Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

موقع اجنبى ممكن تفهمونى ...؟؟؟؟؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

مشكور للاخت سها ,,,,, وللاستاذ نادر

ده واحد من اكبر مواقع بيع الهدر بفلوس يعني تحياتي
      ادخل هنا لتعرف اغلب ألأمور عني وسبب اخطئي الكتابية

سيرة حياتي باختصار

http://maxforums.net/showthread.php?t=121695

رقم الهاتف

00212601949253

شكرا نادر لم اكن اعرف انه فيه هدا الكم الكبير المجاني كنت اضن انه ملف واحد فقط ههههههههه

نادر اصغر أستاد في العلم عمرو 13 يا kfnl
        ادخل هنا لتعرف اغلب ألأمور عني وسبب اخطئي الكتابية

سيرة حياتي باختصار

http://maxforums.net/showthread.php?t=121695

رقم الهاتف

00212601949253

المشاركة الأصلية بواسطة ســـــها مشاهدة المشاركة
          ههههههههه هو بقى شبخ ^^

الشيخ جوجل لا يصلح لترجمة الدروس للاسف الشديد فترجمته حرفية حرفية حرفية

نفسى المصممين العرب اللى اتعلموا من دروس ومواقع اجنبية انهم يقوموا بترجمة كل ما تعلموه وكل ما يقابلوه من دروس

لكن للاسف مبيعملوش كدا

لله در عمرو خالد عندما دعا لتعريب العلوم حتى لا تقتصر على فئة معينة من الناس ... كان عندع حق ومليون حق
          هههههههههههههه

البعض يقول عنه شيخ والبعض والعياذ بالله يعتبرونه إلها ؟!

المهم ... صحيح أن ترجمة جوجل حرفية وبالنسبة لي أفضل قراءة النص بالإنجليزي ولا أعتمد على جوجل ...

لكن أختي العزيزة قراءة النص ومحاولة فهمه لا تعني أني قادر على الترجمة وإعطاء المعلومة ... فالترجمة مسؤولية وأمانة أنا لا أقوى عليها غير أنها تحتاج إلى وقت وإعادة ترتيب الموضوع ...

قد أفهم بعض الدروس وأعيد ‘ملها بالفيديو لكن المشكلة هي الوقت أيضا ....

قدرنا الله على نشر المفيد للمسلمين
          سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

هههههههههههههه

البعض يقول عنه شيخ والبعض والعياذ بالله يعتبرونه إلها ؟!

المهم ... صحيح أن ترجمة جوجل حرفية وبالنسبة لي أفضل قراءة النص بالإنجليزي ولا أعتمد على جوجل ...

لكن أختي العزيزة قراءة النص ومحاولة فهمه لا تعني أني قادر على الترجمة وإعطاء المعلومة ... فالترجمة مسؤولية وأمانة أنا لا أقوى عليها غير أنها تحتاج إلى وقت وإعادة ترتيب الموضوع ...

قد أفهم بعض الدروس وأعيد ‘ملها بالفيديو لكن المشكلة هي الوقت أيضا ....

قدرنا الله على نشر المفيد للمسلمين
            جزاك الله خيرا استاذنا ...^_^ انا عارفة انك حضرتك عندك مشغوليات فى الشغل والحياة عموما

لكن انا اقصد الشباب اللى عندهم وقت فراغ ومش بيشتغلوا وعندهم امكانيات لغة كويسة

لأ وكمان بيساعدوا بعض فى ترجمة الافلام الاجنبية والاغانى وأولى بيهم يترجمولنا العلوم دى

ربنا يهدى شبابنا

انا فكرت انى اخد الدروس الاجنبية واوديها اى مؤسسة تعليمية لترجمة الدروس اللى فيها

لكن هتكون مكلفة بالنسبالى وكمان المؤسسات دى علشان اروحها مضطرة اسافر من الصعيد لغاية مصر

وانا بنت مش ولد يعنى مينفعش ابات بره البيت

لخبطة جامدة واحتياجى للدروس الاجنبية القوية هيخلينى اتجنن وعايزة اعمل اى حاجة علشان احصل على المادة اللى فيها

انا فكرت انى اشتغل واصرف مرتبى كله على ترجمة الدروس هههههههه .. لكن محتاجة اجيب عربية برده وجهاز امكانياته عالية ... طيب هعمل كل دا ازااااااااااااى ههههههه ...

الله المستعان ..^_^
            هنا يتم طلبات (ترجمة) الدروس الاجنبية ... نرجو التعاون والتثبيت ..^_^
            دروس نمذجة للمبتدأين فى محاكاة حمام ^^
            محاكاة تصميم خيالى بالفوتوشوب
            بوستر الفلم الجديد (حرب الشطرنج) :: فوتوشوب:: ^_
            محمول ثلاثى الأبعاد :: فوتوشوب::
            ::هام وعاجل لكل صانع درس+ درس رائع فى ضوء الشمس بالفيراى+ حلم شكلة الرندر الاسود

يعمل...
            X