Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مشكلة Flip للمجسمات في الماكس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

شيلت تعريف كارت الشاشة ورجعته تاني ونفس المشكلة

الجهاز اللي اشتغل عليه الملف اضعف من جهازي بكتير
    مش عارف اعمل ايه

الان الفيو بورت اتصلحت ولكن باقي الفيوز فيها المشكلة

مش عارف هل هتفرق لو كان الجهاز اللي الملف اشتغل عليه كارت الشاشة بتاعه ATI ولا Nvidia و هل ده مختلف عن الجهاز بتاعك ولا ايه !!
      كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان الى الرحمن
      سبحان الله و بحمده ، سبحان الله العظيم

Mahmoud Fawzy

Upload the file, this is like shooting in the dark.
        ~sion
        هل انت عاطفي وتستهبل ولديك مشاكل نفسية و و تعتقد دائماَ انك على حق ومستعد لاستخدام منصبك كمشرف للكيل من الاعضاء كما تريد دون احترام او موضوعية؟ نحن في طاقم الاشراف في المنابر (منبر الرأي و الكيل الآخر بمكيالين) نرحب بك معنا.

محمود الجهازين nvidia بس واحد بيلت ان 256 تقريبا والتاني اللي مش شغال عليه 512 عادي مش بلت ان

Dimension ربنا يكرمك والله على الاهتمام بس للاسف ده ملف شغل مش هينفع ارفعه لان صاحبه مش هيوافق اسف مرة تانية

انا شكلي زهقت بقى

طيب يا عمنا ، معلش ماتزهئش علينا
            بس تعرف ، اكتر الاحيان كان بيحصل ده معايا لو كان الفايل اللي بشتغل عليه معمول على جهاز تاني او اتعمل بمعنى اصح على display driver mood مختلف يعني انا بشتغل مثلا open GL و الفايل كان معمول مثلا على direct x و هكذا
            اوعى تكون زهئت مني
            كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان الى الرحمن
            سبحان الله و بحمده ، سبحان الله العظيم

Mahmoud Fawzy

لا والله ابدا يا حوده انا زهقت من الموقف نفسي لك ان تتخيل نتيجة المشكلة ديه ايه

يالله الحمد لله على كل حاجة

شكرا يا جماااااااااااااعة هو ده ظني فيكم برضه

الله يعينك يا شادي

ما نشوف لك أعمال الفترة الأخيرة ! . أتحفنا بشغلك ياآاآض
                فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا

اللهم أغفرللمسلمين و المسلمات ,الأحياء و الأموات

cortex ربنا يكرمك يا .... ان شاء الله ينزل الفيراي لماكس 2010 وهبدا في ورشة بإذن الله قول يااارب

المشاركة الأصلية بواسطة shady sobhy مشاهدة المشاركة
                    محمود الجهازين nvidia بس واحد بيلت ان 256 تقريبا والتاني اللي مش شغال عليه 512 عادي مش بلت ان

Dimension ربنا يكرمك والله على الاهتمام بس للاسف ده ملف شغل مش هينفع ارفعه لان صاحبه مش هيوافق اسف مرة تانية

انا شكلي زهقت بقى
                    امحي كل شيء و اترك المقعد هذا, ممكن؟
                    ~sion
                    هل انت عاطفي وتستهبل ولديك مشاكل نفسية و و تعتقد دائماَ انك على حق ومستعد لاستخدام منصبك كمشرف للكيل من الاعضاء كما تريد دون احترام او موضوعية؟ نحن في طاقم الاشراف في المنابر (منبر الرأي و الكيل الآخر بمكيالين) نرحب بك معنا.

اهلا يا شادي
                      حاول تغير محرك العرض الخاص بكرت الشاشة الى direc3d او openGL

ZIZO جربت والله يا زيزو ولا فائدة

Dimension غريبة جدا لما حذفت كل حاجة وتركت المقعد اشتغل كويس وهكذا مع كل المجسمات احذف كله واترك واحد يكون كويس

مشكلة كرت شاشة صديقي, بكل الاحوال ااذا امكن احذف كل شيء ماعدا مجسمين مثلا و ارفع الملف "المعطوب", اما اذا كنت لا تستطيع لا اعرف كيف يمكن ان اخدمك لانها وضوح مشكلة خاصة بالجهاز.
                          ~sion

يعمل...
                          X