Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

افتكاسات كاس القارات .... الحلقة الاولى (1)

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• افتكاسات كاس القارات .... الحلقة الاولى (1)

مصر هتلعب مع البرازيل يوم 15/6 في كاس القرات ...
    فطبعا الشباب المصري ميعديش حاجه ذي دي ... لقيت واحد كاتب موضوع الافتكاسات ده ..

الحلقة الاولى (1)
    المشهد::: الاستاد الذى يشهد مبارة الافتتاح بين منتخبنا الوطنى الجامد قووى ومنتخب البرازيل
    اثناء نزول العبية الملعب دار هذا الحوار.....

الحضررى :: وحياة ابوك يا جمعة انا مش عايز اركب عداد اعمل الى عليك مش عايزين نخسر اكتر من 3
    وائل جمعة :: عيب ياحضر ... انتا بتكلم سوسو انا همسكلك روبينيو وفتح اللة هيقضى خالص على كاكا مش هتحس بحاجة شكة دبوس
    فتح اللة:: لا ياعم جمعة وانا مالى انا امسك كاكا لية انتا عايز الزمالك يفسخ العقد بعد الماتش انا ماليش دعوة...امسكة انتا
    وائل جمعة ::: خلاص يا ابو قصة وعاملى فيها دكر فى الدورى انا همسكة وانتا خد روبينيو ....
    فتح اللة ::: روبينيو لا لا لا......
    وائل جمعة ::: نعم يا خويا متلملتا الكور من ورا الجون احسن امسك نفسك ياض شوية .... يا هانى
    هانى سعيد:: ايوة يا وائل
    وائل جمعة :: تعالى شوف زميلك ابو قصة بيقول اية
    هانى :: اية يا فتح اللة مالك
    فتح اللة ::: انا خايف اترقص ياهانى القصة تبوز ويبقى شكلى وحش
    هانى :: متقلقش يا فتح اللة الترقيص فى ماتش زى دة شئ طبيعى كلنا هنهزها متقلقش يا حبيبى قلقان من اية ؟؟
    االحضرى :: يا ابويا انتا وهو انا بلعب فى نادى سيفوووون وواخد كاس سويسرا ومش عايز صورتى تتهز اكتر من 5 هسيب الملعب واخرج انتو حررين
    __________________________________________________ ____
    اثناء دوران هذا الحوار دار حوارررررر اخر
    عبدربة :: نشد يا رجالة ونحاول نصمد احنا مش ااقل منهم اية يعنى هما البرازيل واحنا مصر
    احمد حسن :: وحيات امك تهدالنا انتا شوية انا لو جاتلى الكورة هتقل عليها عشان متضيعش اول 5 دقايق مهمين اووى يا رجالة لو دخل فينا جون الحضرى هيركب عداد مش عايزين نتغلب 6 ولا 7 اقصى حاجة 3
    ابوتريكة ماسك المصحف ::::: يا جماعة قل لن يصيبنا الا ما كتب اللة لنا ..ربى انى لا اسلك رد القضاء لكنى اسالك الطف فى امرك
    احمد فتحى ::: انا همسك الواد جوليو بابتيستا ومش هخلية يمسك كورة
    احمد سمير فرج ::: يابختك يابن المحظوظة انا مكلف بدانى الفيس وانشاء اللة هيبقى شارع نحيتى ... وحيات امك يا عبدربة تشد شوية معايا لحسن الود دة يزبطنى وانا مش ناقص انا عندى كسااح فى االاملاح والترقيص بيخلينى ارجع الحقنى لما اناديلك
    عبدربة :::: وحيات امك متشوشنيش انا قدامى واحد لو لعبت علية علية العوض (الكسندر باتو ) ومش ناقصك
    جة محمد زيدان جرررى ::: شفتو الى حصل ؟؟؟؟
    كلهم اية :::كابتن حسن قالى ان رونالدينهو ورونالدو و ناس كتير مش هيلعبو فى المتش دة ولا فى البطولة اصلا
    وقالى كمان لوجبت جون هدخل التاريخ.....هى هى انا فرحان استنو اكلم البت الالمانية بتاعتى بتفائل بيها
    ابو تريكة :: خير وبركة
    عبدربة فى سرةة ::: عاملى فيها برم بس عدى انتا من اليكس و لوسيو ابقى تعالى تف عليا ان شفت ال 18 بتاعهم
    نزل عمرو زكى الملعب ووشة مخدود
    ابوتريكة :: مالك يا عمرو فى اية ؟؟؟؟؟؟
    عمرو :: خايف يا كابتن...... خايف اووى
    عبدربة :: من اية ياعمرو؟؟؟؟؟؟؟
    عمروو::: خايف اليكس الببغل دة يكسرنى ومحترفش فى نادى دوربة اليونانى
    عبدربة فى سرة :::::; كتك نيله وبنقول عليك الهلف بتاعنا . ياشيخ اتلهى
    __________________________________________________ _______
    اثناء هذا الحوار دار حورا بين حسن شحاتة ودونجا مدرب البرازيل
    دونجا : ازيك يا شحتة
    شحاتة : ازيك ياريس
    دونجا : قريت الرسالة الى بعتهالك على الموبايل ...
    شحاتة :: اة يا باشا
    دونجا :: وهتنفذ ولا ااقولهم يفتحو العداد على الرابع
    شحاتة :: لية كدة بس يادونجا انتا عايز تضيع مستقبلى انا منبة على لاعيبتى متقلقش مفيش حد هيعدى خط النص بتاعكم عيب انتا عايزهم يشيلونى اول ما ارجع مصر
    دونجا :: وعشان انتا محترم انا قلتلهم هما جونين بس واحد هيجيبة الكسندر فى الدقيقة 30 ضربة حرة واسيب لاعيبتك تهيص شوية وهخليل زيدان يرقص ترقيصة عشان ميبقاش منظرك وحش ياعم والتانى هيجية دانى الفيش الدقيقة 66 وبعد كدة مش هخليهم يجيبوا اجوان
    شحاتة :: وربنا ماعارف اودى جمايلك فين هات ايدك ابوسها
    دونجا : حاشاش للة يا راجل عيب عليك
    يلا بقى عشان ميبانش ان فى بنا حاجة
    الحياة ألم يخفيه أمل
    أمل يحققه عمل
    وعمل ينهيه أجل
    ثم يجزى كل امرئ بما فعل

هههههههههههههههههههه .... اكتر واحد عجبني هو دونجا ههههههههههههههههههههههه

جميله جدا القصه دي وشكرا على نقلها

يعمل...
    X