Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الهكر العرب و تغطرسهم ( تجربة ممتعة )

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

على كم عنوان البريد يالكتبي ؟
    -

Could it be you Or do I lose my way

I'm here but Colorblind

-

صدقت في كل اللي قلته اخوي الكتبي

بالنسبة لايميلك ،، مااقول الا ماشاء الله ، تقدر تسحب ايميلات ثانية من حرف واحد

طـــــــــيـــــــــــب ،، بما أنك تعرف لشغلات الهكر أنا أبغى اتعلم .. ممكن تعلمني ؟

ان تعرف معرفة خفيفة بالهاكينج ممكن يفيدك جدا في تحصين جهازك

لو متعرفش اي حاجة هتحس الهاكر ده قاعد جوة الجهاز عندك

هاكر المواقع والمنتديات دول شوية مخربين بينزلهم الثغرات على مواقع الهاكر وبيطبق زي ما بيتشرحله
        الصياعة في اللي طلع الثغرة اساسا

وبعدين المواقع والمنتديات كده كده بتباك اب كل يومين ثلاثة فحتى لو نجح فلان من حذف قواعد البيانات فهترجع في 24 ساعة .. الموضوع كله تضييع وقتك ووقت صاحب الموقع

ولو نعمل حاجة مفيدة في اي مجال افضل اننا نفكر نوقع منتديات ومواقع اليهود حتى !

لا حول ولا قوة الا بالله
          طب انا هحكيلكو قصة مشابه
          انا من خلال معاملاتى مع الصنيعية (اثناء تصليح العربية ) حدث وصادقت احد الصنيعية لانه مميز عنهم متعلم وبيحب يطور من نفسه وانا مش من طبعى التناكة والكلام ده حتى اصدقائى كلهم عرفوه وساعات ابقى رايح عنده الاقيهم قاعدين معاه فى محله
          المهم
          كنت بتناقش معاه حولين النقطة دى وهى انوا المفروض ميكنمش العلم عن الغير لانه لو عتده علم فهذا من فضل الله هو لا يملكه وعليه ان يشارك الناس بيه
          ولكن النتيجة كانت بلا جدوة فهو مقتنع تمام الاقتناع بالمصطلح الذى لم اسمع عنه فى حياتى الا عند العرب
          ((((((سر المهنة)))))))))
          الى نفسى افهمه هو ليه بقى سر اساسا ياترى عشان هو صحى من النوم لقاه قاعد جنبه على السرير فشربه وبقى بروفيشنل ولا عشان هو خايف ان حد يعرف المعلومات دى ويستخدمها افضل منه ويبقى احسن منه
          انا فى رايي الشخصى ده ضعف فى الشخصية وعدم ثقة فى النفس وبيرجع للجهل لان الواحد من الناس دى بيقدر المعلومة كانها مصباح علاء الدين ومعندوش اقتاع انه لو شارك الناس بعلمه ده هيفيده زى مهيفيدهم
          صاحبنا الى كلمتكوا عليه قالى مش عايز استفيد من حد انا كده كويس وتقدر تروح فى ......... وتسأل على ......... وهتلاقى كل الناس عرفانى انا مش محتاج
          وعلى فكرة هو فعلا ممتاز بس مش احسن واحد زى مهو فاكر نفسه بس هو فاكر نفسه كده عشان الفكر الرجعى ده
          ربنا يعافينا نفسى اعرف لحد امتى هنعيش بالطريقة دى من وانا طفل صغير بحلم بانى اعمل مدينة مستقلة بنفسها واجمع فيها الناس الى ربنا عافاهم من التخلف والمبادئ دى ونبدأ فيها ولو حتى من الصفر واكيد هنبقى اسرع من الركب العربى بكتير اوى زى سرعة الضوء والسلحفة(((بس ده طبعا حلم مستحيل يتحقق))) لان اساسا كل الى العرب بيعملوه انهم بيرجعوا للخلف بس للاسف عشان كله بيرجع للخلف محدش حاسس ولو حس بتبقى مصيبة هههههههههههههههههههههههههه
          الف الف شكر لصاحب الموضوع ويا ريت لو نعمل فكرة او جروب وتبقى بداية اننا نشارك بعض واكيد كل شخص مهما كان مستواه عنوا حاجة يشارك بيها الاخرين حتى لو كانت بسيطة
          اخى كاتب الموضوع هذه لك
          والسلام عليكم ورحمة الله

يعمل...
          X