Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اسف جدا انا ايضا :( ..

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة طارق مشاهدة المشاركة
    يقول صلى الله عليه وسلم
    "أحسن الأعمال أدومها وإن قلت "
    وكلنا طبعا يعلم أن الدراسة أهم طبعا والتركيز عليها واجب
    إذا لم تستطيعا تنظيم وقتكما إسلام وياسر فالأسبقية طبعا وتأكيدا هي للدراسة
    على الأقل إنتهيا من تطبيقات الفصل الثاني ..
    لكن لو كان هذا القرار منكما تهربا من تعلم الأنيميشن لصعوبتها فليس لكما الحق طبعا في إتخاذ هذا القرار
    وأكرر الدراسة أولا وأخيرا
    وبالتوفيق لكما : )
    لا لا لا لا ..
    لا و الله ..
    مش تهرب ولا حاجة .. انا عاوز الانميشن و الله ..
    كلها سنة و هأرجع ان شاء الله ..
    ممكن حتى مع استاذ واحد .. اي حاجة .. بس مش هأضحي بالسنة اللي هأدخل بيها الجامعة و اللي هتحدد مسقبلي كله ..

فقط دقيقتين هنا .. ثم واصل حياتك

هذا السودان

انا متاكد انك في هذه الفتره السنه .. ستاكل ستشرب ستتمشى وستفعل الكثير
      فلو ساعه في مدرسه الانميشن لن تضرك ..
      +
      هذا شعور كل انسنا عند بدء الدراسه ثانويه عامه ولازم اجيب معدل حلو ولازم اذاكر
      يعني هل كل يوم راح يكون عندك اختبار ..
      الانقطاع عن الانترنت او الجلوس عليه ليس سبب لتفوق
      فهمك للمواد وحبك لها والمشاركة بالحصه والمراجعه كل شهر مثلا او نهايه كل وحده .. ومذاكره الامتحانات جيدا هي من اسباب التفوق بعد الله ..
      بالتوفيق

انا كده كده هخلص بعد اسبوعين و اخد الاجازه و افدلكوا نياهاهاهاهاا و لسى على شهر 9 لمى تكون 2 ثانوى بدات عندى

فانا لسى اعد على قلبكوا شويه كتير و ان شاء الله هكمل معاكوا حتى لو بدات الدراسه بس مش هبقى معاكوا على طول

لكن لو كان هذا القرار منكما تهربا من تعلم الأنيميشن لصعوبتها فليس لكما الحق طبعا في إتخاذ هذا القرار
        ههههههههههههه لا ابدا و الله هنهرب ليه اصبروا عليا اسبوعين بس و كل حاجه هتتغير من النسبالى
        http://heilschwingung.at/188e0

انا ليا كام يوم مدخلتش المنتدي.........
          وبصراحة انا مش عارف اقول اية....( اسلام) ربنا يعينك في قرارك لانك في موقف لا تحسد علية
          تعلم الانيميشن اللي انت مميز فية ....... ولا الدراسة...... طبعا الدراسة لان السنة دي مهمه
          ولو امكن انك تتابع المدرسة والتمارين حتي ولو بشكل غير دائم حاول يا اسلام ... ولو حسيت انك مش هتقدر توفق بينهم يبقي الدراسة اهم...............المهم المهم انك تعمل محاولة في التوفيق بينهم ...قبل ما تأخذ قرار الانقطاع
          وبأذن الرحمن .. كله هيكون تمام

فانا لسى اعد على قلبكوا شويه كتير و ان شاء الله هكمل معاكوا حتى لو بدات الدراسه بس مش هبقى معاكوا على طول
          تمام ياسر.....وان شاء الله هتكون معانا علطول
          يا حي ياقيوم برحمتك استغيث
          اصلح لى شانى كله ولا تكلنى لنفسى طرفه عين

انا مش فاهم يا جماعة ..ليه تتكلمون عن انقطاع تام، اللي عنده امتحانات ينقطع فترة الامتحانات فقط، كم يعني هذه الفترة شهر أو 50 يوم بالكتير
            و الصراحة يا عم سوداني رغم انك أصغر مني بكتير الا اني اتابع تطبيقاتك لأستفيد منها و أنا أعمل حاليا بالانيميشن، فيعز عليا تغيبك بالفترة الطويلة اللي انت ناوي عليها
            wael shalaby

مع انه انقطاعي يمكن يكون طويل .. بس وعد مني .. اني مش هيكون دايم ..
              هأرجع ان شاء الله ..

فقط دقيقتين هنا .. ثم واصل حياتك

هذا السودان

يعمل...
              X