Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

استفسار بخصوص lynda

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• استفسار بخصوص lynda

شباب انا لسه جديد في المايا كنت ابحث عن دروس نزلت سلسلة تورنت من سايت gfx الروسي بدأت معها لم احس براحة لهجة الانجلش كانت غريبة والدروس ترتيبها بالنسبة لي كان غريب
    دلوقتي وجدت مجموعة دروس من lynda اعجبتني كثيرا مفهومة اللى ابعد حد فهل دروس lynda كمستوى تعليمي سيئة ام جيدة ومقارنة ب digital tutors ايهما افضل لاني وجدت اسلوب digital tutors جيد ايضا لكن لينكات lynda متوفرة اسهل

المشاركة الأصلية بواسطة MrMan1987 مشاهدة المشاركة
    شباب انا لسه جديد في المايا كنت ابحث عن دروس نزلت سلسلة تورنت من سايت gfx الروسي بدأت معها لم احس براحة لهجة الانجلش كانت غريبة والدروس ترتيبها بالنسبة لي كان غريب
    دلوقتي وجدت مجموعة دروس من lynda اعجبتني كثيرا مفهومة اللى ابعد حد فهل دروس lynda كمستوى تعليمي سيئة ام جيدة ومقارنة ب digital tutors ايهما افضل لاني وجدت اسلوب digital tutors جيد ايضا لكن لينكات lynda متوفرة اسهل

شوف بصراحه انا مبتدئ بالمايا مثلك لكن من خلال اطلاعي البسيط اجد ان شركة lynda رائعه واكثر وهي طريقك للتعلم كمبتدئ لانك راح تستفيد منها بدرجه عاليه جدا اما شركة ديجتال فانا من وجهة نظري المتواضعه الاحظ انها مطوله لدرجه ممله ولف ودوران وشئ يرفع الضغط بعكس شركة ليندا بصراحه حاجه روعه

واكيد راح تجد معلومات من باقي الزملاء اللي لهم باع في المايا لان بصراحه مالي في اللغة الانجليزيه يعني يادوب على قد الحال امشي نفسي

تحياتي لك

الترتيب بتاع السلسلة اللي قصدك عليها كويس...

ليندا كويسة في ال 2d اما في الثري دي فلم اري لها درس جيد خصوصا في المايا

ولا يوجد مجال للمقارنة فليندا مش متخصصين في شرح مايا والدروس قليلة جدا اما ديجيتال متخصصين في شرح المايا ودروسهم كتير

Autodesk
      MAYA

المشاركة الأصلية بواسطة nvidia مشاهدة المشاركة
        الترتيب بتاع السلسلة اللي قصدك عليها كويس...

ليندا كويسة في ال 2d اما في الثري دي فلم اري لها درس جيد خصوصا في المايا

ولا يوجد مجال للمقارنة فليندا مش متخصصين في شرح مايا والدروس قليلة جدا اما ديجيتال متخصصين في شرح المايا ودروسهم كتير
        السلسلة اياها بجد جننتني لهجة الانجلشغريبة والراجل اللي بيتكلم بينام اصلا غير كده الترتيب منطقي بس في اسماء الدروس لكن فى وسط الدرس بيتكلم عن حاجات المفروض اني كمبتدئ معرفهاش

up up...........

انا انتهيت من اللندا قريب واعتقد انها افضل من الديجتل بكثيييييييييييييييييييييييييييييييييي ر وخير مثال اول عمل لي
            مبتدئ مايا بالخط الابيض الصغير

up........

يعمل...
              X