Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

عاااجل .ادخل واطلب من حبيبنا و استاذنا.

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

حبيبى والله كنت منتظر الكلام دة منك والحمد لله يبقى انا كدة عرفت احكم على شخصيتك من الاول
    على فكرة دى مش اغنية والله الكلام طلع منى كدة .على فكرة انت جامد اوى *امدح براحتى بقى *
    منتظر دروسك وكورساتك الجامدة بفارغ الصبر.
    *اخوك* علاء ربيع

استاذ محمد راجل محترم وجدع ومش بيتأخر على حد بعلومة
      ربنا يباركلك ياباشا
      بالتوفيق ان شاء الله

ربنا يبعد عنا الشيطان ويقينا شر انفسنا
        وربنا يكرمك يا اخ علاء علي كلامك في حقي بغض النظر عن انك شردتني في موضوع تاني
        بس في النهايه يكفيني انك منحتني ثقتك منذ البدايه وفتحت هذا الموضوع الذي اعتبره وسام علي صدري وفخر لي اتمني فقط ان اكون استحق هذا الكلام ليس اكثر
        واشكر مره ثانيه كل من قال عني خيرا.....كلامكم فوق راسي من فوق والله يا اجماعه
        لو ممكن حد من الاخوه من يملك حساب علي الرابد شير ان يعطيني الحساب علي الخاص لرفع الدروس عليه لضمان استمراريه الروابط
        كان هناك اخ فاضل اسمه times قد ارسل لي حسابه من قبل ولكني لم استخدمه حتي الان ولقد راسلته علي الخاص لاستاذنه في رفع هذه الدروس الجديده ولكنه لم يجب حتي الان
        فاذا كان هناك من يحل هذه القضيه اكون شاكر له كثيرا
        وان شاء الله حا اتوكل علي الله في الداينمكس والتي سابداها ان شاء الله بنظام الجزيئات والمعروف بالبارتكلز
        لانه بغض النظر عن قوته في مايا الا ان فهمه يعتبر اساس لفهم اي داينمك في مايا بعد ذلك
        وان شاء الله تستمر الدروس.....أأمل ذلك
        وأأمل اكثر ان اري تطبيقات لها واستفاده منها
        مدخلك الي مايا موضوعي القديم
        The Power Of Maya موضوعي الجديد

Mohamed Ragheb محمد راغب

انا اتبرع بتحميل الدروس و اعادة رفعها على اكثر من موقع ان شاء الله و شكرا لك مسبقا استاذنا الغالي .
          و ما النصر إلا من عند الله

استاذ نزال

اجابتك للنداء متوقعه منك .

منذ فتح الموضوع كنت اكتب ردود والغيها ليتني صورتها على الاقل كانت حاله غريبه لي .

لم اترك شي كنت اضم صوتي معهم ....ثم الغيه واطلب منهم عدم احراجك ...

ثم اطمع بمشاهدت درسك والغي ردي ... العمليه تكررت عدة مرات .

واخيرا لم اجد رد مناسب ......وسكت

استاذ نزال جميعنا نكن لك التقدير ..انت لك الفضل بعد الله علينا حينما ادخلتنا الى مايا

بجهد وشرح سلس .. غفر الله لك ولوالديك ووفقك دنيا واخره .

سلامة عيونك من الشاشه

اشكرك كثيرا اخ حسام علي هذه الهمه جزاك الله خيرا ...... انا في انتظار تلبيه هذا النداء من احد الاخوان اللذين يملون حساب علي الرابد.....اذا لم اجد فساضطر اسفا لرفعه علي المواقع الغير دائمه مع ان هذا يضطرا لاحقا لاعاده الرفع وتعبكم مره اخري مثل المره اللي فاتت ...والتي مازلت اذكرها لكم انت واخونا والد فيصل والاخ times

اخ والد فيصل
              يا اخي كلامك طيب ماشاء الله عليك الله يبارك فيك....انت اللي استاذ يا عم ماشاء الله عليك والله ربنا يكرمك ويزيدك ان شاء الله......وحشتني فعلا
              والاحظ فيك دائما انك مخلص في وصيتي بالدعاء لي ولوالدي في كل ردودك فغفر الله لك ولوالديك واحسن خواتيم اعمالكم واعمالنا امين يارب العالمين
              ربنا يكرم ونكمل السلسله بشكل يرضيكم
              عموما تم تسجيل الدرس الاول في سلسله البارتكلز ومازلت في انتظار حساب علي الرابيد شير

Mohamed Ragheb محمد راغب

المشاركة الأصلية بواسطة nazzal مشاهدة المشاركة
                اشكرك كثيرا اخ حسام علي هذه الهمه جزاك الله خيرا ...... انا في انتظار تلبيه هذا النداء من احد الاخوان اللذين يملون حساب علي الرابد.....اذا لم اجد فساضطر اسفا لرفعه علي المواقع الغير دائمه مع ان هذا يضطرا لاحقا لاعاده الرفع وتعبكم مره اخري مثل المره اللي فاتت ...والتي مازلت اذكرها لكم انت واخونا والد فيصل والاخ times

اخ والد فيصل
                يا اخي كلامك طيب ماشاء الله عليك الله يبارك فيك....انت اللي استاذ يا عم ماشاء الله عليك والله ربنا يكرمك ويزيدك ان شاء الله......وحشتني فعلا
                والاحظ فيك دائما انك مخلص في وصيتي بالدعاء لي ولوالدي في كل ردودك فغفر الله لك ولوالديك واحسن خواتيم اعمالكم واعمالنا امين يارب العالمين
                ربنا يكرم ونكمل السلسله بشكل يرضيكم
                عموما تم تسجيل الدرس الاول في سلسله البارتكلز ومازلت في انتظار حساب علي الرابيد شير
                أستاذنا الجميل

أحب أسميك صاحب الشرح الرائع وتوصيل المعلومه بطريقه جباره جدا
                خفة ظل فى الشرح تهون علينا صعوبة البرنامج
                أحب انا أعطيك حقك وأقول لك دروسك هى اللى علمتنى لما أفتح المايا أعمل إيه وفعلا كانت أجمل المداخل لمايا
                وكان نفسى الدروس تكتمل والحمد لله ربنا كرم وإستجاب ليا
                منتظرين رفع الدرس الأول بفارغ الصبر
                طلب كده صغيووور
                كنا عاوزين دروس فى الهايبر شاد أعتقد أك خير من يقدمه

والله يا اخ نزال بتحرجنا بزوقك جامد ومش لاقى كلام اقولة .كل اللى هقدر اقولة بالتوفيق وللامام.

لدي حساب على الرابيدشير .. و مستعد لرفع الدروس

في انتظار الدرس منك اخي نزال

الله عليييييييييييك. تسلم ايديك يا عم عمر والله احنا كنا عاوزين واحد فدائى *بصراحة هى بتجرى فى دمك اصلا *وعمرنا ما هنلاقى واحد احسن منك. منتظرين الدروووووووووووس.

اشكرك اخي bedotop علي كلامك الجميل....انت اللي جميل ياحبي
                        شكرا يا اخ عمر علي التطوع جزاك الله خيرا
                        اخ علاء هذا هو رابط الردس رفعته علي الزي شير مؤقتا الان....واسف علي التأخير لان الملف رندرته 3 مرات لانه سرح مني وعدي ال 100 ميجا ولم استطع رفعه علي الزي شير....مما اضطررني اسفا لتقليل جوده الصوره ولكن بما لا يتنافي مع الاستفاده من الدرس
                        حملوا الدرس وفي انتظار ارائكم حوله
                        رابط الدرس
                        http://www.zshare.net/download/597095697ae4b573/

Mohamed Ragheb محمد راغب

اخي نزال .. الملف مش قابل ينزل عندي ..

بيبلش ينزل و بيعمل error .. مش عارف إذا مشكلة عندنا مع الزي شير مع انني كنت انزل منه طبيعي ..

يا ريت ترفعه على mediafire . و انا سأقوم برفعه حالما انتهي من تحميله إن شاء الله

غالبا المشكله في الزي شير نفسه
                            لا ادري ماذا اصاب هذا الموقع....كان زي الفل زمان
                            انا بحاول مع الميديا فير وربنا ييسر ان شاء الله

Mohamed Ragheb محمد راغب

اكيد طبعا زى اللى فاتو *لا تعليق*.فى مشكلة فى التنزيل بيدينى ايرور زى ما الاخ عمر قال يبقى 100 100 لو المديا فاير
                              استحملنا يا اخ نزال (ان مدلعناش عليك ندلع على مين).

تم الرفع علي ميديا فير
                                ان شاء الله يحمل
                                الرابط
                                http://www.mediafire.com/?sharekey=c...4e75f6e8ebb871

Mohamed Ragheb محمد راغب

يعمل...
                                X