Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

هيا بنا نطور قسمنا

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• هيا بنا نطور قسمنا

السلام عليكم جميعا
    اعتقد الموضوع باين من عنوانه وهو اننا عاوزين ننشط قسم المايا وده اكيد هيعود علينا وعالمايا بالايجاب
    الموضوع ببساطه انى شايف ان المكساوية شغالين اكتر مننا المواضيع هناك ردود كتير واعمال بترف كل يوم
    يمكن عشان هما اكتر عددا بس ده ميمنعش برضو انهم شغالين اكتر
    انا هقول بعض النقط اللى لعل وعسى ممكن تغير شئ للاحسن وبرضو الاخوة الاعضاء اللى عنده اقتراح يقولو
    النقاط المقترحة هى
    1- عمل جروبات هنا فى القسم او فرق يتنافسو مع بعضهم وكل فرقة يرأسها واحد خبير هو اللى يقودهم ويوجههم ويعملو مشاريع والمشاريع دى تخش مسابقات وبكدة الكل هيشتغل.
    2- عمل موضوع للاستفسارات ويتثبت واى استفسار يتنقل فيه اهو منه نظام ومنه مرجع للجميع.
    3- عمل موضوع للمبتدئين يتم شرح خطوات البدايه مع البرنامج وايه الاسطوانات او الدروس اللى المفروض اى مبتدئ يدرسها بدل ماحنا عمالين ننزل فى اسطوانات اى كلام وده طبعا للناس الى اتفرجو على الاسطوانات دى وعارفين فيها ايه ومفيدة ولا لا.
    4- شوية نشاط من الاعضاء كل موضوع المشاهدات فيه كتير والردود قليله معرفش بيكسلو ولا ايه اللى هيساعد حد هتتردلو ماتقلقوش مفيش حاجه بتروح.
    5-وضع نسخة للبرنامج نظيفه ومضمونه لاى حد عاوز البرنامج بدل مايحملو ويطلع مش شغال.
    6- معرفش ليه المنتدى هنا بيمنع وضع لينكات لكتب او اسطوانات مع ان منتديات تانية بتتيح الخاصية دى ياريت تفهمونا السبب

انا كدة خلصت اى حد عنده اقتراح يضيفة
    وياريت احدالمشرفين يتطلع عالموضوع ويدينا رأية وايه هيتنفذ وايه مش هيتنفذ

وشكرا للجميع
    الله الوطن مايا
    الله الوطن ما

هههههههههههه .. انت الجاسوس اللي في القصة ههههههههههه ..
    ما بضحكش على الموضوع ..
    ==============================
    بالنسبة للموضوع ..
    ارى ان فكرة موضوع مثبت للاستفسارات .. دة مهم جدا ..
    اهم حاجة في الشغل .. و اللي نحن مفتقدينها جدا .. العمل الجماعي .. اي حد فينا عاوز يعمل المودلنج و الخامات على التكشر مع الرندر مع كله .. و دة غلط .. دة يمنع التخصص في الاعمال .. مما يجعلها محدودة ..
    يعني فكرة المجموعات و اي مجموعة تضم من اي مجال واحد على الاقل .. اعتقد دة هيرفع الشغل جدا ..
    كدة هيكون الشخص مجبور انه يتم العمل .. دة كدة هيلغي التكاسل اللي فينا دة ..
    اراءكم ؟؟

فقط دقيقتين هنا .. ثم واصل حياتك

هذا السودان

يارب يتفاعلوا الشباب.
      مدونتي

لاحول ولا قوة إلا بالله

3- عمل موضوع للمبتدئين يتم شرح خطوات البدايه مع البرنامج وايه الاسطوانات او الدروس اللى المفروض اى مبتدئ يدرسها بدل ماحنا عمالين ننزل فى اسطوانات اى كلام وده طبعا للناس الى اتفرجو على الاسطوانات دى وعارفين فيها ايه ومفيدة ولا لا.
        بجد فكرة روعة خصوصا حكاية موضوع شرح البداية دي لان انا مبتديء برضو ودخت علي دروس ولقيت فعلا الدروس كتير جدا عربي واجنبي لما بقيت محتار اتعلم منين ولا اروح فين

وبعدين لو تلاحظ ان قسم المايا اكتر قسم تلاقي فية مواضيع مشاكل في تنصيب البرنامج والبداية في البرنامج لذلك لو بجد ناوي تعمل كل اللي كتبتو في الموضوع انا معاك رغم اني مبتديء بس هحاول اني اعمل حاجة واني اطور من نفسي ومن الاعضاء اللي معايا

وشكراْ علي الموضوع الجميل دة
        mohamedkaraoke.com

ولا حياة لمن تنادى
          الله الوطن ما

يعمل...
          X