Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

أنا لسه جديد وبحب الجرافيكس جدا وبشتغل عليparticleIllusion 3.0.1a بس الرجاء المساعده

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• أنا لسه جديد وبحب الجرافيكس جدا وبشتغل عليparticleIllusion 3.0.1a بس الرجاء المساعده

أهلا شباب انا بحب الجرافيكس جدا ونفسي أتعلمو وأحترف فيه أنا دلوقتي بشتغل علي برنامج particleIllusion 3.0.1a

بس مش المحترف فيه يعني بس كنت حابب الشرح بتاعو حد يقولهولي ولو فيه له فلاتر أو أي مؤثرات أرجوكم متبخلوش عني إعتبروني زي أخوكم يامحترفين
    أنا نفسي أكوون محترف في حاجه انا بحب القرائه وممكن أقرأ وكده يعني مبملش
    ولو تعرفو أي برنامج حلو بردو رافيكس ومؤثرات قولهولي مع الشرح ربنا يخليكم أنا طمعان فيكم خير ومنتظر ردكم في فارغ الصبر كل نص ساعه حدخل أشوف الردود وشكرا جزيلا ليكم ويارب تهتمو ومتسيبونيش
    اخوكم بيجاد
    Sart company

اخى في مصادر تعليمية لاحتراف البارتكل اليوشن زي
    اضغط هنا
    اضغط هنا
    وكمان في برامج جرافيكس حلوة جدا زي الافترافيكت
    Minyawy Motion Graphic Designer
    Facebook

شكرا جدا بس أنا عايز حاجه عربي وكيفيهإضافه الفلاتر أوالمؤثرات عليه أرجوكم تفيدوني
      وليه الكروما ديما تكون اخضر ليه ماتكونش أصفر؟؟؟
      ولو فيه أي برنامج حلو مثل البرنامج ده particleIllusion 3.0.1a
      قولولي أرجوكم
      مع الشرح بالعربي ولكم جزير الشكر انا منتظر الرد
      ولو فيه فديوهات حلوه للخلفيات المتحركه للفديو ياريت تحطوه
      وكمان أنا بصور بالموبيل أحيانا عندي الكميرا بتاعت الموبيل مشاء الله حلوه بس باجي احطها علي برنامج particleIllusion 3.0.1a
      مبيرضاش يفتحها مفيش برنامج يغير كميره الموبيل الي هيه mp4 للصيغه الى بيقراها برنامج particleIllusion 3.0.1a اوكي
      أرجوكم متبخلووش بالرد
      Sart company

يــــــاجماعه أرجوكم ردووووووووووو أنا مش عارف ليه كل برنامج المفروض يكون فى موضوع واحد وشرحو فى المنتدي ده بس انا بلاقي كل برنامج في مكان وشرحو فى مكان تانى وكل برنامج كده فايريت لو اي برنامج يعملولو موضوع وحد حيكون افضل معاه شرحو اوكي
        Sart company

مرحبا أخي ..

أرجو أن تكتب باللغة العربية الفصحى حتى نستطيع فهمك والرد على استفسارتك ..

(لو كتب كل عضو بلهجة قريته لما فهم أحد الآخر)

المشاركة الأصلية بواسطة begad مشاهدة المشاركة
          وليه الكروما ديما تكون اخضر ليه ماتكونش أصفر؟؟؟
          الكروما يمكن أن تكون بأي لون .. ولكن اللونين الشائعين هما الأخضر والأزرق
          والسبب في انتشارهما هو قلة نسبة هاذين اللونين في لون بشرة الإنسان بشكل عام مقارنة بالاصفر والأحمر مثلا
          ولو فيه أي برنامج حلو مثل البرنامج ده particleIllusion 3.0.1a
          هناك الكثير من البرامج التي يمكن أن تقوم بوضيفة مشابه له
          يمكنك أن تجرب أفتر إفكتس (After Effects) أو فيوجن (Fusion) أو نيوك (Nuke) أوغيرها ..

مفيش برنامج يغير كميره الموبيل الي هيه mp4 للصيغه الى بيقراها برنامج particleIllusion 3.0.1a
          أبحث عن برنامج لتحويل الفيديو (Video Converter) في Google وستجد الكثير!
          سلام،

لوكان الجهل رجلا لقاتلته

~{ أحمد الجزائري }~

شكرا جزيلا اخي بس ياريت معلش حتعبكم البرامج الى قولت عليها بتاعت الافتر افكت مثلا تضع رابط مباشر علاشان اعملو دون لود انا حاولت اشوف فى الموقع بحثت عن كلمه افتر افكت وجدت مواضييييييييع كتييييييييير بس ملاقيتش البرنامج
            فممكن حد يحط رابط للبرنامج وياريته ميكونش رابيدشير
            Sart company

اتفضل ياباشا http://download.adobe.com/pub/adobe/...7_0_Tryout.zip

رابط مباشر للبرنامج

حجمه 1 قيقا

ادعيلي معاك اخي الكريم
              سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

طبعا البرنامج اللي اعطيتك الرابط تبعه هوه Adobe After Effects 7.0
                سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

تسلم ياجميل ربنا معاك وإنشاء الله فى تطور مستمر
                  سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم بعدد ماكان وعدد مايكون وعدد الحركات والسكون
                  Sart company

يعمل...
                  X