Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الى كل عضو يحب الخير

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الى كل عضو يحب الخير

اولا اعذروني اخواني واخواتي الكرام عن وضع الموضوع في هاذ المكان بس ما لقيت مكان عام احط فيه الموضوع
    السلام عليكم
    بعد التحية اخواني واخواتي ارجو اني اطلب منكم طلب انا بصراحة حابب ازود معلوماتي بالثري دي ماكس واكون متقدم فيه ( اعرف اعمل منزل مع الرندر _ سيارة _ فيلا _ اي شي) اعتمد على نفسي
    لاكن ما حد بيكون متعلم لوحده
    واتمنا منكم ان احد من الاعضاء الكرام اليعنده معلومات بيقدر يفيد اخوكم فيها يزودني فيها
    انا عندي خلفية عن الماكس بسيطة بشكل عام
    والله يجعلو في ميزان حسناتكم يا رب
    يا ريت ما تمرو على الموضوع وتنسوني
    اتنما منكم ان تساعدوني
    اسمي طارق
    البلد الاردن
    العمر 24
    يا ريت تراسولني على الايميل على الماسينجر بيكون الدراسة احسن
    ارجوكم تساعدوني
    اخوكم طارق
    ابو سيزار لقب ليه بس
    هاد ايميلي اخواني
    hala.kashif@yahoo.com
    hala.kashif@hotmail.com
    مشكورين سلف على جهودكم
    اخوكم طارق
    http://www.mohamedhassan.org

اهلين اخوي والله ماعندي اي خبره في مجال الثري دي .... فقد في تقيم .... اي شيئ قي مجال صنع تو دي مافي اية مشكله سامحني اخي لاني ماقدرت افيدك بس يمكن اقدر اساعدك .... بكلمتين بسيطتين ربي يساعدك ويوفقك انشاء الله في طريقك ... وانصح ان تبحث وتبحث .... لان كلهم بحثو ووجدو من يساعدهم ... فلا تنتظر من احد ان يعطيك درس او اي شيئ ... ابحث انت وعلى قد مساعده اللي تبيها موجود بس اللي طالبه يحتاج اللي شرح طويل ومنفذي جداا يعني لو بسط لامر طلبة فئه معينه من دروس احسالك بشوي بشوي الله المعين ... اسف على الاطاله...
    لو عندك لغه انجليزي ... كل ييجيك بسهل ... تجول على المحيط ولاتكتفي بي بحر المواقع العربيه فقط .... موفق
    2D*3D
    محمد الطويل
    KOMBS

حقيقة انا ايضا اتمنى لكن انصحك بالدخول الى شبكة المحترفين

انطلقت انا من هناك ووجدت نفسي اتطور في الثري دي ماكس يوما بعد يوم

http://www.pros3d.com/

مرحبا فيك اخى بجد نورتنا ومش هقدر اعدى على الموضوع مر الكرام ........
        مبدئيا انت عايز تتعلم ايه بالظبط فى الماكس الموضوع ضخم شوية بس انت واضح انك متحمس عموما انا هحط لنكات المواقع المميزة فى المتطلبات والداتا وشوف انت محتاج ايه
        www.moderngfx.com
        www.gfxtoday.org
        www.gfxworld.ws
        هتلاقى كل اللى تحتاجه : مثلا عندك شركة Digital Tutors دى شركة دروس مهمة جدا وعاملة دروس لكل حاجة تقريبا مش للماكس بس كل ما عليك انك تزور www.digitaltutors.com وشوف انت ايه محتاج تبدأ بيه فى الماكس وتاخد اسم السيدى وتضيف فى البحث على موقع من اللى اتذكروا وتنزلها ..... بس
        janky_jo600@yahoo.com
        janky_jo600@windowslive.com
        دى ايميلاتى لو احتجت اى حاجة او اى مشكلة واجهتك شرفنى بسؤالك وربنا يقدرنى واعرف احلها لك ..... ملحوظة احذر من انه منظر الدروس ونتايجها تخليك تتحمس زيادة تعقل واعرف انه كل درس منهم موضوع كبير لوحده وخصوصا انك لسه بتدأ والموضوع محتاج صبر وتركيز مش اكتر وبالتوفيق

My Vimeo

دروس الاخ العقرب77 رحمه الله

خيركم من تعلم العلم وعلمه
        " هذه الجملة حكمة خالصة وليس لها علاقة باى احاديث شريفة "

لو كان الرندر رجلا لقتلته

يعمل...
        X