Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

من منكم جاد ومن .............؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• من منكم جاد ومن .............؟

بسم الله الرحمن الرحيم

ازيكم

الصراحة الفترة الى فاتت احنا اخر كسل والمشرفين مخنوقين مننا على الاخر وعندهم حق لما مجهودهم يضيع ان كان بالاهمال او بالناس الى بتنسحب كل فترة

شوفوا الكلام ده واد ايه بيحمل من الاحساس بالظلم والتقصير

المشاركة الأصلية بواسطة مجنون rigging مشاهدة المشاركة
    فكرة انسحاب طالب ليست من حقه وحده نحن شركاء في شيئ ومن غير الممكن اتخاذ قرار انفرادي في هذا الأمر ، الأمر اشبه بان تتفق مع شخص يملك ارضا بان تشتركا في استغلالها هو الأرض وانت الزرع والعناية بها وبعد ان تنمو الأشجار بعد مدة من الجهد والعمل يقول لك الشريك انه قرر ان يبني فيهها عمارات وانه سيقلع الأشجار وانه اسف .طبعا هذا غير عادل على ما اعتقد خصوصا انا الأمور كانت واضحة منذ البداية ولو رجعتم الى اول ما هو مكتوب في الدروس لوجدتم ان التحريك هو فقط جهد ووقت وانه سيحتاج الى وقت كبير جدا ومكتوب انه تخصص صعب جدا ويحتاج الى انسان صبور ومكتوب ايضا تعليقا على ذالك كلام ريتشارد يقول فيه لمن يريد انجاز الأعمال بسرعة بربك مالذي اتى بك الى الانميشن ، اي ان كل طالب انضم الى المدرسة انضم على بينة من امره واكن من حقه الأنسحاب منها في بدايتها ولكن الأن نحن شركاء وليس من حق الشريك اتخاذ قرار انفرادي .الأمر ينطبق على كلانا الطلبة والمشرفين .نحن ايضا نحس بالمسؤلية امامكم نحن ندرك جيدا ان كل واحد راهن على هذا الأمر ولا يمكننا ان نخذله .

انا عملت الموضوع ده كطريقة نردلهم بيها حقهم
    عايز اعرف مين من الطلبة جاد فى دراسة الانميشن ومين ناوى يكمل حتى اخر تمرين فى المدرسة

لان الحلول الي الادارة بتفكر فيها بتنتهى بان الناس نايمة والحلول دى محتاجة مجهود فده بيخوفهم ان الحلول تكون سبب فى فشل المدرسة بدلا من نجاحها ويتوقف التفكير عند هذا الحد

فيا ريت نسمع منك نواياكم بالنسبة للمدرسة من اتجاهين

الاتجاه الاول وهو

هل ستكمل مع المدرسة الى النهاية ان شاء الله ام ان هناك مخططات لتكرها او ظروف قادمة وخلافه

الاتجاه التانى وهو

هل انت مستعد لبذل الجهد والوفت الكافى لاحياء المدرسة مرة اخرى ولا بعد فرض الحلول هتتكاسل

ومين فيكم ظروفه لا تسمح الا بكذا وكذا

يعنى من الاخر يا ريت كل واحد يكتبلنا عن نواياه وظروفه عشان الادارة تعرف تدرس المشكلة صح وتعرف تعتمد علينا ولا لا ولو هتعتمد هتعتمد على مين ومين ظروفه مش هتسمح وكده

يا ريت الاقى تجاوب منكم فى الموضوع ده

ويا ريت مننساش ان فى ناس كتير بتحسدنا على الفرصة دى وبتتمنى انها تكون مكانا فالواجب علينا اما نكون جديرين بيها او ......... لا اعلم ولكن علينا تحمل ذنب ذلك ان لم نثبت جدارتنا بهذه الفرصة
    ولمعلمواتكم احنا اصبحنا حوالى 13 طالب فقط

هنصحى من قبورنا ولا يه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وانا هبدأ بنفسى

انا ان شاء الله مستعد اتم الاستعداد لاى شيئ تتطلبه المدرسة من جهد ودراسة ووقت

وان شاء الله ان كان فى العمر بقية مع المدرسة حتى اخر نفس

ومع الأدارة فى اى تخطيط او قرار او اقتراح لرفع مستوى المدرسة بوقتى وجهدى

السلام عليكم
      معك حق أخي اسلام >> وصلنا الي درجة أنه صار التلميد يجلس 5 أيام أو أكتر ليطمئننا علي تطبيقه
      >> بالنسبة لي ان شاء الله راح أكمل المدرسة الي أخر المطاف >>
      ولو استطعت عمل شيء لرفع به المدرسة أكيد لن أبخل به
      >> وع الأسف الشديد الأستاد فيصل يحمل عبا كبيرا
      , يارب تصبروا علينا
      اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلي آله وصحبه أجمعين
      *ان اريد الا الاصلاح ما استطعت وما توفيقي الا بالله عليه توكلت واليه انيب *
      سبحان الله وبحمد الله أكبر
      يوسف الهدلي

كلامك عسل اخي اسلام ^_^ ..

بالنسبة لي سوف أنشغل قليلاً الأسبوعين القادمين وبعدهما إجازة مدتها اربعة أشهر ..

يعني بس تحملوني في هذا الأسبوعين ثم سأفضى لمدة اربعة أشهر ..

تحياتي ..
        .............................................................

Orca or Killer Whale ورشة عملي الأولى ..
        http://www.maxforums.net/showthread.php?t=103898

والله مانا عارفه أقول ايه ...!
          انا عارفه انى ممكن أكون مقصره شويه ومش بالمستوى المطلوب
          بس انا جاده جدا فى تعلم الأنيميشن والا مكنتش دخلت , العذر اللى عندى فى مستوايا انى مش متعوده أوى على موضوع النت وأدور على الحاجات ففعلا محتاجه حد يساعدنى فى ده.
          وانا شاء الله انا مكمله للأخر يمكن هيبقى فى تقصير بس لما الدراسه تبدأ يعنى لسه 3 شهور وأكتر كمان
          مروه

My Blog

My Bage

انا مقدر الجهد وانا انقطعة الفترة الى فاتت لظروف طارقة خرجه عن إردتى وانا معاكم للنهاية

والإنقطاعات دى

لو حد تابعنى حيلقيها بتحصل معايا كتير بسبب سفرى او ظروف معشتى المتظبطة

بس انا معاكم للنهاية

ولو فى تقصير منى سمحونى
            ومن يتهيب صعود الجبال -- يعش أبد الدهرى بين الحفر

وأنا كمان
              انا ان شاء الله مستعده اتم الاستعداد لاى شيئ تتطلبه المدرسة من جهد ودراسة ووقت

بسم الله الرحمن الرحيم
                السلامه عليكم ورحمه الله وبركاته
                ان شاء الله انا كمان معاكم
                انا ان شاء الله مستعده اتم الاستعداد لاى شيئ تتطلبه المدرسة من جهد ودراسة ووقت

تاييد تام

السلام عليكم
                  ...........
                  بأذن الرحمن معاكم لحد النهاية
                  يا حي ياقيوم برحمتك استغيث
                  اصلح لى شانى كله ولا تكلنى لنفسى طرفه عين

معكم بإذن الله، وأرجو أن نحاول إقناع الأعضاء المنسحبين أو الذين ينوون عليه أن يستمروا معنا ويتداركوا ما فاتهم.
                    شكراً إسلام على مبادرتك.

لا لا لا لا لا أنا مش منسحب لكن هي ظروف عندي في الجهاز خلاص مش مستحمل الماكس كل شويه يطفيه
                      أنا أسف جداً وأعتذر ولسه بحاول أظبط الأمور عشان أجيب رام عالي شويه

543212345
                      خالد ماهر
                      ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
                      My Animations

انا جاد جدا
                        اسف على التاخير و ان شاء الله نلحق بالباقى
                        http://heilschwingung.at/188e0

كلنا للمدرسة باذن الله
                          wael shalaby

:::::::::ياجماعة والله انا مخنوق من نفسي الاخوان ماقصروااااااااااااااااا ابداااااااااا

انا باذن الله ساستمر بالمدرسة لاخر رمق:::

وساثبت باذن الله اني استحق فعلا العبارة التي تحت اسمي لاني فرحان فيها((طالب في مدسة الانيميشن))

باذن الله ناوي اكمل لاخر تمرين ::بس انا البدايات اللي فيها الاساسات اتعبتني باذن الله لما اتجاوز الاساسيات الباقي سهل::لاني بالضبط ماني عارف اخلل عندي ::فهم الجراف ادتور تعبني شوي لكن باذن الله ساتجاوزه

وانا اقول باذن الله سنفرح مشرفينا وسنثبت لهم باذن الله ان جهدهم سيرون ثمرته اليانعه باذن الله
                            :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

انا عارف انى مش فى المدرسه بس بتمنى انى اشتغل معاكم
                              وانا اخذت الاجازه
                              يعنى مفيش كسل باذن الله
                              ومن يتأهب صعود الجبال يعش ابد الدهر بين الحفر

يعمل...
                              X