Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

|[ أم محمد ]| :: الفصل 2 :: التمرين 1

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

تسلم أخ بشار
    وأشكرك على السؤال
    بارك الله فيكم إخواني
    إن شاء الله الليلة أضع اول محاولة وأعذرونا على التقصير

هذا التخطيط هو فيه لخبطة كتير وأحيانا لم ألتزم به لكن ربنا يستور

جاري تحميل التطبيق

انتظرك
        سلام

هذا التطبيق الأول
          http://www.youtube.com/watch?v=4lWrpFn99WY
          الجودة
          http://www.screencast.com/users/azza...6-5b2465a44135
          جاري رفع تطبيق دوران عادي

شكرا أخ حسن منتظرة نقدك

الدوران العادي
              http://www.youtube.com/watch?v=MVA_i0Z6rDg
              الجودة
              http://www.screencast.com/users/azza...f-cee85f4f0696
              التعديل الأخير تم بواسطة أم محمد; 27 / 02 / 2009, 07:25 AM.

هو ليه بيتنى رجله مرتين بسرعة كده قبل ما يلف
                طب اكيد انتى مش ممككن تعملى غلطة زى دى
                اكيد تقصدى حاجة معينة بس للاسف مش مفهومة

رابط الجودة كبير اوى ام محمد

أنا مافهمتش تقصد أنهي واحد الأول ولا التاني
                  الأول عرض أزياء حركة العارضة لما بتوطي للتحية مرتين وبعدين بتعمل دوران مصحوب بمشي ههههههههه
                  اما الثاني فاعادي هو بس دار على خطوتين
                  ياريت تكون الحركة واضحة
                  غيرت ملف الجودة التاني
                  النقد ياجماعة

حاولي أن تركزي على الأوضاع الرئيسية التي عملت في المرجع إنقلها بالحرف الواحد إذا أمكن ثم أنظري ماذا ستعطي أما تطبيقك هذا أختي فهو غير مفهوم و محتاج مزيد من العناية ليكتمل
                    ركيزي على عمل واحد فقط يكون متقن و لا تتسرعي في التفاني في إعطائنا أنميشن مقنعة و أنا أتكلم عن الثاني
                    مستنينك أختي ركزييييييي
                    يوسف العكوشي

أستاذي الفاضل أشكرك على توجيهاتك وإن شاء الله أقوم بالتعديل على العمل التاني ولكن لي رجاء وهو إعادة رؤية التطبيق الأول فأنا إجتهدت فيه لإخراج معنى معين وأرى أنه يستحق النقد أكثر من الثاني وفي النهاية لك الرأي حضرتك ذو رؤية واسعة أكثر منا

أختي الفاضلة الحركة جيدة بنسبة 60 في 100 ما ينقصها هو التسليس أي هناك رمشات على الأرجل و على الجسم بدرجة واضحة نصيحتي الثمينة لك هي كالتالي ، أظهري المسار للعضم الذي تريه أنه ينط أو يرمش سيتبين لك من خلالة السبايسين و القوس غير مظبوطين و مهمتك هي أن تركزي عليه جيدا في أن يكون إنسيابي و سلس و هذا في جميع الأعضاء يعني ستعملين عضوا بعضو إلى أن تصبح الحركة سلسة و مقنعة أختي لا تعجزي أن تنهضي من مكانك و تمثلى الحركة أو تنظري أحد ما يفعلها أمامك عن قرب ركزي على كل عضو الدراسة جد مهمة لتفهمي معنى الحركة
                        يوسف العكوشي

ما ينقصها هو التسليس أي هناك رمشات على الأرجل و على الجسم بدرجة واضحة نصيحتي الثمينة لك هي كالتالي ، أظهري المسار للعضم الذي تريه أنه ينط أو يرمش سيتبين لك من خلالة السبايسين و القوس غير مظبوطين و مهمتك هي أن تركزي عليه جيدا في أن يكون إنسيابي و سلس و هذا في جميع الأعضاء يعني ستعملين عضوا بعضو إلى أن تصبح الحركة سلسة و مقنعة
                          هذا هو النقد الذي أقصده
                          ماتعرفش حضرتك الملف الأول ده انا تعبت فيه قد إيه يمكن كررته أكتر من 8 مرات وأنا عارفه ان فيه أخطاء إلى أن وصلت لدرجة أرضتني نوعا ما أما الدوران العادي فقد نفذت الحركة حوالي 3 مرات فقط لذلك كنت مركزة على الأول لإن الحركة عاجباني ونفسي أتقنها بشكل جيد على الأقل وإن شاء الله بعد التعديل يكون أفضل
                          أشكرك وجزاك الله خيرا على هذه المتابعة

الأول عرض أزياء حركة العارضة لما بتوطي للتحية مرتين وبعدين بتعمل دوران مصحوب بمشي ههههههههه
                            على كده دى عارضة ازياء مروشة ولا ايه مش مفروض توطى اكتر من كده ويبقى ببطئ عن كده ولا هةى وراها مشوار؟

حاولى تظهرى الفكرة اكتر وخلى فى دماعك دايما ان شغلك لازم ابسط الناس تفهمه لانك مبتعمليش الشغل ده للناس الى بتفهم انميشن انتى بتعمليه للناس العادية

على كده دى عارضة ازياء مروشة ولا ايه مش مفروض توطى اكتر من كده ويبقى ببطئ عن كده ولا هةى وراها مشوار؟

هههههههههه

موضوع السرعة ده أنا إحترت فيه لكن موضوع الروشان ده هانراجعه وخير إن شاء الله

انا ملاحظ انك تعبتى نفسك فى الرندر
                                اعملى بلاى بلاست اسهل و بعد كده اخر تعديل لعمليه رندر
                                التطبيق الاول بحس انوا بيقطع يحتاج سلاسه و الحركات تبقى على شكل كيرف

تنيه الرجل مبالغ فيها فى الاول خليها مفرده اكتر شويه و خلى الموديل بسى لى فوق
                                مجرد راى بالتوفيق
                                ---------------------
                                التطبيق الثانى
                                مش شغال عندى بالتوفيق
                                http://heilschwingung.at/188e0

يعمل...
                                X