Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

انظر كيف يسخر الامريكان من ( العرب )

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• انظر كيف يسخر الامريكان من ( العرب )

وانا بتصفح اليوتيوب لقيت فيديو ارجوكم تشوفوه
    http://www.youtube.com/watch?v=QTmGM...e=channel_page
    داعبارة عن فيديو مصورينه امريكان للعرب ارجو ان اسمع تعليقاتكم على هذا الموضوع
    Minyawy Motion Graphic Designer
    Facebook

"Hit'em again, hit'em again .... Awsome"

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

تهزيق و قلة قيمة ههههههههههه

انا مرة اتجننت وقعدت ابحث عن الخناقات علي اليوتوب انا واخويا... وقعدنا نضحك فيه حاجات جامدة

طبعا احمد عابد بيحب الحاجات دي جدا ...

Autodesk
      MAYA

يا جماعه الموضوع مش موضوع ضحك الموضوع موضوع ان الامريكان بيسخروا منا نحن العرب وانا زعلت جدا من الي بيحصل دا
        Minyawy Motion Graphic Designer
        Facebook

المشاركة الأصلية بواسطة nVIDIA مشاهدة المشاركة
          طبعا احمد عابد بيحب الحاجات دي جدا ...
          هههههههههههههههههههههه

ايوة ههههههههههههههههه

بأمارة اللينك دة ههههههههههههه

http://www.maxforums.net/showpost.ph...2&postcount=12

انا انفجرت فيه ضرب هههههه ... كان عندى كبت

المشاركة الأصلية بواسطة yaa_7oob مشاهدة المشاركة
            يا جماعه الموضوع مش موضوع ضحك الموضوع موضوع ان الامريكان بيسخروا منا نحن العرب وانا زعلت جدا من الي بيحصل دا
            ايوة ما انا عارف ان الموضوع موضوع سخرية ... بس بصراحة
            العرب هما اللى جايبينوا لنفسهم ... مهزئين ... من يهن يسهل الهوان عليه .

عادي تحصل بأكثر الدول تطورا
              لو تشوف والله في بعض البرلمانات الاوروبية خناقات بالاحذية

واللي بيصور مال أهله بيتخانقوا على ريال ولا على مليون، وبعدين هوا عرف منين إن الخناقة على ريال، هما بس من تفاهتهم وعشان مش لاقيين حاجة يعملوها في حياتهم صوروا المقطع ده بس (واحد فرحان إن عنده كاميرا)
                (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

صدقني لمن تجي السعودية يامحمد
                  راح تعرف انهم مايسخرون من السعوديين بل يحاكون اولاقع

هل جربت ان تقود سيارة في دولة عربية, و من ثم قدتها في دولة غربية؟ من مجرب اخبرك ان الفرق هائل باكثر مما تتصور.
                    ~sion
                    هل انت عاطفي وتستهبل ولديك مشاكل نفسية و و تعتقد دائماَ انك على حق ومستعد لاستخدام منصبك كمشرف للكيل من الاعضاء كما تريد دون احترام او موضوعية؟ نحن في طاقم الاشراف في المنابر (منبر الرأي و الكيل الآخر بمكيالين) نرحب بك معنا.

أنا أشهد أنهم ما يحاكون واقع !
                      فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا

اللهم أغفرللمسلمين و المسلمات ,الأحياء و الأموات

أنا أشهد أنهم ما يحاكون واقع !
                        ههههههههههههاااااااي انت وين عايش بالضبط ؟

المشاركة الأصلية بواسطة riyad_3d مشاهدة المشاركة
                          ولنفرض، إن الخناقة على ريال، هما ما عندهمش عقليات زي دي؟؟ إن ما كانش أقل ؟؟ أنا كنت بسمع قصص من الأجانب نفسهم وأقول الحمد لله على نعمة العقل، لكن لا يحضرني الآن أي شيء، وللعلم أنا كنت في الإمارات يعني الأجنبي اللي طالع ده يكون المفروض متغرب من بلده لإن شافوا فيه ميزة
                          (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

منير انا مااتكلم عن ريال انا اتكلم عن نفس اسلوب الخناقات الموجود بالفيديو
                            كل واحد ينادي اصحابه واعوانه ويدخلون في قتالات بالاخير تجد احدهم جرح والاخر كسر وقد تصل وان يقتل احدهم

المشاركة الأصلية بواسطة riyad_3d مشاهدة المشاركة
                              منير انا مااتكلم عن ريال انا اتكلم عن نفس اسلوب الخناقات الموجود بالفيديو
                              كل واحد ينادي اصحابه واعوانه ويدخلون في قتالات بالاخير تجد احدهم جرح والاخر كسر وقد تصل وان يقتل احدهم
                              نفس الشيء يحصل في أمريكا وأوروبا، ما سمعتش عن عصابات الشوارع؟؟ ، مرة واحد (ودي حقيقة) دخل قسم شرطة في نيويورك وإيده تنزف، سأله الضابط عن السبب قاله أنا كنت في شارع .... لا يحضرني إسم الشارع الآن ، الساعة كذا (ساعة متأخرة من الليل) فطلب له الضابط الإسعاف وبس، وقاله إحنا دايماً نحذركم من المشي في الشوارع دي، بلاش طيب شفت الموضوع اللي كان في أطراف الحديث من فترة؟؟ عن شارع في كندا؟؟ موضوع العصابات والفزعات والكلام الفاضي ده موجود في كل الثقافات من زماااااااااااااااااااااان مالهاش دعوة بعربي وأجنبي، هما العرب اللي وقعوا من قعر القفة؟؟، صح فيهم طوام كتيييييير بس مش معنى كده إن الأجانب هما شعب الله المختار لهم حماقات كتير على اليوتيوب أكتر من حماقات العرب

يعمل...
                              X