوفقكم كارتون لاب ومزيد من النجاح إنشاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة kilo
            مسرحية جميلة

مين المخرج بقى ؟؟؟؟؟
            Hamlet .....

بأذن الله بكره هاكون موجود (لو قدرت اخد 24 ساعة اجازة )

في واحد تاني سألني .. يعني ده زي ( الشوتوفوب ) ؟؟؟ قولتلو يعني ... إنت قربت
                هههههههه
                بجد وقعتني من الضحك

الله يبارك لكم ويبارك فيكم و للإمام يا شباب

آخر المفارقات اليوم

واحد كان واضح إنه فاهم كويس بكلمه عن مجموعة المنتال راي للأستاذ ياسر وبعرض له دروس منها قالي آه دية بقى عشان عملية الريجينج ما إهتمتش بالكلمة وكملت كلامي وجاي بكلمه على المجموعة الخاصة بتصميم موديل غرفة النوم قالي يعني دي هتعلمني أنيميشن كويس ..............طبعا أنا ممكن أتوقع أنيميشن من أي حاجة إلا غرفة النوم؟!

المشكلة الكبيرة إلي بتقابلنا هي الناس اللي عرفت حاجات بسيطة بصرف النظر كونها صح ولا غلط إلا إنها قفلت مخها عليها بتاربيس وأقفال وخلاص

إفتكرت أمس واحد جاء ...وإحنا مع عدد كبير من الناس بنتكلم معاهم وقال بأعلى حسه " ده مايا ده.....ده بيحرق البروسيسور حرام عليكم".......... طبعا الناس جريت وبعد دقيقة رجع بيقولي أنا نفسي أتعلم مايا بس هعرف؟؟؟!ّ!!!!

غير إتنين جايين بقوللنا كارتون لاب .....آه دي شركة أمريكية ردينا"لا مصرية" قالوا آه بس أصلها أمريكي
                    طبعا خوفنا لحسن في يوم يتقال علينا شركة إسرائيلية ....كل حاجة في المعرض محتملة حتى فوق الخيال نفسه
                    واليوم كنا مخبيين علب سبايدر مان عشان الاطفال بيشبطوا فيها

الموضوع ده مش عارفين نسميه إيه تصادم ثقافات ولا إيه؟؟!! المشكلة إن ناس كتير متعرفش إيه هو ال 3D نفسه

والمشكلة كمان إن الناس أول مرة تلاقي شركة بتقدم لهم مشاريع كاملة ونتائج نهائية وعرض كامل للدروس وكمان بتسيب العميل يشغل الدروس اللي بتهمه ويشوف هتنفعه ولا لأ
                    في حين إن بعض الشركات تقدم 2 cd وليس DVD ,مكتوب عليهم إحترف الماكس أو إحترف المايا في 2cd فكيف ذلك؟!

للأسف المصداقية غير متوفرة عند البعض....وطبعا الناس مش هي السبب بل الشركات التي لم تهتم بإسمها قدر إهتمامها بالمكسب المادي السريع
                    التعديل الأخير تم بواسطة CartoonLab; 02 / 02 / 2009, 04:01 AM.

أول أكاديمية عربية متخصصة في تعليم برنامج المايا

إحترف ال 3Ds Max

مجموعات إحتراف الأفتر إفيكت

إفتكرت أمس واحد جاء ...وإحنا مع عدد كبير من الناس بنتكلم معاهم وقال بأعلى حسه " ده مايا ده.....ده بيحرق البروسيسور حرام عليكم".......... طبعا الناس جريت وبعد دقيقة رجع بيقولي أنا نفسي أتعلم مايا بس هعرف؟؟؟!ّ!!!!

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد انتم الله يكون في عونكم فعلا شئ يخجل فعلا
                      Minyawy Motion Graphic Designer
                      Facebook

تصدق بالله
                        والله ضحكت جدا
                        انتم فى مسرحيات هو ده الشعب المصرى الجميل اللى مش فاهم اى حاجة وبيفتى فى كل حاجة
                        سيبكم من المايا اللى بيحرق البروسيسور ههههههههههه عاوزين تبوظو للناس الكمبوتر (الكمبوتر مش الكمبيوتر)
                        ربنا معاكم

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                        اللهم علمنا ما ينفعنا وانفعنا بما علمتنا

My 3D Visualization Work

فيس بوك
                        Freelancer

ههههههههههههههههههههه
                          دي اجمد حتة في الموضوع
                          حاسس انه مشهد في فيلم عربي

Autodesk
                          MAYA

اكيد يا اخي لازم تقابلوا مصاعب في الاول وكمان لان الشركة لسة جديدة وما شاء الله عليكم مجموعاتكم مكسرة الدنيا
                            سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
                            وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

شرفنا حضورك اليوم أستاذ toxic15987

أول أكاديمية عربية متخصصة في تعليم برنامج المايا

إحترف ال 3Ds Max

مجموعات إحتراف الأفتر إفيكت

المشاركة الأصلية بواسطة CartoonLab مشاهدة المشاركة
                                شرفنا حضورك اليوم أستاذ toxic15987
                                يا اخى والله الشرف ليا انا
                                وبجد ربنا يوفقكم وبأذن الله لمزيد من التقدم
                                واكيد فى تعامل كتيير بينا بأذن الله بعد اللى شوفتوا مش عشان بس المنتجات (بغض النظر ان المنتجات قوية جدا جدا ) . ولكن بسبب قمة الأحترام والروح اللى بينكم اللى شوفتها فى المعرض النهاردة بجد كنت سعيد بيها جدا

يعمل...
                                X